Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karu totuus: Olen liian iloinen ja pirteä myyjäksi

Työtön
26.02.2018 |

Hain työpaikkaa lempivaateketjustani, kun kuulin että heillä on työpaikka vapaana. Pääsin työhaastatteluun asti, mutta siihen se sitten jäikin. Rekrytoijan mukaan Suomalaiset asiakkaat säikkyy ja pelästyy jos myyjä on liian positiivinen eli alkavat karttamaan liikettä. Ei tullut vieläkään työpaikkaa eli työttömyys jatkuu ja verorahoilla elellään :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syy nyt on varmaan muualla kuin positiivisuudessa. 

Vaikutit omituiselta?

Vierailija
2/8 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kälättävät häslärit ovat huonoja myyjiä. Myyjän pitää pystyä kuuntelemaan asiakasta ja antamaan hänelle tilaa eikä tunkea pirteyttään suut silmät täyteen. Ota vähän rauhallisemmin seuraavassa haastattelussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen iloinen ja pirteä ja teen meidän myymälässsä parasta tulosta. Et uskaltanut edes hakea töitä, kunhan keksit omiasi.

Vierailija
4/8 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, siks kaikki myyjät on niinku seipään nielleitä. On se kyllä niin, että iloisuus herättää suomalaisissa aggressioita.

Vierailija
5/8 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaikutit jotenkin vajaaälyiseltä, ja haastattelija keksi vain jonkun kohteliaan tekosyyn :D

Vierailija
6/8 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ylipirteys on pahasta myyjällä. Itse vaihdan kassaa jos sille sattuu yksi tietty myyjä. En vaan jaksa sitä naurvaa ilosta vastaanottoa.

Vierailija
7/8 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu kaupasta, Zaran myyjät aina tosi "asiallisia", sitten jos menee Vero Modaan, Glitteriin tai Vilaan, ei saa kyllä kiertää rauhassa, tulee ylipirtteä myyjä siihen.

Vierailija
8/8 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä totta. 

Itse en mene enää erääseen kauppaan, koska siellä yksi myyjä aina huutelee heti ovesta sisään astuessa heitä.