Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No, jopa on mukavaa!

Vierailija
18.04.2006 |

Nyt ne soittelee perintätoimistosta jo peräänkin. Ei enää pelkät karhuumiskirjeet kotiin lähetettyinä riitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan yllättäen tullut jätetyksi. Raha-asiat ei íhan heti ruvennut pyörimään, mutta laskuja tuli entiseen malliin. Viimeistään siinä vaiheessa kun piti maksaa takuuvuokra, niin menin ihan konkurssiin, lapsien kun täytyy kuule syödäkkin.

Ihme mussuttaja oot, ja sulle vois toivoa vaikka samantapaisen tilanteen, niin ehkä oppisit ymmärtämään, että kaikki ei aina mene ihan suunnitelmien mukaan.

Vierailija
2/6 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oli tosi kova kolaus mulle kun lasku meni perintään. Ei ole kiva niitä postiluukusta saada, saati sitten että, soittelee kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ottaa laskuttajaan yhteyttä ja neuvottelee lisää maksuaikaa.

Samoin on järkevämpää ottaa yksi isompi laina, ja maksaa sillä erääntyneet laskut/ulosotot kuin maksella kaikille hirveitä korkoja.

Eikä ne sun perään soittelevat ulosottomiehet sua henkilökohtaisesti vainoa, jos suhtaudut asiallisesti, niin sinuunkin suhtaudutaan asiallisesti.

Vierailija
4/6 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskut oli tehty kyllä ennen kun erosimme, ei sen aikana tai jälkeen. Voimia vei välillä ihan tavallisetkin asiat että, ei sitä silloin aina jonkun yhden laskun takia jaksanut enää soitella, jos edes muisti.

Nyt mä olen kyllä tän asian sopinut, tänään. Ja maksan ensi tilistäni. Ulosottoon ei sentään ole mennyt yhtään laskua.

Mulle oli vaan yllätys että, soitellaan perään.

Ja ottaa päähän nämä " mitäs elit yli varojesi" tyypit.

Vierailija
5/6 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA voimia ap. uuteen elämään! Kyllä kaikki ymmärtää, että eron jälkeen ei kaikkea heti jaksa.

Vierailija
6/6 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut samanlaisen kohtalon ja tiedän että raha-asiat vievät voimia enemmän kuin kukaan uskookaan.

Mulle ei koskaan soittanut perintätoimistosta kukaan, mutta jälkeenpäin ajateltuna olisi saattanut ollut ihan hyväkin kun olisi saanut soiton sieltä päästä, eikä niin että itse on otettava perintään yhteyttä. Itse en jaksanutkaan hoitaa kaikkia vähemmän tärkeitä laskuja ja valitettavasti osa meni ulosottoon, jotka olen nykyään jo saanut maksetuksi.

Älä suunsoittajista välitä, ehkä joku purkaa pahaaoloa tuntemattomille vinoilemalla, ehkä niillä rankempaa kuin meillä on koskaa ollut.