Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isälliset miehet

Vierailija
25.02.2018 |

Minua on ihmetyttänyt jo jonkin aikaa, ovatko miehet nykyään jotekin isällisempiä tai "pehmompia" kuin aiemmin, esim. 10 vuotta sitten? Ainakin itsestäni tuntuu, että viime aikoina noin itseni ikäiset (+30v) miehet suhtautuvat minuun jotenkin kauhean kivasti, kannustavasti, ystävällisesti ja jopa lempeästi. Johtuuko se iästä ja ehkä perheellisyydestä? Vai jostain yleisemmästä ilmiöstä? Oman lähipiirini miehet ovat olleet aina aivan päinvastaisia, joten voi olla, että kuvittelen koko asian ja ylitulkitsen. Olen tästä ystävällisyydestä kylläkin vain onnellinen, pienikin kannustava sana voi korjata ison henkisen haavan. Todella outoa vain, että tähän ikään asti olen ollut melkein näkymätön (olen todella ujo), mutta nyt pitäisi jotenkin oppia suhtautumaan miehiin vähemmän pelokkaasti. Se on yllättävän vaikeaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se soijan syöminen teettää ... eikun oikeasti kyse viime sotien vaikutuksesta. Sodasta palanneet traumatisoituneet miehet eivät osanneet osoittaa hellyyttä omille lapsilleen, jotka puolestaan nihkeästi näyttivät pehmeän puolensa omille lapsilleen jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla