Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipahan taas todettua että mun mies on surkea sängyssä! Hoh..

Vierailija
27.02.2018 |

Miten miestä voi neuvoa tyydyttämään ilman että loukkaa? Vaikeampaa tästä tekee se että olen jo muutaman vuoden näytellyt orgasmia. Onko tästä enää paluuta vai kannattaako tyytyä huonoon seksiin ja omaan käteen? Tiedän että ihmisillä on isojakin ongelmia mutta mä en kestä enää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sitä olet väärään johdattanut näyttelemiselläsi. Polonen on luullut osaavansa tehdä sinulle hyvää eikä ole ollut ns tarvetta kehittää taitojaan. Meneppäs peilin eteen katsomaan syyllistä syvälle silmiin. Kerrot totuuden, mies loukkaantuu. Ja pitää sinua epäluotettavana. Voipa olla, että suhteenne kaatuu tuohon lapselliseen touhuusi ja syyttää voit vain itseäsi.

Vierailija
2/10 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia esiin hyvällä hetkellä, jolloin ette ole puuhissa. Voisit ystävälliseen ei syyllistävään sävyyn kertoa, että haluaisit tulla kuulluksi sängyssä paremmin ja opastaa miestä asioissa, joissa koet tarvetta. Voithan ehdottaa esim. seksitunteja molemmin päin. Toisella kertaa mies opastaa sua ja toisella kerralla sinä häntä. Rennossa ilmapiirissä. Jos ei suostu niin on kumma. Muista kehua ja sitten opastaa. Ettei hommasta lähde maku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä uudestaan kumpi on surkea sängyssä sinä vai miehesi, tuskin mies feikkaa sängyssä, niinpä.

Vierailija
4/10 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota seuraavaksi että haluat kokeillä yhtä uutta juttua ja sitten opastat kädestä pitäen.

Vierailija
5/10 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle mitä tarkkaan ottaen haluat ja kuinka se tapahtuu... ja ohimennen, että mitäs se se sun surkimusmies tekee väärin & mitä hänen pitäisi tehdä sinut tyydyttääkseen?

Vierailija
6/10 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muutaman vuoden olet jo pelleillyt näyttelemällä sun muulla? Puhukaa asioista. Jos ei puhumalla ja harjoittelemalla auta niin ota ero.

Aikuiset ihmiset..

Vierailija
7/10 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet kyllä tehnyt karmean virheen, näytellyt pitkään orgasmeja. Ajattelitko alunperinkin, että et viitsi loukata miestä kun tuohon ajauduit? Valehtelit vuosia ja nyt vielä ajattelit syyttää miestäsi ettei seksielämänne ole kehittynyt.

Kun tommoisen sikamaisen tempun olet tehnyt, älä kerro sitä miehelle tai hän menettää luoton suhun ja aitouteesi. Lopeta orgasmien esittäminen heti ja sano muutaman kerran päästä että sulla on vaikeuksia saada orkkua ja kerro mitä mies voisi asialle tehdä.

Ei se sitä asiaa muuta, että olet ikäänkuin pitänyt miestä pilkkanasi eli leikkinyt nauttivasi, mutta ehkä teillä vielä on joku mahdollisuus, jos sinusta on aitoon ja avoimeen keskusteluun asiasta miestä syyttelemättä JA tiedät mitä haluat etkä odota toisen keksivän sen puolestasi.

Jos käy sittemmin ilmi että mies ei halua opetella uutta, sitten voit palata tänne arvostelemaan häntä.

Vierailija
8/10 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miestä voi neuvoa tyydyttämään ilman että loukkaa?

Puhumalla siitä mikä susta tuntuu hyvältä, ei siitä mitä toinen tekee huonosti/väärin.

Väännän rautalangasta.

Ei näin:

”’musta ei tunnu miltään kun sä aina vaan työnnät sormes mun pimppaan eikä edes oo mitään muuta kunnon esileikkiä”

Vaan näin:

”Oon ajatellu et tuntuis varmaan ihan älyttömän hyvältä kun hieroisit sormella mun klitorista hiljakseen. Vielä jos samalla vaikka hyväilisit mun tissejä hetken niin voi että. ”

Eka on loukkas ja syytös, toinen tie parempaan seksiin. Jälkimmäiseen voi vielä hellässä hetkessä lisätä ihan ohjausta että tästä ja näin ja tuntuupa sun kosketus hyvältä.

Ei ole miehen vika että olet päättänyt ryhtyä feikkamaan. Mahdatko itsekään tietää mitä miehen pitäisi tehdä?

Vierailija
9/10 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kyllä on mennyt asiat jos on pitänyt teeskentelee ruveta.

Ja ei missään nimessä kannata tyytyä huonoon seksiin ja olla tekemättä asialle mitään. Siitä varmasti kärsii loppu pelissä molemmat.

Jos arvelet että ei kestä kuulla totuutta ja loukkaantuu pahasti, niin ei sitten välttämättä kannata asiasta kertoa.

Ja hyvä keino voisi, olla se että sanot haluavasi kokeilla jotain uutta. sanot vaikka, että olet kuullut/lukenut että, silleen,täleen ja tolleen naisen on mahdollista saada kovempi orkku, niin ei sitten hämmästykkään kun toivottavasti joskus sen oikean orgasmin saat. Ja jos miehesi ei onnistu, et rupea sitä syylistämään, vaan sanot vaikka, että oli tosi ihanaa ja kihottavaa ja olit lähellä saada ja jos voisit ensi kerralla tehdä sitä,tätä ja tuota enemmän siitä tykkäsin, mutta se,tää ja tää tuntu hyvältä mut ei kuitenkaan niin hyvältä kuin se, se ja se. Ja sanot että: haluat todella et juuri miehesi saa sinut näin laukeamaan ja jos et pahastu niin voisin opettaa vielä tarkemmin, kuinka se voisi onnistua.

Vierailija
10/10 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauas ap on ollut miehensä kanssa? Mites toi kunnioitus ja muut parisuhteen elementit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme