Tosi nolo ohjelma toi Kaunis elämä!
Riitta Väisäsestä tosin pidän. Hän on oma itsensä. Muut ohjelman missit ovat joko hajuttomia ja mauttomia tai teennäisiä.
Kommentit (13)
Joo vilkaisin just äsken kun kääntelin kanavia. Aika pönöttäviltä vaikuttivat.
Jopa hiukan naisten tyyliin vaikutti ilmapiiri hiukan kireältä kun yksi vaan koko ajan kälättää omasta elämästään.
Enkä edes tuntenut kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän ei voitu puhua pms-oireista kun Riitta niistä mainitsi? Huoh.
Siis vaihdevuosista yritti puhua. Ei pms
Taas yksi tyhjänpäiväinen ohjelma. Julkkikset kilvan kehuu ja säälii toisiaan.. uuu.. yyy.. on sulla vaikeaa.. oo olet niin kaunis sisäisesti ja ulkoisesti..
Lenita puhuu pöydän ääressä istuvista älykkäistä kaunottarista. Ovatko nuo siis älykkäitä naisia?
Niin on, eikä se johdu näistä ihmisistä jotka siinä ovat, vaan tästä nykytrendistä. Toinen todella nolo ohjelma on kotoisa, arvasin heti ekasta jaksosta että lakattu (tai jotenkin muuten käsitelty puu) maalataan valkoiseksi ja punainen tiiliseinä vaalennetaan. Se on niin nähty ja todella naurettavaa, aidot pinnat sutataan.
Tarja smuralla upeat kasvonpiirteet. Selvästi kaunein tuosta porukasta.
Ohjelman kuvaukseksi voisi laittaa "Lässynlässyn".
Vierailija kirjoitti:
Tarja smuralla upeat kasvonpiirteet. Selvästi kaunein tuosta porukasta.
Av-mamman voimafantasia pitää omaa peilikuvaansa muistuttavaa naista kauneimpana
"Sertifioidut kaunottaret"
Tuli vähän oksua suuhun.
Väisänen on kyllä symppis ja aito. Myös Heidi Willman on miellyttävä, olen tavannut hänet ja kohteli minua todella ystävällisesti vaikka olin ns. hanttihommassa. Herttainen nainen jossa todella on kliseisesti sanottuna sitä sisäistä kauneutta.
Huvitti ekassa jaksossa, kun Riitta tuntui olevan pikkumaistissa. En kokonaan kattonut, kun en voi sietää Lenitaa.
Kesti hetken tajuta Että Tarja Smura on siinä, kasvot niin muuttuneet! (turvonneet, tai en tiedä mitä niille on käynyt, juoko se vielä?)
Miksihän ei voitu puhua pms-oireista kun Riitta niistä mainitsi? Huoh.