Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia miniinthebox. com nettikaupasta

❤️
25.02.2018 |

Moikka! Oon just tsiikailemassa uusia puhelimen kuoria ja ihania koruja.
Kannattaako tilata?
Ostoskorissa on hintaa 21€suunilleen kuulin että kannattaa olla alle 22€koska tulli?
Mutta hei kertokaa kokemuksia 🙂

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sieltä myös kännykän kotelon. Olen tyytyväinen kauppoihin. Toimituksessa meni yli kuukausi, mutta eipä minulla mikään kiire ollut. Voisin tilata seuraavat kuoret samasta paikasta. Tullimaksuista en valitettavasti osaa sanoa. 

Vierailija
2/12 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin sieltä myös kännykän kotelon. Olen tyytyväinen kauppoihin. Toimituksessa meni yli kuukausi, mutta eipä minulla mikään kiire ollut. Voisin tilata seuraavat kuoret samasta paikasta. Tullimaksuista en valitettavasti osaa sanoa. 

Okei :)

Minä tilaan.

Vielä sellaista että tuleeko kaikki samassa tai erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut noin kolmesti. Kahdella ensimmäisellä kerralla tuotteet saapuivat sovitussa aikataulussa mutta olivat ala-arvoista laatua, hajosivat hetkessä. Viimeisimmällä kerralla tilausta ei kuulunut moneen kuukauteen eikä kyselyihin saapumisen ajasta vastattu. Kun tämä kotelo sitten yllättäen ilmestyi postilaatikkoon kuin tyhjästä (luulin etten tule saamaan sitä ollenkaan), olin tyytyväinen tuotteeseen.

Hinta-laatu -suhteeseen ei ole luottamista. Hyvä kotelo oli vitosen arvoinen, huonot lähemmäs 15€. Arpapeliä, en voi suositella lämpimästi mutten hauku sivustoa pystyynkään.

Vierailija
4/12 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä maksa, tuotteet eivät tule ikinä

Vierailija
5/12 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä saapuneet eikä rahoja palautettu

Vierailija
6/12 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuotteet olleet OK, välillä sekundaa. Aikaa menee tilauksen toimittamisessa, varauduttava vähintään 1kk toimitusaikaan.

.

Rahat ovat aina palauttaneet sekundasta.

.

Kiinasta (mininthebox, lightinthebox...) tilatessa pitää AINA varautua menettämään rahansa. Eli tilaa vain sen verran mitä olet VALMIS MENETTÄMÄÄN - ts. minkä pe*se/rahapussi kestää.

Vierailija
7/12 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä tuotteet olleet OK, välillä sekundaa. Aikaa menee tilauksen toimittamisessa, varauduttava vähintään 1kk toimitusaikaan.

.

.

Kiinasta (mininthebox, lightinthebox...) tilatessa pitää AINA varautua menettämään rahansa. Eli tilaa vain sen verran mitä olet VALMIS MENETTÄMÄÄN - ts. minkä pe*se/rahapussi kestää.

Tämä!

Vierailija
8/12 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

.

Kiinasta (mininthebox, lightinthebox...) tilatessa pitää AINA varautua menettämään rahansa. Eli tilaa vain sen verran mitä olet VALMIS MENETTÄMÄÄN - ts. tilaan vain sen verran minkä pe*se/rahapussi/korvienväli kestää, jos A) tuote ei tulekaan B) tuote ei vastaa tilausta.

Vierailija
9/12 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

.

Kiinasta (mininthebox, lightinthebox...) tilatessa pitää AINA varautua menettämään rahansa. Eli tilaa vain sen verran mitä olet VALMIS MENETTÄMÄÄN - ts. tilaan vain sen verran minkä pe*se/rahapussi/korvienväli kestää, jos A) tuote ei tulekaan B) tuote ei vastaa tilausta.

Tämä!

-eri-

Vierailija
10/12 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/12 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Uppista

Terkuin AP 🥴

Vierailija
12/12 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniinthebox kokemuksia - http://tonzes.com/miniinthebox.htm  Suosittelen lämpimästi. Erittäin laaja valikoima ja ilmainen toimitus.