Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi mua tyhmäksi :(

Vierailija
25.02.2018 |

Juteltiin eilen tuttavapariskunnan kanssa lotosta. Niin se tuttavamies sanoi et kaikkein yleisin lottorivi on 1 2 3 4 5 6. Siis mitä ihmiset laittaa lottiriviksi.

Mä sanoin et ei voi olla, koska ei ihmiset voi olla niin tyhmii et lottois mikä ei kuitenkaan ikinä voi tulla.

Niin tuttava mies sanoi et tää rivi on ihan yhtä mahdollinen kuin mikään muukaan rivi.

Mut eihän sellaista riviä voi tulla missä KAIKKI numerot on vierekkäisiä. Mut sit molemmat miehet alkoi jankkaan jostain todennäköisyydestä. Sanoin vaan et hah haa musta ei kyl oo kovin tod näköstä et tollanen rivi tulis.

Niin mun mies sano et ei hitto sä oot sitten tyhmä!

Meni tietty fiilikset ja oon mököttänyt siitä asti.

Mitä te ootte mieltä mun miehen käytöksestä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olit oikeassa. Lottoa on arvottu viikottain vuosikymmeniä, ja aina on tullut hajarivi. Kertaakaan eivät ole kaikki numerot olleet peräkkäin.

No just tota mä yritin niille selittää, mut ei ne tajunnu. Tai sitten tajus ja tajus myös miten tyhmä se ite oli. Ja alko haukkua mua. Ihan k*sipää koko jätkä.

Ap

Aivan turhaa haukut miestäsi. Hän on täysin oikeassa asiassa. Miksi poimit täältä 1 ihmisen mielipiteen? Sen takia, koska et pysty myöntämään itsellesi sitä, että me muut olemme täällä samaa mieltä kuin miehesi. Kun numerot arvotaan, niin siinä vaiheessa mikä tahansa voi olla mahdollista. Se, että vuosikymmeniä on tullut hajarivejä ei sulje pois mitään mahdollisuutta. En ymmärrä miten tuota asiaa on niin vaikea ymmärtää..

Vierailija
22/23 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän meistä jokainen ihan pelkällä maalaisjärjellä kykene päättelemään, että miehesi oli oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi oli oikeassa. Todennäköisyys on ihan sama muilla numeroyhdistelmillä.