Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espanjalaisessa hotellissa/ravintolassa yritettiin kaksi kertaa rahastaa liikaa. Ei siinä mitään, vahinkoja sattuu, mutta

Vierailija
25.02.2018 |

minusta tuntui hämmästyttävältä, että asiakaspalvelija ei tehnyt pienintäkään elettä pahoitellakseen asiaa. Korjasi kyllä virheen. Ja nämä olivat kaksi eri henkilöä, mutta täysin sama reaktio.

Kyllä minusta suomalaisessa asiakaspalvelussa itsestään selvästi pahoitellaan virhettä jopa siinäkin tapauksessa, että asia ei olisi millään tavalla kyseisen asiakaspalvelijan oma vika.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksikossa sama homma. En jättänyt tippiä, mutta maksoin olemattomat juomat. Tuli nyrpeitä katseita, mutta itse päättivät hankkia olemattoman tippinsä varastamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan