Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten reagoisitte jos lapsenne kertoisi seurustelevansa samaa sukupuolta olevan kanssa?

Ei ihan näin
24.02.2018 |

Näin sateenkaarevana kyselen ihan mielenkiinnosta.
Ps. Pidetään kommentit asiallisina, okei?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapseni kertoi, että on biseksuaali, niin sanoin, että sittenhän on enemmän valinnan varaa

Vierailija
22/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

qwerty-sjir kirjoitti:

qwerty-sjir kirjoitti:

Homous todella haviaa pieksemalla. Ehka opetuksellakin.  Siita on aivan todellisia todisteita. Maailmassa on viela nykyaankin maita joissa eiole ensimmaistakaan HOMOA. Iran on esimerkki asiasta. Iranin presidentti on sanonut etta hanen maassaan ei ole ainuttakaan homoseksuaalia. Harvat moista harjoittaneet on siell hirtetty nosturin nokkaan.

Ei en kannata islamia.

Mutta en hyvaksy homojakaan, jotka eivat voi elaa tuputtamatta ja edellyttamatta erilaisuutta toisilta. He elavat siita. Ja siksi elavat siita mita pitavat itseaan syljettavampana. Ja siksi vaativat ja aiheuttavat sita. Vaaryytta ja syntia.

Ja silti olen pakana.

*pakana*

Kun homo homoilee, muuttuuko toisaalla kehitysvammainen ei kehitysvammaiseksi?

Muuttuuko?

Kuinka on?

Kun homo homoilee, parantuuko toisaalla sokeritauti?

Parantuuko toisaalla?

Miten on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselisin hellusta ja onnittelisin. Ei kai siinä ihmeempiä. Sitten voisi vähän tökkiä jos tulisivat mun silmien alle kutemaan, mitä en usko, koska toivon että lapsellani on jonkinlaiset käytöstavat.

Vierailija
24/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

qwerty-sjir kirjoitti:

qwerty-sjir kirjoitti:

qwerty-sjir kirjoitti:

Homous todella haviaa pieksemalla. Ehka opetuksellakin.  Siita on aivan todellisia todisteita. Maailmassa on viela nykyaankin maita joissa eiole ensimmaistakaan HOMOA. Iran on esimerkki asiasta. Iranin presidentti on sanonut etta hanen maassaan ei ole ainuttakaan homoseksuaalia. Harvat moista harjoittaneet on siell hirtetty nosturin nokkaan.

Ei en kannata islamia.

Mutta en hyvaksy homojakaan, jotka eivat voi elaa tuputtamatta ja edellyttamatta erilaisuutta toisilta. He elavat siita. Ja siksi elavat siita mita pitavat itseaan syljettavampana. Ja siksi vaativat ja aiheuttavat sita. Vaaryytta ja syntia.

Ja silti olen pakana.

*pakana*

Kun homo homoilee, muuttuuko toisaalla kehitysvammainen ei kehitysvammaiseksi?

Muuttuuko?

Kuinka on?

Kun homo homoilee, parantuuko toisaalla sokeritauti?

Parantuuko toisaalla?

Miten on?

Perin hämmentävä keskustelun pätkä.

Vierailija
25/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsestani ei ikina tulisi homoa. Olen siita  hyvin hyvin hyvin varma.

Eipa muuta.

QWERTY-SJIR

****PAKANA****

Vierailija
26/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin: "Hyvä että tekee muutakin kun työskentelee ja pelaa."

Jos ystävä olisi samanlainen nörtti en yllättyisi yhtään.

Vierailija
27/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat niin pieniä että on vaikea arvata miten yllättävää tai ei-yllättävää se olisi. Olisin iloinen että kertoi minulle, halukas tapaamaan seurustelukumppanin ja ilahtunut siitä että nuoreni saa tykätä kenestä tykkää.

Pieni huoli voisi mielessä pyörähtää, että onko lasten saaminen sitten joskus aikanaan monimutkaista jos lapseni toivoo perhettä samaa sukupuolta olevan kumppanin kanssa, sitä kun toivoisi lapselleen helppoa elämää ja mahdollisuutta saada elämässään se mitä toivoo.

Vierailija
28/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyisin, ehkä hieman ja sitten ja tai samalla onnittelisin, että on löytänyt itselleen kumppanin ja varmaan kysyisin, jos juuri nyt kertosi, että pitäiskö avata viinipullo sen kunniaksi? - Kun tuota kuohuvaa ei ole jemmassa.   

Vierailija
29/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan riippuu sukupuolesta. jos olisi tyttö ja kertoisi että pitää toisista tytöistä, niin se ei haittaisi. sen sijaan jos olisi poika, joka kertoisi pitävänsä pojista, niin tekisin testamentin jossa jättäisin ainoastaan lakiosan verran perintöä.