Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkumainen kaveri

Vierailija
24.02.2018 |

Oli olen nuori ja hyvännäköinen sinkkunainen. Ystäväni on minua selvästi vanhempi, ei-hyvännäköinen nainen. Ongelmaksi meidän ystävyyssuhteessa on nyt noussut kaverini pikkumaisuus. Minulla on paljon kysyntää, kun käymme yhdessä baarissa, ja joskus jos mies ei nappaa, yritän ehdottaa että lähtisi kaverini kanssa. Teen tämän siksi, että kaverini on varattu, joten tiedän että kieltäytyy, mutta miehetkään eivät halua lähteä hänen kanssaan, koska hän ei ole hyvännäköinen. Nyt tämä ystävä on suuttunut tästä taktiikasta, vaikka tietää, että tämä on helpoin tapa päästä ei-halutusta seurasta eroon. Mielestäni on lapsellista, että kaveri loukkaantuu miesten reaktioista häneen, vaikka tietää olevansa ruma. Olen yrittänyt selittää tätä ystävälleni, mutta hänen mielestään hänen "ei tarvise sietää" tällaista. Pitäisikö vaan pistää välit poikki? :/

N25

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse pikkumainen.

Vierailija
2/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kaverillesi palvelus ja pistä välit poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva provo. Olisko peräti 3/5. Mitä muut sanotte? 

Vierailija
4/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole provo niin ei voi muuta sanoa kuin että käyttäydyt todella tökerösti. Etkä ilmeisesti edes itse ymmärrä sitä. 

Vierailija
5/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kaverisi ei ole pikkumainen. Sinä sen sijaan olet vittumainen.

Vierailija
6/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tiedoksi, ei 25-vuotiaalla kovin montaa hyvää vuotta ole jäljellä. Toisin kuin järkevällä ystävälläsi.

Vierailija
7/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kyllä tosi miellyttävä ihminen

Vierailija
8/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet itse pikkumainen.

Millä perusteella? Itsehän siedän tämän aikuisen ihmisen lapsellista kiukuttelua. Ap

Vierailija
9/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aina noin ilkeä?

Kaverisi kannattaisi lempata sut.

Vierailija
10/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tiedoksi, ei 25-vuotiaalla kovin montaa hyvää vuotta ole jäljellä. Toisin kuin järkevällä ystävälläsi.

Luitko aloituksen? Kaverini on siis minua vanhempi ja myös siksi miesten kiinnostuksen ulkopuolella. Ap

Vierailija
11/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet itse pikkumainen.

Millä perusteella? Itsehän siedän tämän aikuisen ihmisen lapsellista kiukuttelua. Ap

Hohhoija... Käytät "ystävääsi" hyväksesi koska et osaa käsitellä miehiä.

Urpo

Vierailija
12/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet itse pikkumainen.

Hohhoija... Käytät "ystävääsi" hyväksesi koska et osaa käsitellä miehiä.

Urpo

Myönnän että olen miesten suhteen liian kiltti, mutta en mielestäni kyllä käytä kaverianikaan hyväkseni. Ap

Vierailija
13/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Ne miehet on vaan helpon pilden perässä ja sä vaan näytät niin helpolta tapaukselta toisin kuin kaverisi. Ei siinä muuta ole.

Voit sanoa niille miehille vaikka että on just menkat, niin lähtevät sitten samantien meneen.. tai että olet naisiin päin kalleellaan tai jotain. Turhaa kiusaat ainoata ystävääsi, kohta joudut baareileen ihan yksinäsi.

Vierailija
14/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo. Ne miehet on vaan helpon pilden perässä ja sä vaan näytät niin helpolta tapaukselta toisin kuin kaverisi. Ei siinä muuta ole.

Voit sanoa niille miehille vaikka että on just menkat, niin lähtevät sitten samantien meneen.. tai että olet naisiin päin kalleellaan tai jotain. Turhaa kiusaat ainoata ystävääsi, kohta joudut baareileen ihan yksinäsi.

Ei johdu siitä. Torjun kaikki miehet, jotka ei sytytä, en ole helppo. En näytä siltä, eikä minulla ole sellaista mainetta. Kaverini taas on jo iäkäs, lyhyt, lihava ja naamasta oikeasti aika ruma. Ennemminkin hän näyttää helpolta, kun on vielä blondikin ja omaa suht suuret (mutta roikkuvat) rinnat. Ap

Vierailija
15/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eikö kellään ole mitään järkevää sanottavaa? Ap

Vierailija
16/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ihanalta ihmiseltä, ois tosi mukavaa lähteä sun kanssa baariin. Not. :D

Vierailija
17/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan oikeasti noin tyhmä?

Vierailija
18/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan oikeasti noin tyhmä?

Voitko perustella? Ap

Vierailija
19/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon kannattaisi olla tolla asenteella liikenteessä. Tuttavallasi on sentään parisuhde, sä olet joku surkea siideripissis. Varo vaan, kohta se somersbyn mustikka näkyy jenkkakahvoissa, eikä lähde pois.

Vierailija
20/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuon  aloituksen ja näin heti, että onpa lapsellinen provo ja 100% sellainen..

Sitten aloin ihmetellä, mitä nämä vastaukset täällä ovat, lopettakaa vastailemasta hyvät ihmiset provoihin!! Itse sentään kirjoitin hyvän sellaisen, uskottavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi