Ongelmana kaulan löystynyt kaulan iho
Onkohan tälle enää mitään tehtävissä? Ikää vasta 45 ja kasvot ja kroppa vielä ihan siedettävät, mutta tää kaula. Onko muilla samaa ongelmaa?
Kommentit (25)
Sinulla ap on tilanne vielä hyvä, jos ja kun kaulallasi on yhä kaulan ihoa.
Minä kun katson peiliin niin minusta näyttää, että se mikä ennen oli poskien ihoa, on nyt kaulan ihoa :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on ongelma? Miten se uhkaa terveyttäsi?
Mielenterveyttä
Ompas sulla huono itsetunto. On mullakin löysä heltta, mutta olkoon.
Mun elämää hankaloita millään laillaNo sehän on mukava ettei sinua haittaa. Mutta oliko sinulla jotain ratkaisua ehdottaa ap:n ongelmaan vai halusitko vaan korostaa omaa hyvää itsetuntoasi?
Halusin vaan korostaa omaa hyvää itsetuntoani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveyttä
Mun elämää hankaloita millään laillaNo sehän on mukava ettei sinua haittaa. Mutta oliko sinulla jotain ratkaisua ehdottaa ap:n ongelmaan vai halusitko vaan korostaa omaa hyvää itsetuntoasi?
Se huomattiin kyllä, kysymys oli retorinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveyttä
Se huomattiin kyllä, kysymys oli retorinen.
Nämä iho-ongelmat ovat usein infektioperäisiä. Elikkäs vetyperoksidia, 35% ongelmakohtiin ja infektio paljastuu. Ihossa tulee esiin valkoisia pilkkuja, jotka kaikki kertovat infektiosta, kun vetyperoksidia sivelee ihoon. Tietenkään jotkut apteekin myymät 3%:n liuokset eivät tähän kelpaa. Siitä sitten vain ihoa hoitamaan.