Lopetin tupakoinnin ja nyt tarvitsen uuden addiktion. Ideoita?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
AV. Mikäpä muukaan.
Tämä. Ja etenkin kaikki tupakkaan liittyvät keskustelut täällä ja muuallakin. 762
Siistiminen. Aina löytyy vähän jotain parannettavaa kotoota: voi heittää jotain roipetta pois,myydä eteenpäin,imuroida,pyyhkästä pöydät tms.
Kitaransoitto, ite soitan aina kotona kun en jaksa ryhtyä johonkin tylsään hommaan
Vesipiipulla (apteekin) höyryhengittely
Varpaisillaan kävely
Lantionpohjan lihasten harjoittelu
Todistus siitä, miten saan lain.
Hei, Nimeni on Marie, olen yhdysvaltalainen kansalainen. Haluan todistaa hyvän lainanantajan, joka osoitti minulle valoa, kun kolme Internetin kansainvälistä lainanantajaa oli huijannut, he kaikki lupasivat antamaan minulle lainan sen jälkeen, kun minulle maksoin paljon palkkioita, jotka eivät anna mitään eikä ole mitään myönteistä tulosta. iI menetti kova ansaita rahaa ja se oli yhteensä $ 9,836 USD. Eräänä päivänä selaillessani internetin kautta turhautuneita, kun törmäsin todistukseen miehestä, joka oli myös scammed ja lopulta liittyi legit-lainayhtiöön nimeltä FAST CREDIT INTL LOAN FIRM (kredloansprestamos010@gmail.com), jossa hän sai lopulta joten päätin ottaa yhteyttä samaan lainayhtiöön ja sitten kertoa heille tarinani siitä, miten minua on huijannut kolme eri lainanantajaa, jotka eivät vain tehneet minua kiroamaan enemmän tuskaa. Selitän yritykselle postitse ja kaikki he kertoivat minun olleen itkeä enempää, koska saan lainaa yritykselleni ja olen myös tehnyt oikean valinnan ottaa yhteyttä heihin. täytin lainahakemuslomakkeen ja jatkan kaiken, mitä minulta pyydettiin, ja minulle annettiin lainan määrä, joka oli 60 000 dollaria. Tarvitsetko lainaa kiireesti mihin tahansa tarkoitukseen, ota ystävällisesti yhteyttä heihin, koska heidän palvelunsa ovat 100%: n genomin ja he ovat myös rekisteröityneet.
Sähköposti: kredloansprestamos010@gmail.com
Kiitos, pidä jakaa, jotta voimme torjua tämän Internet-huijareita yhdessä.
Harrasta liikuntaa ja seksuaalinen aktiivisuus lisääntyy.
Ala rouskuttaa jääpaloja. Tein oman perheeni melkein hulluksi kun muutaman vuoden harrastin intohimoisesti.
Siivous ja raivausaddiktio, konmaritus. Minimalismi.
Laiskottele ja vetelehdi. Sillä tavoin minä korvasin tupakan polton jälkeisen ylimääräisen ajan...En tiedä sitten addiktiosta mutta toimii.
Vierailija kirjoitti:
Kuplamuovin naksuttelu
Joo lisää muovia vaan tähän maailmaan.
Nuuskaaminen. Voittaa tupakoinnin joka asteella. Parempi nautinto ja terveellisempää kuin tupakointi.
Huvittaa tuttava joka väittää nuuskaamista epäterveellisemmäksi kuin tupakointi. Hän yskii ja puuskuttaa. Minä laitan mällin huulen ja lähden pumppaamaan rautaa hymy huulilla. Ei tarvitse köhiä ja puuskutella kun keuhkot pelaa.
Mulla toimi tämä: vihreä tee