Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies oli ekaa kertaa saunassa ja avannossa ja nyt... (ulkomaalainen)

Vierailija
25.02.2018 |

Mieheni on siis muualta Euroopasta ja oli täällä Suomessa nyt ekaa kertaa työtuttujen kanssa saunassa. Samalla kävi avannossa. Nyt lesoilee ja apinoitsee (=luennoi apinan lailla) minulle siitä. Kyselee miksen minä ole vienyt häntä saunaan ja sanoo että ihan sama se kun olisin kuitenkin vienyt sähkö- enkä puusaunaan, ja puusaina on se ainoa oikea. Lisäksi löhöttelee tuolla avannossakäynnillä kun minä en ole käynyt. Sit vielä dippailee sillä et on nyt ekaa kertaa nähnyt muitten miesten munia ja totesi että omansa on pienempi muttei haittaa. Siis ihan koko ajan eilen selitti tätä soopaa, ajattelin että on vain kaljoissaan. Mutta nyt on koko aamun ja aamupäivän jatkanut tota samaa sauna-avanto-pippeli mussutustaan ja meinaa lähteä järki. Miten saan tuon tokenemaan? Voiko avannossa pehmetä aivot?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pehmetä.

Valitan.

Vierailija
2/7 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänet on aivopesty suomalaiseksi mieheksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin arvelinkin. Voi elämä!

-ap

Vierailija
4/7 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, suomalainen olisi ollut tuollainen alusta asti! Varmaankin kohta kittaa myös kaljaa verrareissaan yläosattomissa sohvalla, eikä enää käy missään muualla kuin Ilveksen peleissä ja sen jälkeen riitelee snägärillä. Otan osaa, ap. Sinulla oli hyvä ulkomaalainen mies, mutta kotoutus on nyt tullut päätökseensä. 

Vierailija
5/7 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haet seuraavan, älä tuo sitä tänne.

Vierailija
6/7 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löysi vihdoin jotain eksoottista Suomesta (sauna, avanto ja munasillaan oleminen), jolla perustella ja rehvastella itselleen ja kotiväelleen täällä oloaan. Anna toisen olla.

Vierailija
7/7 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään on pehmennyt, olisko aika lähettää postipakettina kotiinpäin...