Kaappaus keittiössä 26.2 - keskusteluketju
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Jägermaisteria on varaa juua. Nää tytöt on harvasen päivä baarissa. Niille tarjoilen euron stobeja ja minttuviinaav6x viikossa :DD
Manselaisiin baarimikkoihin ei oo luottamine!
Niin se meni opiskeluaikoina viikko. Rahat meni paahtoleipäpakettiin ja loput kaljaan.
Ei helvetti mikä myötä häpeä. Miks tämmöset on laitettu telkkariin??
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti mikä myötä häpeä. Miks tämmöset on laitettu telkkariin??
No mitä?
Nää on nuoria tyttöjä. On tässä ohjelmasaa
nähty perheellisiä, kenen kokkaustaidot ihan samaa luokkaa eikä edes viitsitä yrittää tarjota omille lapsille terveellisempää ruokaa.
Ihan kiva jakso.
No onpa vaikeaa katsoa joku resepti ja tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän noikin Kapen antamat rahat mene nestemäisenä tyttöjen kurkuista alas...
Antoks se muka niille rahaa?
Ei voi olla totta. Tunnen nää myös. On varaa kyllä ostaa karkkia ja kaljaa :D siks ei varmaa ookkaa rahaa ruokaa.
Vai kirjottiko joku näille vuorosanat?
Mitä ihmettä täällä taas vaan haukutaan? Kivan tuntuisia nuoria naisia, joilla on asenne kohdallaan.
Kauheeta miten ilkeitä ihmiset taas on täällä. Noista mimmeistä ehkä jokainen tulee semmosista taustoista että saavat todella olla ylpeitä itsestään että ovat nyt jo tuossa pisteessä. Lisäksi ovat vielä tosi nuoria ja nuorena saakin olla vähän pihalla. Hyvä asenne ja auttavat muitakin. Eivätkä iästään huolimatta todellakaan olleet niitä uusavuttomimpia kokkaajia. Kerrankin tehtiin myös oikeasti halpaa ruokaa. Hyvä mimmit!
Itsekin opiskeluaikaan söin mikropizzaa (alennuksessa olevia), paahtoleipää ja hernekeittoa :)
Äiti kyllä oli opettanut ruoan laiton, ei ollut siitä kyse.
No ei kai se nyt mitään rahaa antanu. Mun mielestä sano että tässä on 30€ arvosta tavaraa tms
Hyvä jakso. Arvostan sitä, että tekevät jo noin nuorena hyvää muiden nuorten hyväksi. Reippaita tyttöjä.
Ihan perus tampere-menoa. Miksii luulette että täällä on eniten työttömiä ja päihdeongelmia yms.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se nyt mitään rahaa antanu. Mun mielestä sano että tässä on 30€ arvosta tavaraa tms
Mitä ne setelit sitten oli?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tosiaan tyylikkäintä jengiää nuo manselaiset. Miksi ne pysyvät siellä eivätkä lähde töihin pk-seudulle? Ei oo sympatiaa näitä tyttöjä kohtaan jostain syystä, jotenkin vetelää menoa.
Eivät kyllä vastaa minun päivittäin kohtaamia tamperelaisia. Ihme yleistystä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne setelit sitten oli?
Aijaa no en sitten tiedä. Kuuntelin vaan puolella korvalla
Mainokset ja ohjelma on ihan 50/50 ajan suhteen.