Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä niitä, jotka ovat ystävystyneet naapurin kanssa?

Vierailija
25.02.2018 |

Miten se tapahtui?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi pyysin mukaan lenkille ja ystävyys vain vähitellen kehittyi.

Vierailija
2/8 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme silloin tällöin pihassa, kun olimme ulkona lasten kanssa. Kysyin sitten tahtoisivatko joskus tulla meille kahville. Aloimme viettämään usein aikaa kahvitellen, sitten istuimme joskus iltaa yhdessä jne.

Varmasti monilla juuri lasten kautta ystävystyminen on yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten leikkiä seuratessa juttelimme

Vierailija
4/8 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin pienellä paikkakunnalla, missä se oli normaalia. :) Jompi kumpi tuli moikkaamaan, en muista.

Vierailija
5/8 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös olen lenkkeillyt naapurin kanssa ja toisen kans käynyt rulla-luistelemassa. Mahtavia persoonia, ja edelleen mulla fb-kavereina vaikka on muutettu :)

Ja yks kiinalainen naapuri, kutsuttiin hänet ja miehensä glögille, ja myös käytiin usein heillä kylässä koska halusin oppia kiinalaista ruoan-laittoa, rakastan yli kaiken kiinalaista ruokaa :) heihin myös vielä pidän yhteyttä yli 6 vuoden jälkeenkin, vaikka ollaan muutettu :)

Vierailija
6/8 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli melkein yhtä aikaa koiranpennut, niiden kanssa touhuttu kaikenlaista yhdessä ja ystävystytty muutenkin. Koirat on keskenään sydänystäviä. Myös saman ikäisiä lapsia mutta nuo koiravauvat on olleet enemmän yhdistäviä, lapsetkin toki touhuilee yhdessä.

Vierailija
7/8 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kautta. Tosin perheen äiti oli mieheni koulukaveri vuotta ylempänä joten tiesivät  toisensa jo 30v takaa. Lapset sitten samalla luokalla ja vaikka tytöistä ei bestiksiä tullutkaan meistä vanhemmista tuli:)

Vierailija
8/8 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen koulumatka yhdisti. Asuttiin samassa rapussa ja opiskelimme yliopistossa.