PIti keksiä joku pikku matkn kohde. Mieheltä ei tullut yhtään ehdotusta,
minä ehdotin viittä. Mies halusi siskonsa perheen mukaan ja he halusivat tiettyyn kohteeseen. Nyt mies mököttää minulle, kun kuulemma väen väkisin halusin sinne. Makaa huoneessa ja kieltäytyy tekemästä mitään.
Vituttaa koko äijä. Eikä ole eka kerta, kun tuon kanssa matkustaminen menee ihme venkoiluksi. Harmittaa lasten takia, kun yksi ei saa sanottua, mitä haluaa ja alkaa kiukutella, kun ei ole saanut tahtoaan lävitse silti.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo pitäis varmaan jättää ukko kotiin, mutta ollaan oltu yhdessä jo yli 30 vuotta ja on pari lastakin...
Ap
Sepä se, kun mies ei ole sinä ja hän ei välttämättä olisi edes halunnut lähteä. Jos hän olisi jäänyt kotiin olisit siltikin päätynyt aihe vapaalle kertomaan kuinka tyytymätön olet häneen.
Lähteminen sinänsä oli yhteinen päätös. Toinen lapsista kutsui kavereita yökylään sovitusti, meidän piti olla yksi yö poissa jaloista.
Jos ei aikuinen ihminen osaa yhtään tinkiä omista mielihaluistaan yhden yön ajaksi JA SANOA niitä edes ääneen, niin kyllä, olen häneen tyytymätön.
Ap
Siis mitä?! Lasta mielyttääkseen aikuisen pitää jo nyt poistua kotoaakin?!
On se lapsenkin koti, juhli täysi-ikäiseksi tuloaan.
Etkö ymmärrä sitä paitsi lukemaasi? Ei mies purnannut yhden yön reissua, siitä olimme sopineet sovussa jo aikaa sitten. Kohde oli se, mistä hän kiukkuaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo pitäis varmaan jättää ukko kotiin, mutta ollaan oltu yhdessä jo yli 30 vuotta ja on pari lastakin...
Ap
Sepä se, kun mies ei ole sinä ja hän ei välttämättä olisi edes halunnut lähteä. Jos hän olisi jäänyt kotiin olisit siltikin päätynyt aihe vapaalle kertomaan kuinka tyytymätön olet häneen.
Lähteminen sinänsä oli yhteinen päätös. Toinen lapsista kutsui kavereita yökylään sovitusti, meidän piti olla yksi yö poissa jaloista.
Jos ei aikuinen ihminen osaa yhtään tinkiä omista mielihaluistaan yhden yön ajaksi JA SANOA niitä edes ääneen, niin kyllä, olen häneen tyytymätön.
Ap
Etkö ymmärrä sitä paitsi lukemaasi? Ei mies purnannut yhden yön reissua, siitä olimme sopineet sovussa jo aikaa sitten. Kohde oli se, mistä hän kiukkuaa.
Ap
Joo joo on sulla paska mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
Ok
Jaxuhaleja
Vierailija kirjoitti:
19, miestä ei ajettu kodistaan, yhden yön reissu oli yhteinen päätös. Kohde ei vaan ollut miehen suosikki, eikä hän toisaalta silti ehdottanut itse mitään tilalle.
Mitä jos koettaisit kommentoida aihetta, etkä jotain ihan omakeksimääsi?
Ap
Pystyn kuvittelemaan tilanteen jossa mies ei "uskalla" ilmaista mielipidettään kodista poistumisen järkevyydestä, tilanteessa jossa se tehdään lasten (ja vaimon) vaatimuksesta.
Ehkä kannattaisi kysyä mieheltä todellinen syy matkan arvosteluun ja luvata ettei totuuden kertominen aiheuta jälkiseurauksia (turha lupaus ehkä, mutta voithan sen luvata :-)
"Ajetaan kodistaan" = yhden yön lomareissu perheen kanssa, vaimo maksaa kaikki kulut ja hoitaa järjestelyt ja huolii vielä miehen vaatimuksesta kälyn perheen mukaan.
Voi voi, kyllä teillä miehillä on hitto vie kovaa... kuinka te kestätte?
Ap, lopeta se miehesi passaaminen. Ja jätä se sinne kohteeseen murjottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
Joo joo on sulla paska mies.
Jep. Tässä asiassa on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
"Ajetaan kodistaan" = yhden yön lomareissu perheen kanssa, vaimo maksaa kaikki kulut ja hoitaa järjestelyt ja huolii vielä miehen vaatimuksesta kälyn perheen mukaan.
Jep. Kesälomalla kieltäydyn suunnittelemasta mitään ja linnoittaudun mökille, niin ei tarvitse kuunnella kitinää siitä kun on niin tylsää...
Ap
Miehillehän riittää kotona oleminen ja urheilun sekä aikuisten nettiviihteen katsominen.
Vierailija kirjoitti:
5, miehen siskon perhe on mukavaa seuraa, olemme matkustelleet paljon yhdessä. Kykeneviä kertomaan ääneen toiveensakin...
Mutta mitä enemmän lähtijöitä on, sitä olennaisempaa olisi juurikin se, että kertoo toiveensa ja osaa tehdä joiltain osin myös kompromisseja.
Minä olen aina se, joka joustaa ja silti saan kurat niskaan, jos joku ei miestä miellytä.
Ap
Lopeta se joustaminen ja kieltäydy ottamasta kuraa vastaan. Ehkä mies sitten herää. Tosin sillä on ollut kymmeniä vuosia aika herätä ja muuttaa asennettaan eikä ole sitä tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kesälomalla kieltäydyn suunnittelemasta mitään ja linnoittaudun mökille, niin ei tarvitse kuunnella kitinää siitä kun on niin tylsää...
Ap
Väärin. Suunnittelet itsellesi (ja korkeintaan lapsille) jonkun kivan reissun, varaat matkat ja lähdet sitten halukkaiden kanssa konsultoimatta mr. mörrimöykkyä yhtikäs. Et siis varaa sille edes huonepaikkaan etkä kysele suunnitelmia.
Jokainen vastaa itse viihtymisestään, se ei ole sinun tehtäväsi. Sanot vaan että näin tänä vuonna, sinä et ole mikään vapaa-ajan ohjaaja. Terve itsekkyys on joskus ihan ok.
Kuulostaa kumman tutulta. Kai sen voi miehen mielestä laskea senkin vaimon viaksi, että on "totuttanut" miehen liian hyvälle palvelulle : (
19, miestä ei ajettu kodistaan, yhden yön reissu oli yhteinen päätös. Kohde ei vaan ollut miehen suosikki, eikä hän toisaalta silti ehdottanut itse mitään tilalle.
Mitä jos koettaisit kommentoida aihetta, etkä jotain ihan omakeksimääsi?
Ap