Mies sanoi mua tyhmäksi :(
Juteltiin eilen tuttavapariskunnan kanssa lotosta. Niin se tuttavamies sanoi et kaikkein yleisin lottorivi on 1 2 3 4 5 6. Siis mitä ihmiset laittaa lottiriviksi.
Mä sanoin et ei voi olla, koska ei ihmiset voi olla niin tyhmii et lottois mikä ei kuitenkaan ikinä voi tulla.
Niin tuttava mies sanoi et tää rivi on ihan yhtä mahdollinen kuin mikään muukaan rivi.
Mut eihän sellaista riviä voi tulla missä KAIKKI numerot on vierekkäisiä. Mut sit molemmat miehet alkoi jankkaan jostain todennäköisyydestä. Sanoin vaan et hah haa musta ei kyl oo kovin tod näköstä et tollanen rivi tulis.
Niin mun mies sano et ei hitto sä oot sitten tyhmä!
Meni tietty fiilikset ja oon mököttänyt siitä asti.
Mitä te ootte mieltä mun miehen käytöksestä.
Kommentit (23)
Eiköhän meistä jokainen ihan pelkällä maalaisjärjellä kykene päättelemään, että miehesi oli oikeassa.
Miehesi oli oikeassa. Todennäköisyys on ihan sama muilla numeroyhdistelmillä.
Aivan turhaa haukut miestäsi. Hän on täysin oikeassa asiassa. Miksi poimit täältä 1 ihmisen mielipiteen? Sen takia, koska et pysty myöntämään itsellesi sitä, että me muut olemme täällä samaa mieltä kuin miehesi. Kun numerot arvotaan, niin siinä vaiheessa mikä tahansa voi olla mahdollista. Se, että vuosikymmeniä on tullut hajarivejä ei sulje pois mitään mahdollisuutta. En ymmärrä miten tuota asiaa on niin vaikea ymmärtää..