Kuvittelin että ihastukseni olis parempi kun kaikki muut.
Se olikin ihan tavallinen ja samanlainen kun minä itsekin. Petyin ja haukuin hänet pystyyn. Hän oli sitäpaitsi löytänyt jo toisen, kun minä vielä mietin. Petturikin vielä!
Kommentit (26)
Ei se ihastunut suhun kovin voimakkaasti etkä ollut hänelle mitenkään erityinen, jos heti uuden löysi.
Tsemppiä, löydät varmasti vielä sen joka haluaa juuri sinut!
Vierailija kirjoitti:
Ei se ihastunut suhun kovin voimakkaasti etkä ollut hänelle mitenkään erityinen, jos heti uuden löysi.
Tsemppiä, löydät varmasti vielä sen joka haluaa juuri sinut!
Ei se edes tiennyt, että olin rakastunut häneen. Varmasti löydän!
ap
Kuule, aloituksesi perusteella olet itse ihastunut johonkin.
Tässä ei tule missään esille että tämä toinen olisi jotenkin ihaatunut sinuun. Oletkos edes kommunikoinit mitenkään tämän kanssa kuten normaalit ihmiset? Huudellut perässä ja nyyhkyttänyt.
Jos vielä juokset köjonkun kohteesi perässä huutamassa ongelmiasi... Heikoilla olet.
Se että ihastuksellasi on toinen, tuskin tarkoittaa sitä että tämä olisi pettänyt sinua., urpo.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei tule missään esille että tämä toinen olisi jotenkin ihaatunut sinuun. Oletkos edes kommunikoinit mitenkään tämän kanssa kuten normaalit ihmiset? Huudellut perässä ja nyyhkyttänyt.
Jos vielä juokset köjonkun kohteesi perässä huutamassa ongelmiasi... Heikoilla olet.
Se että ihastuksellasi on toinen, tuskin tarkoittaa sitä että tämä olisi pettänyt sinua., urpo.
Olen tuijottanut häntä useasti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuijottanut häntä useasti.
ap
Olet pelottava. Minkälainen ihastuksesi kohde muuten oli ja kuinka kauan olit häntä kyylännyt?
Provo! 0/5 Ei tuollaista voi olla olemassa..
Onko naisilla useinkin tapana kuvitella ihastuksensa täydelliseksi ihmiseksi? Erään naisen kun epäilin olevan ihastunut ja kehuskeli aina miten osaan sitä ja tätä. Sitten kun mokailin ja totesin että ei aina voi osata, tämä nainen vaikutti olevan aivan tyrmistynyt, miten Minä nyt muka virheitä voin tehdä.
Sitähän se ihastuminen juuri on, että nostetaan toinen jalustalle. Siiten kun toinen ei olekaan patsas vaan ihminen, niin voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Onko naisilla useinkin tapana kuvitella ihastuksensa täydelliseksi ihmiseksi? Erään naisen kun epäilin olevan ihastunut ja kehuskeli aina miten osaan sitä ja tätä. Sitten kun mokailin ja totesin että ei aina voi osata, tämä nainen vaikutti olevan aivan tyrmistynyt, miten Minä nyt muka virheitä voin tehdä.
Kyllä mies saa mokailla, nainen ei.
ap
Älä juo enempää. Huomenna on maanantaikin.
Vierailija kirjoitti:
Älä juo enempää. Huomenna on maanantaikin.
Hyvä kommentti! Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kovat lääkkeet
Olen monesti miettinyt, tarvitsisinkohan lääkitystä.
ap
Monesti pikkupoikana leikin ritaria. Mulla oli kuulkaas ihan oikea puumiekka ja kaikki!
ap
Noin sitä käy kun mielikuvituksessaan seurustelee ja rakastuu
Häiritseeköhän sen miestä nämä mun rakkauden tunteet? Olen vähän narsistikin niin tykkään leikkiä sellaisia leikkejä. Eihän se kyllä mistään niitä voi tietää ja tunteet on kuitenkin jokaisen ihan omia, mutta saisin siitä egobuustia, jos häiritsisi. Näinhän ei kuitenkaan voi olla..
ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kovat lääkkeet
Pahempaa! Nyt ei ole lääkkeitä ollenkaan, vaikka ehkä syytä olis.
Et ole tosissas!? :D