Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te, jotka teette yövuoroa / joiden puoliso tekee yövuoroa!!

Vierailija
25.02.2018 |

Miten nukutte yövuorojen aikana (en siis tarkoita töissä) ? Miten nukutte ennen kuin yövuorot alkaa? Käännättekö rytmiä jotenkin? Mitenkä nukutte yön jälkeen?

Etenkin mua kiinnostaisi kuulla että miten te perheelliset yövuoron tekijät hoidatte nämä nukkumisasiat.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on säännöllisen epäsäännöllisesti yövuoroja 1-4 yötä kerrallaan. Ennen ekaa yötä nukun joko aamulla niin pitkään kuin nukuttaa tai menen myöhemmin päivällä päiväunille. Työvuorojen välissä nukun yleensä klo 9-16 vähintään, joskus klo 17 asti jos ei tarvitse laittaa ruokaa tai mennä mihinkään. Viimeisen yön jälkeen herään joskus klo 13 aikoihin ja menen sitten illalla normaalisti nukkumaan.

Ihan omassa makuuhuoneessa nukun, verhot kiinni ja ovi suljettuna. Mies ja lapset tietää että huoneeseen ei silloin ole mitään asiaa. Jos lapsilla on jotain kysyttävää, kysyvät isältään. Nyt kaikki lapset ovat jo koululaisia ja osaavat olla sen verran hiljaa etten herää heidän tullessaan kotiin. Ottavat hiljaa välipalansa ja menevät yläkertaan syömään sekä tekemään läksyjään. Meillä on sen verran iso talo että kaverinkin voi ottaa mukaan ilman että se mitenkään häiritsee minua. Pienempänä lapset oli tietenkin päiväkodissa, mies vei aamulla ja minä hain iltapäivällä kun heräsin.

Viikonloppuisin mies ja lapset on paljon ulkona, käyvät kyläilemässä tai uimahallissa tms. että saan nukkua rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen sänkyyn, laitan peiton päälle ja silmät kiinni. Perhe on yleensä yövuoron jälkeen koulussa ja töissä.

Vierailija
4/4 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos kakkonen tyhjentävästä vastauksesta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän