Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tutustunut kirjoitellen mieheen netin kautta

Vierailija
25.02.2018 |

Pari kertaa on maininnut, että voitaisi tavata. Ei kuitenkaan etene mihinkään. Saan päivässä useamman pitkän viestin, ihan tavallisia päivittäisiä kuulumisia.
Vaikuttaa enemmän sellaiselta sulkeutuneelta älykkötyypiltä, jolla useampi vuosi edellisestä suhteesta. Tuhlaanko aikaani? Pidän kyllä hänen ajatuksistaan ja tyylistään. Ajatusvaihtoa ollut kuukauden ajan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille pimpinkuva ja katso miten reagoi.

Vierailija
2/14 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viestittelin 7kk erään miehen kanssa. Tapaamisesta ei koskaan tullut mitään vaikka hänkin muka olisi halunnut tavata. Ehdin tuossa ajassa jo ihastuakkin, mutta hän pisti viestittelylle stopin. Neuvoisin tapaamaan mahdollisimman pian tai unohtamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies on sanonut, että voitaisiin tavata ja olet kertonut, että hyvä idea, niin mihin se siis tyssää? Voisitko itse alkaa puhumaan konkreettisemmin siitä?

Itse jäisin katselemaan juttua nyt niin, että jos tapaamista ei yrityksistä huolimatta syntyisi (ja mielestäni sinäkin voit siinä olla aloitteellinen), niin en haluaisi itse pelkkää kirjekaveria vaan antaisin sit hiipua. Sekin on mahdollista tuollaisessa, että toinen ei haluakaan sit, että homma etenee.

Vierailija
4/14 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehdota jotain päivää ja sano että nyt tavataan, jos änkyröi vastaan niin unohda koko hemmo, ei se aio sua tavata vaan pitää kirjekaverina. Niin yksinkertaista.

Vierailija
5/14 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita, että nyt tavataan ja ehdota rohkeasti aikaa ja paikkaa. Sitä muuttuu pelokkaaksi, kun saa liikaa vaihtoehtoja lykätä näkemistä.

Vierailija
6/14 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei kannata liikaa pitkittää sitä näkemistä. Jos haluaa oikeasti tutustua livenä, niin kuukausien odottelu vain lisää pettymystä, jos tapaaminen menee huonosti.

Vierailija
7/14 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei kannata liikaa pitkittää sitä näkemistä. Jos haluaa oikeasti tutustua livenä, niin kuukausien odottelu vain lisää pettymystä, jos tapaaminen menee huonosti.

Niinpä. Alkaa muodostua ne omat mielikuvat ja sitten ollaan siinä pisteessä ettei toista edes uskalla nähdä kun pelkää että ne mielikuvat murenee. On kokemusta tällaisesta pitkityksestä kun nuorempana meilailin ja tsättäilin likan kanssa, siinä oltiin muka niin rakastuneita ja jo yhteistä tulevaisuutta suurinpiirtein suunniteltiin. Varmaan lähemmäs puoli vuotta vaan kirjoiteltiin, harvemmin edes puhelimessa puhuttiin. Sitten kun nähtiin niin olikin likan puolesta pettymys ja oli homma siinä. Mahtava tunne kun haaskannut noin monta kuukautta.

Vierailija
8/14 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on naisia ystävinä, joita tapaan ja joitten kanssa viestitellään.

Yleensä miehet ehdottavat nopeasti tapaamista. Voi olla kierroksessa monia naisia yhtaikaa tai vaan haluaa kertoilla kuulumisiaan muuten vaan ja ylläpitää jotain kiinnostavuutta miehenä.

Olen tavannut miehet 1-3 viikon kuluessa eka viestistä- siis miehet, jotka olen halunnut tavata. Varatuilla miehillä on hankala järjestää aikaa, sitten on jotain muita ongelmatapauksia.

Vierailija
9/14 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse viestittelin 7kk erään miehen kanssa. Tapaamisesta ei koskaan tullut mitään vaikka hänkin muka olisi halunnut tavata. Ehdin tuossa ajassa jo ihastuakkin, mutta hän pisti viestittelylle stopin. Neuvoisin tapaamaan mahdollisimman pian tai unohtamaan.

Oliko teillä pitkä välimatka vai miksi ette tavannut?

Vierailija
10/14 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko teillä pitkä välimatka vai miksi ette tavannut?

Kyllä välimatkaa oli jonkin verran, mutta ei mahdottomasta. N. 130km. Minusta tuo ei olisi ollut ylitsepääsemätön matka, kun kumpikaan ei kuitenkaan vakavaa parisuhdetta silloin etsinyt.

Vierailija
11/14 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kovin kauaa pelkästään viestitellä.

Vierailija
12/14 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei selkeesti oo tosissaan koska ei oo vielä uinu liiveihin.

Vierailija
13/14 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän on sanonut, kun olet ehdottanut aikaa ja paikkaa?

Vierailija
14/14 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kemiallisessa yhdynnässä mieheni kanssa

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi