Aion syödä lasten vanukkaat
Olen lapseton, katkera nainen. Mistä voisin löytää lapsia, joilta voisin viedä vanukkaat? Kiitos etukäteen.
Kommentit (54)
Mulla on vanukkaita, mutten ole lapsi. Enkä luovuta ilman taistelua.
Elli hyvä, sinun kannattaa selvittää ennen kuin alat syömään niitä lastesi vanukkaat että oletko aivan varma mihin olet ryhtymässä ja miettiä tulevat seuraukset, siltä varalta että ongelmat äityvät pahaksi. Kehotan sinua olemaan vahva!
äläteesitä! kirjoitti:
Elli hyvä, sinun kannattaa selvittää ennen kuin alat syömään niitä lastesi vanukkaat että oletko aivan varma mihin olet ryhtymässä ja miettiä tulevat seuraukset, siltä varalta että ongelmat äityvät pahaksi. Kehotan sinua olemaan vahva!
Vanukkaiden syöminen on nyt pääasia, seurauksia mietitään sitten myöhemmin. -Elli
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vanukkaita, mutten ole lapsi. Enkä luovuta ilman taistelua.
Ei kiinnosta aikuisten vanukkaat. Onko sulla lapsia? -Elli
Saat ryöstää mun lasten vanukkaat, jos hoidat äitylin hämäyksen viisaasti. Shamppanja ja suklaa auttaa hieman, perkuleenmoisen pyykkivuoren katoaminen on varma tie vanukasvarastoille,
Vierailija kirjoitti:
Saat ryöstää mun lasten vanukkaat, jos hoidat äitylin hämäyksen viisaasti. Shamppanja ja suklaa auttaa hieman, perkuleenmoisen pyykkivuoren katoaminen on varma tie vanukasvarastoille,
Oon aika ovela mimmi, saattaisin onnistua hämäämään. -Elli
Saat syödä mun lasten vanukkaat, jos ehdit ennen mun miestä. :/
Vierailija kirjoitti:
Saat syödä mun lasten vanukkaat, jos ehdit ennen mun miestä. :/
Siis ymmärsinkö oikein, että mies syö sun lasten vanukkaat? Kannattais varmaan vaihtaa miestä. Kerrotko vielä missä asut? -Elli
Osaatko tehdä Munsalan kansallispuvun?
mun ja miehen yhteisiltä lapsilta et vanukkaita saa, erolapselle ei niitä yleensä ostetakkaan
mistä näitä vanukas hirmuja riittää
Täällä sinkkumies tarjoaa Ellille minttuvanukkaan 😜
Kuka on mielestäsi hyvännäköisin vanukas?
M31 kirjoitti:
Täällä sinkkumies tarjoaa Ellille minttuvanukkaan 😜
Kiitos. Onko sulla lapsi? Haluaisin ryöstää vanukkaan nimenomaan lapselta. -Elli
Epätoivoisin asia, jonka olet tehnyt vanukkaan takia?
Hyi sua!! Lasten vanukkaita EI SAA SYÖDÄ!!! Miten voit olla noin sydämetön?
Stop!! ://