Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikoo ne tosiaan tappaa suomalaiset alkoholiin

Vierailija
24.02.2018 |

Juomia voi jatkossa ostaa velaksi muutenkin kuin luottokortilla.

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201802242200770062_u0.shtml

:(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranen aika, mihin me joudutaan tätä menoa. Ilmeisesti kun ei verotuloja saada tarpeeksi velkaiselle valtiolle, niin turvaudutaan jo tällaiseen viinalla läträilyyn vaikka ennen ollaan oltu niin holhoavia että oksat pois.

Vierailija
2/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on ennenkin ollut piikki auki useampaankin baariin ja tupliakin on myyty aina, mutta hengissä vielä ollaan. 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi apua. Monta avausta sä oikein jaksat tehdö? Mee maate. Ja anna meidän kohtuukäyttöjien ottaa ilman syyllistämistä

Vierailija
4/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan kaikki juopot on kuolleet kun ovat saaneet maitokaupoista vahvempaa olutta.

Vierailija
5/9 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei huomaisi mitään eroa jos sinä ja media ei pelottesi viinanpirua

Juuri sinä ja sinunlaiset ovat vaaraksi Suomelle ja syy alkoholin vääristyneeseen suhteeseen Suomessa

Vierailija
6/9 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan kaikki juopot on kuolleet kun ovat saaneet maitokaupoista vahvempaa olutta.

Eihän suomalaisia ole ollut olemassakaan sitten 60-luvun kun kaikki joivat itsensä hengiltä vapautetulla keskioluella.

Vierailija
7/9 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kamalaa, että juopot ja juntit kuolee pois. Joo, ei ole.

Vierailija
8/9 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosoluet ja lonkerot tulivat kauppoihin, minkäänlaista piikkiä kulutukseen ei tullut, ne eivät ole mikään hittituote kaupoille. Suomalainen ostaa yhä halvinta 24 pakkausta keskiolutta.

Jos nyt jotain olis tolta alkoholilailta toivonut, olisi se kumota täysin keinotekoinen myyntikielto klo 21. Asun ulkomailla ja tultiin kesällä Suomeen. Olin ostamassa kahta olutta ja kassamyyjä sanoi, että näitä mä en voi sulle myydä. Anteeksi mitä? Olin ihan hölmistynyt. Niin, kun kello on 21.20 (tms.) En muistanut tätä sääntöä. Tuntuu aivan kummalliselta. Klo 20.58 voit ostaa vaikka kymmenen laatikkoa olutta, mutta klo 21.01 et edes yhtä tölkkiä.

Vierailija
9/9 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tuo tavallisen ihmisen juomakäyttäytymistä muuttaa mitenkään kuten ei sekään onko 4 olutta tai viiniä kaupassa myynnissä. Ne joille viina on ongelma hankkivat juomansa joka tapauksessa.

Esim nyt kun 4 olut on kaupoissa emme ole ostaneet pulloakaan. Olen 57v vanha enkä ole sitä koskaan juonut enkä tule juomaan. Uskon että 99% kaltaisistani ei saisi mitään juomisongelmaa vaikka juomat olisi ruokakaupoissa.

Jos kaupasta saisi viiniä voisimme ostaa sen 1-2 pulloa/kk kuten nykyäänkin ruokaviiniksi. Juhlien/päivällisten suhteen olisi kätevää kun ei tarvitsisi käydä eri kaupassa hakemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi