Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi tietää onko mies oikeasti 24-vuotias?

Vierailija
25.02.2018 |

Seurusteltiin ensinsin netisssä, mutta kun näin ekan kerran kuvan, aloin epäillä että tämä huijaa olevansa kymmenen vuotta vanhempi.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurusteltiin ensinsin netisssä, mutta kun näin ekan kerran kuvan, aloin epäillä että tämä huijaa olevansa kymmenen vuotta vanhempi.

Minua oikeasti on moni nainen luullut melkein 10v nuoremmaksi kuin oikeasti olen. Lieneeköhän tuo se syy sille, miksei netissä ole juuri flaksannut, kun naiset luulee minua joksikin ikähuijariksi.

Kyllä sen naamasta näkee onko reilu 20v vai  yli kolmekymppinen. Joku onnekas voi olla niin nuorekas, että näyttää oikeasti muutaman vuoden nuoremmalta. Ei ole vielä koskaan tullut vastaan 24-v ihmistä, joka näyttää 10 vuotta vanhemmalta (Ehkä joku Courtney Stodden, mutta hän on saanut kirurgilta apua).

On siis yleinenkin naisten tapa kehuskella miehiä nuoren näköisiksi? Luulin että tuo kuuluu vain miesten repertuaareihin kun kurpan näköisille naisille leperrellään.

Vierailija
22/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö rakkaus ole vain tärkeintä? T: Hopeakettu

Ei rakkautta ilman rehellisyyttä. Jos olet niin Hopeakettu kuin luulet, kuvittelisi ettei oikean iän rehellisesti kertominen vaikuttaisi saantiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella miehellä tuntuu olevan käytössään joku taikapeili jossa he näyttävät omaan silmäänsä 10 vuotta nuoremmilta.

Vierailija
24/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy poliisilta tai henkilörekisteristä, kyllä ihmisten ikätiedot on avoinesti kaikkien saatavilla.

Vierailija
25/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö rakkaus ole vain tärkeintä? T: Hopeakettu

Sinä täti se jaksat esiintyä miehenä.

Vierailija
26/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella miehellä tuntuu olevan käytössään joku taikapeili jossa he näyttävät omaan silmäänsä 10 vuotta nuoremmilta.

On se nyt kumma jos minulle on naiset itse sanoneet ja hämmästelleet, että näytän sen 10v nuoremmalta, niin eijei, täällähän minä olen väärässä ja kyllä av-mamma tietää paremmin. Katsooko ne naiset sitten samaa peiliä kuin minäkin?

Vierailija
27/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua oikeasti on moni nainen luullut melkein 10v nuoremmaksi kuin oikeasti olen. Lieneeköhän tuo se syy sille, miksei netissä ole juuri flaksannut, kun naiset luulee minua joksikin ikähuijariksi.

Kyllä sen naamasta näkee onko reilu 20v vai  yli kolmekymppinen. Joku onnekas voi olla niin nuorekas, että näyttää oikeasti muutaman vuoden nuoremmalta. Ei ole vielä koskaan tullut vastaan 24-v ihmistä, joka näyttää 10 vuotta vanhemmalta (Ehkä joku Courtney Stodden, mutta hän on saanut kirurgilta apua).

Ei pidä muuten paikkaansa. Minulla on sydämmen muotoiset babyface kasvot ja joskus luullaan jopa naiseksi. Nuorekas ulkonäkö on rankkaa jo muuten valmiiksi lyhyelle ja tosi hoikalle aikuiselle miehelle, tosin pääsen bussissa vielä lasten lipulla.

Edelleen, nuoremmalta näyttäminen voi onnistua joiltakin. 10v vanhemmalta näyttäminen vaatii vuosikymmenien työn (rööki, alkoholi, huono ruoka, auringon otto), eli 24v ei kovin helposti ole ehtinyt vielä "tärvellä" pärstäänsä siihen kuntoon. Kyllä  ikääntyminen näkyy muutenkin, iho samenee ja naururypyt ilmestyy hymyillessä. Ruumiinrakenne muuttuu. Nuoren miehen vartalo on erilainen kuin kolmekymppisen.

Vierailija
28/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rööperin kolli kirjoitti:

Mitä väliä sillä iällä on jos synkkaa.

Laki kieltää yli 16-vuotiasta seurustelemassa alle 16-vuotiaan kanssa sakkorangaistuksen uhalla.

Ei seurustelu ole kiellettyä. Seksi sen sijaan voi olla, tosin esim. vaikkapa 15- ja 20-vuotiaan seksikin voidaan katsoa sallituksi jos henkilöiden katsotaan olevan henkisesti suunnilleen samalla tasolla ja vapaaehtoisesti mukana.

Vierailija
29/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yleensä luullaan noin 10-20 vuotta vanhemmaksi mieheksi kuin olen. Sitten kun antaa henkkarit niin alkaa päivittely ”ei ole todellista! Onse!” Monia muitakin vääriä olettamuksia on tehty. En aina edes vaivaudu oikaisemaan niitä jos en niin pidä kyseisestä henkilöstä.

Vierailija
30/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua yleensä luullaan noin 10-20 vuotta vanhemmaksi mieheksi kuin olen. Sitten kun antaa henkkarit niin alkaa päivittely ”ei ole todellista! Onse!” Monia muitakin vääriä olettamuksia on tehty. En aina edes vaivaudu oikaisemaan niitä jos en niin pidä kyseisestä henkilöstä.

Paljonko sulla on ikää ja kauanko olet tupakoinut?

Vierailija
31/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin ensimmäisessä vakituisessa työpaikassa, meillä oli duunissa dippatyötä tekevä teekkarityttö jolla ikää 23 tai 24 vuotta.  Tyttö oli pienikokoinen (about 155cm) ja hoikka mutta ei tuo vielä mitään. Se ei ainoastaan näyttänyt vaan suunsa avattuaan vielä kuulostikin korkeintaan 13-14 vuotiaalta. Eivät siis jutut jotka olivat kyllä ihan täysikäisen tasolla mutta kasvojen lisäksi äänikin oli kuudesluokkalaisen.

Onnistuin kerran pummaamaan tältä kyydin kun olin lähdössä suoraan duunista kavereiden kanssa viihteelle ja oma auto oli jäänyt kotipihaan. Kavereilta loksahti leuka asfalttiin saakka kun tämä tyttö nousi kuskin penkiltä noutamaan eväskassiani takaluukusta.

Kukaan näistä ei suostunut uskomaan että tyttö olisi yli 20-vuotias eivätkä lopulta tajunneet miten se osasi ajaa autoa koska jenkeissäkään korttia ei taida saada kuin 15-16 vuotiaana ( jos se olisi juuri tullut sieltä) eikä se voinut mitenkään olla niinkään vanha.

Yhdellä kaverilla oli niinikään pienikokoinen, hoikka ja täysin tissitön tyttöystävä jonka kasvot näyttivät niin nuorilta ettei sille myyty vielä 30-vuotiaanakaan K-kaupassa siideriä vaan uhattiin soittaa poliisit kun tämä näytti myyjän mielestä "väärennettyä" ajokorttia.

Vierailija
32/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin ensimmäisessä vakituisessa työpaikassa, meillä oli duunissa dippatyötä tekevä teekkarityttö jolla ikää 23 tai 24 vuotta.  Tyttö oli pienikokoinen (about 155cm) ja hoikka mutta ei tuo vielä mitään. Se ei ainoastaan näyttänyt vaan suunsa avattuaan vielä kuulostikin korkeintaan 13-14 vuotiaalta. Eivät siis jutut jotka olivat kyllä ihan täysikäisen tasolla mutta kasvojen lisäksi äänikin oli kuudesluokkalaisen.

Onnistuin kerran pummaamaan tältä kyydin kun olin lähdössä suoraan duunista kavereiden kanssa viihteelle ja oma auto oli jäänyt kotipihaan. Kavereilta loksahti leuka asfalttiin saakka kun tämä tyttö nousi kuskin penkiltä noutamaan eväskassiani takaluukusta.

Kukaan näistä ei suostunut uskomaan että tyttö olisi yli 20-vuotias eivätkä lopulta tajunneet miten se osasi ajaa autoa koska jenkeissäkään korttia ei taida saada kuin 15-16 vuotiaana ( jos se olisi juuri tullut sieltä) eikä se voinut mitenkään olla niinkään vanha.

Yhdellä kaverilla oli niinikään pienikokoinen, hoikka ja täysin tissitön tyttöystävä jonka kasvot näyttivät niin nuorilta ettei sille myyty vielä 30-vuotiaanakaan K-kaupassa siideriä vaan uhattiin soittaa poliisit kun tämä näytti myyjän mielestä "väärennettyä" ajokorttia.

Tuosta tuli mieleen että olen joutunut kahdesti näyttämään passiani poliisille joka varmistaa että oaperit ovat aidot eikä väärennetyt. Ja vaikka on ikää, niin portsarit ei ole kertaakaan päästäneet yökerhoon.

Vierailija
33/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se nyt kumma jos minulle on naiset itse sanoneet ja hämmästelleet, että näytän sen 10v nuoremmalta, niin eijei, täällähän minä olen väärässä ja kyllä av-mamma tietää paremmin. Katsooko ne naiset sitten samaa peiliä kuin minäkin?

Sama juttu minulla. Lähes aina luullaan 10v nuoremmaksi, eikä meinata uskoa oikeaa ikääni. Tapahtunut lukuisia kertoja.

Kannattaa ottaa huomioon, että tällä palstalla naiset olettavat kaikkien täällä käyvien miesten luulevan itsestään liikoja, ja kaikkien täällä olevien miesten olevan luusereita, jotka eivät ymmärrä naisista, eivätkä mistään muustakaan yhtään mitään. Asennemaailma täällä on kieroutunut.

Vierailija
34/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sitä laittamaan kuva sen passista tai ajokortista

Vierailija
35/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi vituttaa melekin yhtä paljon kuin ne naiset, jotka kertoo olevansa "sopusuhtaisia" tai "normaalipainoisia" = totuus karmea läski tai vähintäänkin pömppömaha. Bonuksena vielä eripariset tissit jos käy toosi huono tuuri.

Vierailija
36/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajokortti jonka vahingossa näin paljasti että yksi mies oli valehdellut olevansa vanhempi kuin oli.

Niin, neljätoistavuotiaillahan on ajokortti.

Vierailija
37/40 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tuli mieleen että olen joutunut kahdesti näyttämään passiani poliisille joka varmistaa että oaperit ovat aidot eikä väärennetyt. Ja vaikka on ikää, niin portsarit ei ole kertaakaan päästäneet yökerhoon.

Olkaa onnellisia. Minua luultiin parikymppisenä yli 10 vuotta vanhemmaksi. Kävin 18 vuotiaana ostamassa itse Alkosta salmiakkikossua kaverille lahjaksi, kun en saanut ketään just sillä hetkellä hakemaan, eikä minulta edes kysytty papereita, vaikka kysyvät niitä herkästi jos näyttää nuorelta :(

Vierailija
38/40 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkaa onnellisia. Minua luultiin parikymppisenä yli 10 vuotta vanhemmaksi. Kävin 18 vuotiaana ostamassa itse Alkosta salmiakkikossua kaverille lahjaksi, kun en saanut ketään just sillä hetkellä hakemaan, eikä minulta edes kysytty papereita, vaikka kysyvät niitä herkästi jos näyttää nuorelta :(

Voi nassua, sinulla on varmaan ollut rankkaa?

Vierailija
39/40 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehillä on pahempi paikka kun pitäisi varmistaa on tyttö oikeasti täyttänyt 16-vuotta.

Kyllä se on ihan naisenkin varmistettava nuorelta pojalta, että tämä on täyttänyt 16_____ vuotta. Olet aika tyhmä jos et tajua, että se on molempien velvollisuus.

Vierailija
40/40 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et erota onko kyseessä 14 vai 24-vuotias ihminen? Ehkä olisi aika käydä optikolla.

Ei tuossa mitään mutta tapasin miehen jonka luulin olleen 25v hujakoilla, mutta olikin todellisuudessa 15-vuotta vanhempi.

Asia paljastui onneksi ajoissa. Se tosin oli aika raju yllätys ja oli pakko laittaa minun osalta poikki. Nelikymppinen on vaan liian vanha vaikka näyttäisi ikinuorelta. Myöhemmin tunsin kateutta ja katkeruutta siitä että minua luultiin vanhemmaksi kuin tätä "poikaystävää".

Opetelkaa nyt jo kirjoittamaan -_-

15-VUOTIAS, 15_________VUOTTA!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan