Postissa tuli 2 vuotta sitten tilaamani farkut
Juu, 2 vuotta kesti tulla, ehdin unohtaa koko asian ja peppu kasvanut nii ettei mahdu jalkoihin.... Kehtaako palauttaa?
Kommentit (15)
Postinkantaja pitäny pari vuotta niitä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos nauruista:)
Ole hyvä :D
Ei mahda enää palautusoikeutta olla? :D Saiskohan postilta korvauksia? Tylsä juttu kyllä!
Meinasinkin kysyä, että mahtuvatko vielä päälle. 😂
Mulla kävi kerran niin että tilasin jostain kaukaa hajuveden ja kun sitä ei kuulunut niin ilmoitin asiasta ja sain rahat takaisin tilille ja olin että loppu hyvin kaikki hyvin.
Lopulta hajuvesi tuli jonkun 2kk kuluttua, missäköhän lie matkannut noin pitkään.
Eli lopulta sain ilmaisen hajuveden.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ei niitä varmaan voi enää palauttaa, mutta voit antaa jollekin kaverille se vaikka😂😂😂
Oletko maksanut housuista? Saitko rahat takaisin, kun housuja ei kuulunut?
Tilasin kerran Heurekan verkkokaupasta serkulle synttärilahjaksi lahjakortin. Ajattelin, että varmaan 2-3päivää kestää, että saan sen postissa kotiin. Siinä kesti kaksi viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi kerran niin että tilasin jostain kaukaa hajuveden ja kun sitä ei kuulunut niin ilmoitin asiasta ja sain rahat takaisin tilille ja olin että loppu hyvin kaikki hyvin.
Lopulta hajuvesi tuli jonkun 2kk kuluttua, missäköhän lie matkannut noin pitkään.
Eli lopulta sain ilmaisen hajuveden.
Onnee!!👍👍👍👍
T:ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko maksanut housuista? Saitko rahat takaisin, kun housuja ei kuulunut?
Maksoin mä ne, mutta en rahoja saanut tai pyytänyt edes takasin
T:ap
Vieläköhän se reppu seilaa Liedon ja Helsingin väliä? Se oli hauska tapaus.
Anna vinkki iltapäivälehdille, pääset haastateltavaksi :)
Mistä päin maailmaa tulivat? Uudet vai käytetyt? Olen vain utelias :) Mummoni sai kerran joulukortin 4 vuotta myöhässä, vielä asuvat lähettäjän kanssa samassa kaupungissa, joten kauan kesti :)
Palauta tai anna eteenpäin.