Mitä mieltä miehestä jonka "rakkaudelliset tunteet" vähenevät jos ei saa tarpeeksi pi**ua?
Mitä mieltä tällaisesta jos mies ei pysty/halua helliä tarpeeksi paljon, ei osoita rakkautta yhtä paljon kuin jos seksiä on useammin. Käytön ja verbaalinen käytöskin ehkä vähän muuttuu.
Pidätkö normaalina vai lapsellisena, että mies muuttuu sen mukaan miten usein saa?
Kommentit (41)
Miksi käytät ilmaisua saada pillua? Teilläkö ei ole seksiä, vain pillun antamista? Ei uskoisi, että nainen alentaa itsensä tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Täysin luonnollista, aivan kuin sekin, että halutakseen seksiä, nainen tarvitsee hellyyttä. Mies tarvitsee seksiä halutakseen hellyyttä.
Naisen tarpeet ovat parempia ja tärkeämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin luonnollista, aivan kuin sekin, että halutakseen seksiä, nainen tarvitsee hellyyttä. Mies tarvitsee seksiä halutakseen hellyyttä.
Naisen tarpeet ovat parempia ja tärkeämpiä.
No mun mielestä ei, ne ovat erilaisia kuin miehen. Mutta helpotti elämää huomattavasti, kun tämä jutun oikeasti ymmärsin (en toki itse, vaan selitettynä).
Ihan luonnollista. Yleensä toimii myös toistepäin, eli jos nainen ei saa jne.
Kysehän on puhtaasti kemiasta ja hormoneista, oksitosiinista ym., miksi se olisi lapsellista?
Ihan normaalia, tosin miehen vastuulla on se, miten hän käyttäytyy sinua kohtaan. Monille ihmisille seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja sen puute alkaa hyvin nopeasti nakertaa. Itse olen tällainen nainen ja ymmärrän miestäsi täysin.
Sama juttu meillä. Jos mies pihtaa niin minä en silloin halua suukkoja tai halejakaan
Ymmärrän täysin. Itsestäni ei tunnu enää siltä että olen edes parisuhteessa kun seksiä ei ole ollut taaskaan kuukauteen ja olen nainen siis.
Lapsellinen. Rakkauden ei pidä olla ehdollista. Koskaan. En olisi tuollaisen pillutelinettä vailla olevan arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan luonnollista. Yleensä toimii myös toistepäin, eli jos nainen ei saa jne.
Kysehän on puhtaasti kemiasta ja hormoneista, oksitosiinista ym., miksi se olisi lapsellista?
Kyllä rakastamaan täytyy kyetä, vaikkei saisi seksiä (=tyydyttää itseään ja OMIA tarpeitaan).
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytät ilmaisua saada pillua? Teilläkö ei ole seksiä, vain pillun antamista? Ei uskoisi, että nainen alentaa itsensä tuolla tavalla.
Sinähän se tässä alennat itseäsi, jos myönnät, että olet miehen tunteiden arvoinen vain seksin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia, tosin miehen vastuulla on se, miten hän käyttäytyy sinua kohtaan. Monille ihmisille seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja sen puute alkaa hyvin nopeasti nakertaa. Itse olen tällainen nainen ja ymmärrän miestäsi täysin.
Et siis rakasta miestäsi ihmisenä, vaan tarpeittesi tyydyttäjänä.
Meillä se joka "pihtaa" antaa koko ajan haleja ja suukkoja ja kaipaa läheisyyttä. Sillä on kai huono omatunto siitä seksin puutteesta.
Kyllä minulle kelpaa läheisyys mutta kaipaan myös seksiä.
Ei olisi minun mies. En muutenkaan jaksa mitään oikuttelua ja temppuilua, enkä takuulla tuollaisesta syystä. Mitä jos mä vaikka sairastun, enkä voi "antaa pillua" vaikka vuoteen, mitäs äijä silloin tekee? Kyllä rakkaus ja hellyys pitää perustua muuhun kuin seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen. Rakkauden ei pidä olla ehdollista. Koskaan. En olisi tuollaisen pillutelinettä vailla olevan arvoinen.
No en minäkään haluaisi luonnevikaista naista, joka käyttää seksiä vallan välineenä miehen alistamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minäkään haluaisi luonnevikaista naista, joka käyttää seksiä vallan välineenä miehen alistamiseen.
Ei sinun tarpeidesi täyttäminen ole naisen tehtävä. Se on sinun tehtäväsi - jos ne tulevat prioriteeteissä ensimmäisenä. Silloin olet velvoitettu kertomaan kumppanillesi, että seksuaaliset tarpeesi ovat tärkeämpi kuin tunnesuhde, ja että olet sillä tavalla häiriintynyt, että sinun kohdallasi rakkaus on riippuvainen seksin määrästä. Näin kannat vastuusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis rakasta miestäsi ihmisenä, vaan tarpeittesi tyydyttäjänä.
Kylläpä täällä on kieroutuneita- ja erilaisia käsityksiä hyvästä parisuhteesta.
Jo muutamasta vastauksesta selviää, miten tärkeää edes jotenkin samanlaiset mieltymykset seksin suhteen ovat yksi iso asia parisuhteen onnistumisen suhteen.
Kyllä minusta on aika oleellista tyydyttää toinen toisensa, eikä hakea sitä tyydytystä jostain muualta.
Ja eihän siitä mitään tule, jos toinen haluaa tyydyttää ja toinen ei halua tulla tyydytetyksi.
Lähes kaikki miehet tuollaisia, hellyyttä ja huomoita saa vaan silloin kun ollaan torttua vailla.
Meillä perhe eli sen mukaan miten usein jaksoin antaa. Mies rankaisi koko sakkia jos ei saanut seksiä tarpeekseen. Oli hirveää kantaa vastuu perheen ilmapiiristä, koska se oli suoraan riippuvainen minun seksintarjoamiskyvystäni. Eikä vaikuttanut esim. sairaus asiaan, tavallisesta väsymyksestä nyt puhumattakaan. Hyi helevata, onneksi on ex tuo kiristäjä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun tarpeidesi täyttäminen ole naisen tehtävä. Se on sinun tehtäväsi - jos ne tulevat prioriteeteissä ensimmäisenä. Silloin olet velvoitettu kertomaan kumppanillesi, että seksuaaliset tarpeesi ovat tärkeämpi kuin tunnesuhde, ja että olet sillä tavalla häiriintynyt, että sinun kohdallasi rakkaus on riippuvainen seksin määrästä. Näin kannat vastuusi.
Mikä ihmeen tunnesuhde? Sinun mielestäsikö rakkauteen ei kuulu aivan normaali kumppanien välinen fyysisyys, siis seksi.