Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuomatalvisaappaat, toppahaalarit, pitkävartiset topparukkaset hihan päällä - Minkä ikäisellä tällainen setti on mielestänne vielä ihan ok?

Vierailija
25.02.2018 |

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Minulla on nuo kaikki paitsi rukkaset ja olen 50 vuotias..?

Vierailija
2/9 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuomia ei tässä taloudessa ole ollut ikinä kenelläkään, mutta 10,5v oli eilenkin ulkona haalarilla, huopikkailla ja rukkasilla....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän syksyllä 40 ja kuvailit juuri mun talvivaatteet. Kuomat on ihan parhaat kengät talvella.

Vierailija
4/9 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuomia ei tässä taloudessa ole ollut ikinä kenelläkään, mutta 10,5v oli eilenkin ulkona haalarilla, huopikkailla ja rukkasilla....

Isällään oli pilkkihaalari, talvimaiharit ja nahkarukkaset. Mulla taas ei ole haalaria kun olen liian leveä suhteessa pituuteen.

Vierailija
5/9 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 -vuotiaalla vielä menee.

Vierailija
6/9 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin ku kerran kysyttiin, et kouluikäinen vois noissa vermeissä tuntea olonsa lapselliseksi. Toisaalta pakkanen ei lue lakia - sillon laitetaan mitä voidaan ettei jäädytä..!

Vierailija
7/9 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koululaisillakin on vielä kuomia. Haalarit on monesti vaihdettu jo toppahousu ja toppatakki yhdistelmään eikä topparukkasia pueta enää hihojen päälle vaan alle.

Vierailija
8/9 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45-vuotias opettaja yläkoulussa. Minulla on nuo kaikki ja vielä karvareuhka päässä. Ei varmasti tule kylmä välitunnilla toisin kuin pipottomilla paljasnilkkateineillä.

Vierailija
9/9 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan laittanutkaan lasten rukkasten varsia hihan päälle, koska ne ei siinä leikeissä kestä. Järkevämpää pitää ne siellä hihan sisällä. Mutta tuskinpa noille luettelemillesi varusteille on mitään ikärajaa.

Jos yrität provota, niin aihe on aika kulahtanut. Jos olet epävarma lapsesi pukemisesta ja siksi kyselet, niin mieti teidän ulkoilutapoja ja olosuhteita missä ulkoilette.

Meillä tyttö tykkää haalarista koska sinne sopii mekot, hameet ja tunikat alle paremmin kuin housuihin, poika tykkää taas haalarista koska se nopeampi pukea. Minä tykkään lapsilla haalarista koska se suojaa vatsan ja selän lumelta. Ulkoillaan pitkiä aikoja, lunta on paljon ja lapset tykkää rymytä. Meillä on kyllä myös housut ja takki käytössä autoiluun ja kauppareissuille, ovat silloin haalaria kätevämmät. Lapset ovat kouluikäisiä.

Ja Kuomat nyt vaan on hyvät, edulliset ja kotimaiset kengät.