Mies lyö leikillään nyrkillä naamaan ”hidastettuna”
Miksi aloittamani edellinen keskustelu poistettiin?!
No, onko tämä mielestänne ok?
Kommentit (47)
No hyi, kauhee. Kyllä muakin vaivaisi. Vaikka ei olisi edes väkivallan alkumuoto, niin jotainhan se kertoo, jos esim. silloin kun vaimo on puhelimessa. Haluaisiko oikeasti, ettei vaimo puhu puhelimeen? Jotain piiloaggressiotahan tuo on.
Mun mies tekis mulle noin, niin huutaisin kovaa että lopeta, tuo ei ole hauskaa.
Jos tekis vie toisen kerran, niin mottaisin takaisin ja kunnolla ja käskisin lopettaa.
Jos vieläkään ei mennyt perille ja jatkaa vain, niin mä en kattelis noin lapsellista miestä, vaan se olis sen suhteen loppu.
Mun mielestä olis tosi ärsyttävää, että joku tekee noin.
Jos olet kieltänyt tuollaisen eikä tepsi, niin on vähintään tyhmä urpo. Kannattaako sellaistakaan katsella?
Mekin tehdään tota molemmat, eikä ees aina hidastettuna. :D Omaa huumoriamme. Kumpikaan ei ole väkivaltainen luonteeltaan.
Olet erehtynyt. Tuollainen nyrkinheiluttelija ei ole mikään mies. Hän ei ansaitse sitä arvonimeä.
No pitäisi ihan puheesta ymmärtää, jos sanot ettei ole mukavaa. Jos ei ymmärrä ni en osaa sanoa muuta kuin, että en suosittele suhdetta, jossa tulee nyrkkiä naamaan, edes hidastettua sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin teen tota :D
N30
Äläs nyt. Sä mikään 30v nainen ole. 13v jonne 😂
Potki se pihalle. Tommoinen ei ole hauskaa kuin sadisteista. Vielä se lyö sua oikeasti.
Hän ei varmaan tee sitä muille, eli ihmisille, joita kunnioittaa.
Jos et pidä siitä, sano se ääneen. Joku kerta voit vahingossa esim. kääntää päätä vaiston varaisesti ja ne rystyset onkin sun silmässä.
Nyt keksin. Aina kun mietitte, onko ok, kun puoliso pieraisee kasvoillenne, eksyttää tahallaan supermarketissa, imitoi nyrkillä kasvoihin lyömistä tai muuta vastaavaa, tehkää ajatusleikki: Tekisikö Niilo Räsänen näin vaimolleen Päiville?
Typerää käytöstä. Tunsin yhden parin, jonka mies harrasti samaa jos vaimo sanoi jotain tyhmää tai kertoi miehestään kiusallisia asioita. Teki siis ihan seurassakin niin. En pitänyt hyvänä vitsinä, vaikka heillä se oli ihan normiotimintaa. Olivat silloin jo yli 30v, nykyään päälle 40v ja edelleen yhdessä. Mies harrastaa jotain kontaktilajia, karaten tyyppistä.
Olen vasta lähiaikoina saanut selville että miehelläni on ilmeisesti tapana painia ystäviensä kanssa viihteellä ollessaan.
Kerran tuli silmä mustana kotiin kun ” leikillään vähän painittiin”
Kaveripiiri on ihan koulutettua ja sivistynyttä enkä ymmärrä miksi mieheni aiheuttaa tuollaista. Muuten ei ole yhtään agressiivinen ollut ainakaan vielä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Me tehdään kumpikin tota, vähän potkunyrkkeilytyyliin..... sekin kun on harrastus tuokin laji! =) Kaikkien huumori ei näemmä kestä.
Se on teidän insidejuttunne.
Mua ei jostain syystä naurata.
Tekisikö mies omalle äidilleen noin?
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta lähiaikoina saanut selville että miehelläni on ilmeisesti tapana painia ystäviensä kanssa viihteellä ollessaan.
Kerran tuli silmä mustana kotiin kun ” leikillään vähän painittiin”
Kaveripiiri on ihan koulutettua ja sivistynyttä enkä ymmärrä miksi mieheni aiheuttaa tuollaista. Muuten ei ole yhtään agressiivinen ollut ainakaan vielä.
Ap
Red flag, red flag, red flag.
Vierailija kirjoitti:
"Mies" on idiootti. Ihmettelenpä vain näitä "aikuisia" ihmisiä (naisia ja miehiä), jotka ovat mitä ihmeellisimmissä parisuhteissa, ja ikävä kyllä lisääntyvätkin vielä. En katselis päivääkään epäkypsiä kakara-miehiä.
Sama mieltä, onhan toi nyt ääliömäistä. Kivasti sitten kasvattaa kakaratkin samaan muottiin. En tajuu, et joku jaksaa tollasta, todella vahva WT.
Mies tekee sen ihan vitsillä ja yleensä silloin jos vaikka selaan puhelinta tai en muuten keskity häneen.
Olen mennyt tuosta jotenkin hämilleni ja en kiinnitä siihen mitään huomiota.
Asua kuitenkin vaivaa paljon. Lähinnä se, että miettiikö oikeasti lyövänsä mua/ jotain muuta epäilyttävää.
Vitsiähän tuo on mutta ei mielestäni normaalia.. edes vitsillä.
Ap