Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIti keksiä joku pikku matkn kohde. Mieheltä ei tullut yhtään ehdotusta,

Vierailija
25.02.2018 |

minä ehdotin viittä. Mies halusi siskonsa perheen mukaan ja he halusivat tiettyyn kohteeseen. Nyt mies mököttää minulle, kun kuulemma väen väkisin halusin sinne. Makaa huoneessa ja kieltäytyy tekemästä mitään.

Vituttaa koko äijä. Eikä ole eka kerta, kun tuon kanssa matkustaminen menee ihme venkoiluksi. Harmittaa lasten takia, kun yksi ei saa sanottua, mitä haluaa ja alkaa kiukutella, kun ei ole saanut tahtoaan lävitse silti.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä matkusta. Lomailkaa erikseen. Mulla on sisko tuollainen draamakuningatar, joka on kykenemätön tekemään kompromisseja ja sitten uhriutuu, kun kaikki ei haluakaan samaa kuin hän.

Vierailija
2/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies vastuuttaa mua aina keksimään lomalle tekemistä ja varaa itselleen oikeuden kiukutella, jos ei mene ihan nappiin."Sä tänne halusit"... no kun en edes varsinaisesti halunnut, mutta paremmasta ei porukalla päästy sopuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap

Vierailija
4/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pitäis varmaan jättää ukko kotiin, mutta ollaan oltu yhdessä jo yli 30 vuotta ja on pari lastakin...

Ap

Vierailija
5/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin lopettanut yhteisen matkan suunnittelemisen siinä vaiheessa kun mies olisi sanonut sanat "siskon perhe" ja siirtänyt fokuksen ihan oman reissun suunniteluun, ehkä  silleen että  paras kaveri tulee mukaan.Mies olisi saanut jäädä  kotiin mököttämään.

Mistään hinnasta en suostu reissaamaan sukulaisten kanssa, olivat ne sitten kummalta puolelta tahansa.

Vierailija
6/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo pitäis varmaan jättää ukko kotiin, mutta ollaan oltu yhdessä jo yli 30 vuotta ja on pari lastakin...

Ap

Eli sä pilaat omat lomasi velvollisuudentunnosta ja heität rahat hukkaan. Selvä sitten, jatka valitsemallasi linjalla.

Vierailija
7/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sepä se, kun mies ei ole sinä ja hän ei välttämättä olisi edes halunnut lähteä. Jos hän olisi jäänyt kotiin olisit siltikin päätynyt aihe vapaalle kertomaan kuinka tyytymätön olet häneen.

Vierailija
8/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksoitkaan matkastanne? Miksi sinun sanasi on mielestäsi laki?

Vierailija
9/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, miehen siskon perhe on mukavaa seuraa, olemme matkustelleet paljon yhdessä. Kykeneviä kertomaan ääneen toiveensakin...

Mutta mitä enemmän lähtijöitä on, sitä olennaisempaa olisi juurikin se, että kertoo toiveensa ja osaa tehdä joiltain osin myös kompromisseja.

Minä olen aina se, joka joustaa ja silti saan kurat niskaan, jos joku ei miestä miellytä.

Ap

Vierailija
10/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksoitkaan matkastanne? Miksi sinun sanasi on mielestäsi laki?

Luepa uudelleen. Päädyimme kohteeseen kompromissin tuloksena ja lähinnä miehen siskon perheen toiveesta. Tämä oli yksi viidestä ehdottamastani kohteesta, oma suosikkini oli toinen.

Minä maksoin kokonaan meidän perheen menot, ruuat ja majoituksen.

Ap

Vierailija
11/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sepä se, kun mies ei ole sinä ja hän ei välttämättä olisi edes halunnut lähteä. Jos hän olisi jäänyt kotiin olisit siltikin päätynyt aihe vapaalle kertomaan kuinka tyytymätön olet häneen.

Mies on kenties jo noiden vuosien aikana tämän oppinut...

Vierailija
12/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lähteminen sinänsä oli yhteinen päätös. Toinen lapsista kutsui kavereita yökylään sovitusti, meidän piti olla yksi yö poissa jaloista.

Jos ei aikuinen ihminen osaa yhtään tinkiä omista mielihaluistaan yhden yön ajaksi JA SANOA niitä edes ääneen, niin kyllä, olen häneen tyytymätön.

Ap

Vierailija
13/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5, miehen siskon perhe on mukavaa seuraa, olemme matkustelleet paljon yhdessä. Kykeneviä kertomaan ääneen toiveensakin...

Mutta mitä enemmän lähtijöitä on, sitä olennaisempaa olisi juurikin se, että kertoo toiveensa ja osaa tehdä joiltain osin myös kompromisseja.

Minä olen aina se, joka joustaa ja silti saan kurat niskaan, jos joku ei miestä miellytä.

Ap

Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan?

Vierailija
14/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme keskenkasvuisia jaksatte katsella. Jos aikuinen mies ei viitsi laittaa tikkua ristiin suunnitellessa matkaa, ei ole oikeutta valittaakaan eikä pidä antaa siihen mahdollisuutta. Oikeasti ihmiset (myös läheiset) kävelevät päältä jos niiden antaa kävellä. Ei tarvitse olla aina se joka joustaa ja saa sonnat niskaansa.

Ensi kerralla varaat pokkana miehellesi haluamansa reissun ja te muut menette toisaalle. Kitinää lakkaa kun jamppa on muutaman sadan kilometrin päässä toisaalla

Vierailija
15/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin taas maksoit.

Vierailija
16/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen mies. Jos en keksi lomalle tekemistä, mies alkaa mököttää kun on kuulemma niin tylsää. Ja kun keksin tekemistä, mies ei auta järjestelyissä, mutta mököttää jos ei ole koko ajan tosi hauskaa.

Meillä siten tapellaan joka lomalla ainakin yksi kunnon riita.

Arki sujuu hyvin mutta lomiin kohdistuu varmaan liikaa odotuksia!

Vierailija
17/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, tuo se taitaa olla joo se villakoiran ydin, liikaa odotuksia ja vieläpä täysin yksilöimättömiä sellaisia.

Ap

Vierailija
18/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme keskenkasvuisia jaksatte katsella. Jos aikuinen mies ei viitsi laittaa tikkua ristiin suunnitellessa matkaa, ei ole oikeutta valittaakaan eikä pidä antaa siihen mahdollisuutta. Oikeasti ihmiset (myös läheiset) kävelevät päältä jos niiden antaa kävellä. Ei tarvitse olla aina se joka joustaa ja saa sonnat niskaansa.

Ensi kerralla varaat pokkana miehellesi haluamansa reissun ja te muut menette toisaalle. Kitinää lakkaa kun jamppa on muutaman sadan kilometrin päässä toisaalla

;-D alkoi jo naurattaa, kiitos piristyksestä.

Ap

Vierailija
19/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lähteminen sinänsä oli yhteinen päätös. Toinen lapsista kutsui kavereita yökylään sovitusti, meidän piti olla yksi yö poissa jaloista.

Jos ei aikuinen ihminen osaa yhtään tinkiä omista mielihaluistaan yhden yön ajaksi JA SANOA niitä edes ääneen, niin kyllä, olen häneen tyytymätön.

Ap

Jaa että tällainen tapaus. Mies ajetaan pois kodistaan, että muksut saavat leikkiä keskenään.

Miehenä olisin kyllä tässä tapauksessa osoittanut mieltäni jollakin tavalla. Todennäköisesti kieltäytynyt lähtemästä omasta kodistani.

Tietäen millaisia reaktioita tämä oman tahdon osoittaminen naisten kanssa voi olla, ymmärrän Ap:n miehen reaktion paremmin kuin hyvin.

Jos ajetaan pois kodista, voin hyvin kuvitella kuinka jokainen ehdotettu paikka herättää yhtä suurta vastenmielisyyttä.

Vierailija
20/32 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Siis mitä?! Lasta mielyttääkseen aikuisen pitää jo nyt poistua kotoaakin?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan