Kerro mistä löysit nykyisen miehesi
Löysitkö baarista vai Tinderistä? Entä miten ensimmäiset treffit meni? Oliko teillä hauskaa? Pidittekö usein yhteyttä?
Kommentit (22)
Olin Spr:llä vapaaehtoisena, sieltä löytyi komea, nuorempi könsikäs.
Vierailija kirjoitti:
Lavatansseista naarasin mukaani.
Naarasit? Oliko ukko jo hukkumassa?
Baarissa tavattiin kun olin 18v, ja mies pyysi treffeille. Kieltäydyin, koska olin varattu. Myöhemmin sitten suostuin treffeille, kun alettiin taas jutella, eikä minulla ollut poikaystävää. Ekat treffit oli kahvilassa, ja sen jälkeen mentiin parille baariin. Siitä illasta lähtien oltiin lähes 24h/7 yhdessä, ja n. puolen vuoden jälkeen muutin mieheni yksiöön virallisesti.
Seurustelin ensin hänen kaverinsa kanssa, mutta ihastuinkin ja kaveri sai jäädä.
Armeijasta - mistäs muualtakaan!
M 23
Otin matkaani väkisin baarireissulta. Tuossa se istuu kuin tatti eikä uskalla sanoa mitään. Matti on hänen nimensä. Kohta lukitsen hänet taas kellariin ettei karkaa mihinkään. ;D
Tinderistä muutama vuosi sitten. Ekat treffit olivat tosi hauskat ja kestivät tuntitolkulla. Oli aika selvä peli kyllä niiden jälkeen.
Baarista, mutta tiesimme toisemme koulusta. Ei ole käyty treffeillä koskaan alkuaikoina, mutta alettiin heti viettämään aikaa todella paljon yhdessä.
Vuosi oli 1992 ja puhelinnumero 059/kuka tuli :))
Kioskilla. Ensimmäiset treffit meni kyllä pieleen ja olin hieman kyllästynyt. Nähtiin taas kiskalla ja alettiin juttelemaan. Seuraavana päivänä mentiin kahville ja sitten tavattiin päivittäin. Nyt ollaan oltu yhdessä 20 vuotta, avioliitossa 18 vuotta.
Vantaan ruotsinlaivalta eli Tulisuudelmasta vuosia sitten. Tiivis yhteydenpito alkoi heti sen jälkeen ja johti avioliittoon :)
Näki mut kaupassa töissä, selvitti kaveriltaan kuka olen ja alkoi "tökkimään" facebookissa kunnes minä laitoin viestiä että oliko jotain asiaakin :D
Tinderistä 1,5 vuotta sitten. Ensitreffit kahvilassa, ihastuttiin lujaa molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vantaan ruotsinlaivalta eli Tulisuudelmasta vuosia sitten. Tiivis yhteydenpito alkoi heti sen jälkeen ja johti avioliittoon :)
Sama täällä :D
Harjoitin silloin prostituutiota, ja sattui asiakkaaksi ;)
Lavatansseista naarasin mukaani.