Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkumainen kaveri

Vierailija
24.02.2018 |

Oli olen nuori ja hyvännäköinen sinkkunainen. Ystäväni on minua selvästi vanhempi, ei-hyvännäköinen nainen. Ongelmaksi meidän ystävyyssuhteessa on nyt noussut kaverini pikkumaisuus. Minulla on paljon kysyntää, kun käymme yhdessä baarissa, ja joskus jos mies ei nappaa, yritän ehdottaa että lähtisi kaverini kanssa. Teen tämän siksi, että kaverini on varattu, joten tiedän että kieltäytyy, mutta miehetkään eivät halua lähteä hänen kanssaan, koska hän ei ole hyvännäköinen. Nyt tämä ystävä on suuttunut tästä taktiikasta, vaikka tietää, että tämä on helpoin tapa päästä ei-halutusta seurasta eroon. Mielestäni on lapsellista, että kaveri loukkaantuu miesten reaktioista häneen, vaikka tietää olevansa ruma. Olen yrittänyt selittää tätä ystävälleni, mutta hänen mielestään hänen "ei tarvise sietää" tällaista. Pitäisikö vaan pistää välit poikki? :/

N25

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että kaveristasi on kivaa olla ruma? Miksi kääntää veistä haavassa? Hänestä on varmaan tosi "kivaa" katsella miesten ilmeitä, kun hänen näköistään ehdotellaan heille. Oletko ajattelematon, ilkeä vai trolli? Kenties useampaakin näistä.

t. toinen ruma

Vierailija
22/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tuon  aloituksen ja näin heti, että onpa lapsellinen provo ja 100% sellainen..

Sitten aloin ihmetellä, mitä nämä vastaukset täällä ovat, lopettakaa vastailemasta hyvät ihmiset provoihin!! Itse sentään kirjoitin hyvän sellaisen, uskottavan.

Minkä provon teit? Linkki olis kiva, koska olisi hauska nähdä olenko itse uskonut jonkun trollin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että kaveristasi on kivaa olla ruma? Miksi kääntää veistä haavassa? Hänestä on varmaan tosi "kivaa" katsella miesten ilmeitä, kun hänen näköistään ehdotellaan heille. Oletko ajattelematon, ilkeä vai trolli? Kenties useampaakin näistä.

t. toinen ruma

Kannattaisi vaan hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Sille ei voi mitään, että rumia kohdellaan eri tavalla kuin meitä kauniita. Hanki itsetunto. Ap

Vierailija
24/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tuon  aloituksen ja näin heti, että onpa lapsellinen provo ja 100% sellainen..

Sitten aloin ihmetellä, mitä nämä vastaukset täällä ovat, lopettakaa vastailemasta hyvät ihmiset provoihin!! Itse sentään kirjoitin hyvän sellaisen, uskottavan.

Nyt alkaa riittää jo nämä provohuutelut. Veikkaisin että täällä on aika paljon rumia ja/tai matala itsetuntoisia ihmisiä vastailemassa. Nyt kun olette jo vaivautuneet vastaamaan, niin miksi se on niin kamalaa auttaa ystävää? Ap

Vierailija
25/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. toinen ruma

Kannattaisi vaan hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Sille ei voi mitään, että rumia kohdellaan eri tavalla kuin meitä kauniita. Hanki itsetunto. Ap

Totta kai voit sille jotain, miten itse käyttäydyt. Olenko oikeutettu edistämään kaikkea ikävää sillä syyllä, että maailmassa tapahtuu aina ikäviä asioita?

Jonkun sietäisi heittää happoa naamaasi. Raudanluja itsetuntosi varmasti kestäisi sen.

Vierailija
26/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa riittää jo nämä provohuutelut. Veikkaisin että täällä on aika paljon rumia ja/tai matala itsetuntoisia ihmisiä vastailemassa. Nyt kun olette jo vaivautuneet vastaamaan, niin miksi se on niin kamalaa auttaa ystävää? Ap

Ai niin kuin sinä autat ystävääsi muistuttamalla siitä miten ruma hän on? Ja sitten ilkut päälle, että niin se vain on, että näin teitä rumia nyt vain kohdellaan. Miksi sinä haluat olla noin ilkeä "ystävä"?

Vierailija
27/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin kuin sinä autat ystävääsi muistuttamalla siitä miten ruma hän on? Ja sitten ilkut päälle, että niin se vain on, että näin teitä rumia nyt vain kohdellaan. Miksi sinä haluat olla noin ilkeä "ystävä"?

Olen ilkeä.kun myönnän faktat? Ap

Vierailija
28/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain yksinkertainen. Ei kukaan normaali mies halua kuitenkaan täysin tyhmää, imbesilliä edes nu-sia.

Turhaan sitä torjuntaa baareissa ylläpidät. Pari sanaa kanssasi vaihdettuaan miehet huomaavat kyllä tasosi.

Mukavaa illanjatkoa vaan, keskenäsi.

Vierailija
29/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vain yksinkertainen. Ei kukaan normaali mies halua kuitenkaan täysin tyhmää, imbesilliä edes nu-sia.

Turhaan sitä torjuntaa baareissa ylläpidät. Pari sanaa kanssasi vaihdettuaan miehet huomaavat kyllä tasosi.

Mukavaa illanjatkoa vaan, keskenäsi.

Oletpa katkera. Olet varmaan myös ruma. Ap

Vierailija
30/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on just mitä ilkeät sanoo. "Puhuin vaan totta!" Jos joutuu monesti todenpuheistaan vaikeuksiin, niin kannattaa katsoa peiliin ja pohtia.

Ja jos olet niin rehellinen, niin miksi pelleilet baarissa kuvaamallasi tavalla? Tiedät ettei kaverikaan voi suostua eikä miehet hänestä innostu, mutta silti ehdottelet miehiä heille saattaen kaikki kiusalliseen tilanteeseen. Kas kun rehellisyytesi ei ilmene kaikilla osa-alueilla, vaan ainoastaan siellä missä voit tuottaa muille mielipahaa...

Vierailija
31/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa katkera. Olet varmaan myös ruma. Ap

No enpäs olekaan, yllätys. Sanottu jopa harvinaisen kauniskasvoiseksi ja muuta mukavaa. Mutta on meillä se ero, etten leveile sillä. Sinä onneton pikkuhoro taas et muuta osaakaan. Kasvata vaikka luonne ja selkäranka itsellesi. Katkerakaan en ole, ei ole mitään syytä olla. Käyttäydyt ystävääsi kohtaan todella sairaan narsistisesti. Häpeä itseäsi. Ai niin, ethän sinä osaa.

Vierailija
32/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot oksettava ja ystäväs ei ansaitse tommosta "ystävää". Pistä välit poikki ja muuta metsään. Ärsyttää taas olla nainen kun tämmönen meininki ei joillakin jää sinne yläasteelle millään.

Vierailija
33/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljasta. :-) Mikä se on?

Vierailija
34/34 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ap:n kanssa samaa mieltä. Tyhmää että kaveri suuttuu siitä, että miehet ei syty hänestä rumuuden takia. Ei se ap:n syy ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme