Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä muita säälittää Maria nordin?

Vierailija
24.02.2018 |

Tossahan on perinteinen narsistin ja läheisriippuvaisen suhde. Ja Reino on kamala!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria on arkkitehti, eiköhän hän ole ihan fiksu, ei säälitä, ei herätä mtn ajatuksia toisten suhteet.

Vierailija
2/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on arkkitehti ei tarkoita välttämättä hyviä sosiaalisia taitoja. Luuletko, että kaikki koulutetut on ehjiä ihmisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No säälittää, kovasti. Mutta myös hävettää kirjoittaa siitä tähän keskusteluun, jota kuitenkin käymme hänen selkänsä takana. Ei sekään kovin ystävällistä kohtelua ole.

Toivoisin, että Maria ja kaltaisensa tajuaisivat, kuinka onnellisia he voisivat olla aidosti rakastavan ja tasapainoisen miehen kanssa (jollaisen varmasti myös saisivat), ja että he löytäisivät jotenkin voimia erota ja aloittaa uuden elämän.

Vierailija
4/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

maria petti omaakin miestään reinon kanssa. että mitä tässä nyt sääliä

Vierailija
5/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi on Reinon kanssa,? Hänellä on ammatti, tulot ja asunto eli vapaaehtoisesti on miehensä kanssa.

Vierailija
6/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myötätuntoa häntä kohtaan. Varsinkin tuon julkisen nöyryyttämisen takia.

Itsekin olen ollut pettämisen kohteena reilu vuosikymmen sitten ja jälkikäteen ajatellen eteenpäin menoa vaikeutti se että pettäminen ja minun nöyryytykseni oli julkinen kuin se että jouduin petetyksi. Kaikki tuttumme ja ystävämme valitettavasti tiesivät siis asiasta.

Meillä oli kolme kouluikäistä lasta ja siis jatkoimme yhdessä vaikean ajan jälkeen. Tilanne oli vaikea, enkä saanut päätökseeni kannustusta ystäväpiiristä vaan tuntui että petin koko naissukupuolen kun en eronnut.

Olemme vieläkin yhdessä, 28. vuosi menossa ja lapset jo maailmalla. Jälkikäteenkin ajatellen koen että anteeksianto ja yhdessä jatkaminen kannatti. Meidän perhe ja parisuhde on enemmän arvoinen kuin yksi pettäminen.

Vierailija
7/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei säälitä, lähinnä vaan ärsyttää. Vaikuttaa aivan uskomattoman naivilta ja sinisilmäiseltä ihmiseltä. Myös vähän yksinkertaiselta (en tarkoita tällä kirjaviisautta tai lukupäätä, mitä ilmeisesti arkkitehdiltä löytyy). Sellainen ihminen, mitä muut pystyy manipuloimaan mennen tullen ja mitä "muut" pystyy viemän miten päin tahansa. Esim jos vaan aviomies jaksaa selittää ja perustella tarpeeksi, niin ihan kaikki menee läpi (vaikka pettäminen) ja myös nuo eko/terveys sun muut vouhotukset on osoite siitä, että nielee pureskelematta kaiken mitä vaan joku tarjoaa ja sitä IHAN OMAA AJATELUA ei ole. Aivopestävissä kaiken suhteen.

Vierailija
8/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, koska siinä menee hyvä ja empaattinen nainen hukkaan tuollaisen miehen kanssa. Maria N. näytti niin eksyneeltä siinä keltaisessa tuolissa istuessaan, kun Veitola kysyi Reinon sivusuhteista. Tuli ihan kauhea olo, kun katsoin, miten vaikeana ja yksin Maria oli siinä. Sitten vaan hautasi kaiken ikävän sen aivotreeninsä alle.

Jestas. Ei elämä ole mitään aivotreeniä. Se on elämää. Eläis jo pikku hiljaa itselleen eikä aina muita varten.

Vierailija
9/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutetutkin naiset voivat olla yllättävän naiiveja mitä tulee rakkauteen

Vierailija
10/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvuympäristö ei ole lapsille tasapainoinen ja turvallinen.

Vierailija
11/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joo, kun Reino on sanonut jossain jutuissa "n..ssineensa jotain toopea kenen kanssa ei olisi ollut mitään asiaa olla" Jos häpeäisi itseään, niin ymmärtäisi olla hiljempaa noista Marian takia. Myös tuo sanavalinta toope pistää silmään, koska kukaan muu kuin liero ei nimittele jotakuta, jonka kanssa on vapaaehtoisesti omaa tyhmyyttään itse mennyt sänkyyn. Reino taitaa olla miehiä, joilla ei ole mitään kunnioitusta koko naissukupuolta kohtaan.

Vierailija
12/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen ollut pettämisen kohteena reilu vuosikymmen sitten ja jälkikäteen ajatellen eteenpäin menoa vaikeutti se että pettäminen ja minun nöyryytykseni oli julkinen kuin se että jouduin petetyksi. Kaikki tuttumme ja ystävämme valitettavasti tiesivät siis asiasta.

Meillä oli kolme kouluikäistä lasta ja siis jatkoimme yhdessä vaikean ajan jälkeen. Tilanne oli vaikea, enkä saanut päätökseeni kannustusta ystäväpiiristä vaan tuntui että petin koko naissukupuolen kun en eronnut.

Olemme vieläkin yhdessä, 28. vuosi menossa ja lapset jo maailmalla. Jälkikäteenkin ajatellen koen että anteeksianto ja yhdessä jatkaminen kannatti. Meidän perhe ja parisuhde on enemmän arvoinen kuin yksi pettäminen.

Miksi tunnet myötätuntoa, koska ohjelmassa paljastui, että Maria pomppasi Reinon kanssa sänkyyn, vaikka Reino oli vielä naimisissa? Ehkä karmaa on sittenkin olemassa?

Vierailija
13/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tunnet myötätuntoa, koska ohjelmassa paljastui, että Maria pomppasi Reinon kanssa sänkyyn, vaikka Reino oli vielä naimisissa? Ehkä karmaa on sittenkin olemassa?

Niin. Vakka kantensa valinnut. Kyllä Maria tiesin vallan hyvin alusta saakka, minkälaisen miehen otti. Ei välittänyt, koska oma moraali samaa tasoa.

Vierailija
14/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei säälitä, koska itsehän haluaa olla tuossa suhteessa. En myöskään näe häntä rakastettavan höpsönä uhrina, kuten useimmat. Mulle tulee hänestä tosi oudot vibat. Luulen, että hänessä on ihan omat kieroutuneet piirteensä, mut peittää ne tuon uhriuden verhoilla.

Vierailija
15/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maalailee kananmunia kuulautisverellään on minusta mieleltään sairas.

Vierailija
16/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänskättää mikä sen uuden lapsen nimeksi tulee. Fidel, Luna ja ...? 

Vierailija
17/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No säälittää, kovasti. Mutta myös hävettää kirjoittaa siitä tähän keskusteluun, jota kuitenkin käymme hänen selkänsä takana. Ei sekään kovin ystävällistä kohtelua ole.

Toivoisin, että Maria ja kaltaisensa tajuaisivat, kuinka onnellisia he voisivat olla aidosti rakastavan ja tasapainoisen miehen kanssa (jollaisen varmasti myös saisivat), ja että he löytäisivät jotenkin voimia erota ja aloittaa uuden elämän.

Maria itse haluaa olla julkisuudessa millä tahansa verukkeella, vaikka kuukautispääsiäismunien vuoksi. En usko, että hän pitää oikein mitään liian hävettävänä.

Vierailija
18/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria on kaunis, älykäs ja (yli)empaattinen. Hänelle kyllä riittäisi ottajia. Keittiöpsykologialla sanoisin, että jokin lapsuudessa koettu asia on saanut aikaan sen, ettei hän jollain tasolla koe ansaitsevansa kumppania, joka kohtelisi häntä hyvin.

Vierailija
19/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei myötätunnon tunteminen maksa mitään. Reino on myös aika manipuloivan oloinen tyyppi, en usko että Maria on ensimmäinen kenet on saanut pettämään kanssaan. 

Vierailija
20/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On fiksumpi ja älykkäämpi kuin te.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi