Kysy ihmeparantumisen kokeneelta:)
Jeesus paransi parantumattomaksi luokitellun kilpirauhasen vajaatoimintani.Samalla alkoi parantua krooninen erittäin paha atooppinen käsi-ihottuma. Sairastin 10 vuotta, nyt olen ollut terve yli 15 vuotta. Lääkärit sanoivat että tämä on ihme, mitä sinulle on tapahtunut? Kerroin että puolestani rukoiltiin Jeesuksen nimessä, ja Jeesus paransi minut. Rukoilija oli vasta uskoontullut nuorimies, entinen Dj ja satunnaunen huumeidenkäyttäjä. Hänen rukoillessaan puolestani en tosiaan itse uskonut että parantuisin siinä hetkessä, mutta kilpirauhaseni alkoi toimia ja koska söin hormonia lääkkeenä, minulle tuli ylitoiminnan oireita. Menin yhä pahenevan ihottuman takia lääkäriin ja hän huomasi että käteni vapisevat ja passitti verikokeisiin. Siellä todettiin että lääkitystäni, 0,1mg thyroxin, piti vähentää. Vasta silloin itse ajattelin että olenkohan oikeasti parantunut! verikokeita otettiin 6kk ja lopetin lääkityksen sitä ennen koska oloni huononi lääkkeen otettuani. Ja arvoni ovat olleet normaalit ja olen täysin terve!
Kommentit (3)
Mitä luulet, jos Jumala on, niin miksi hän esiintyy Raamatussa niin sadistisena hahmona? Mainittakoon vaikkapa esimerkkinä kaikki sodat, vitsaukset, Helvetti, homosuhteiden kielto jne.?
Ja lääkäri varmasti kertoi sinulle, että kilpirauhasentoimintahäiriöt kuin myös atopia tulee ja menee...
Mitä lääkäri vastasi, kun kerroit parantuneesi rukouksen voimalla?