Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille: Vilkuiletteko miesten pakaroita paljon?

P-akara
24.02.2018 |

Mietin vaan onko tämä kuinka tärkeää naisille ja tarvitsenko toppaukset peräpäähän.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset varmaan jos mieleen tulee edes kysyä tällaista.

Vierailija
2/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuijotan koko vartaloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä mitään toppauksia! kyllä me vilkuillaan, ei yhtä paljon ku miehet, mutta varmasti silloin tällöin täytyy vähän katsastaa asianlaita! me katsotaan niin että ette huomaa. muuten menis kuule lekkeriksi kaikki tässä maailmassa

4/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että hyvän näköinen perä on ilo silmille. Aikaaan kuolasin Markus Pöyhöstä. Taidan olla persenainen?

Vierailija
5/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kauheasti katsele miesten takapuolia.

Vierailija
6/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kauheasti katsele miesten takapuolia.

Käsivarret ja erityisesti hauikset kiehtovat enemmän.

Vierailija
7/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule kyllä katseltua.

Vierailija
8/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon heikkona käsivarsii.

Vierailija
9/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran menin ravintolaan

Sieltä naisia saa

Mut ne katsoivat vain yhtä jääkiekkoilijaa

Silloin minäkin päätin pakaroistani näistä tehdä niin isot

Että silmät putoilevat naisten päistä

Must on tullut urheiluhullu...

Vierailija
10/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan aivan yksilöllistä. Itse kyllä tykkään, että miehellä on hyvä peppu ja farkut istuu.

Enkä tarkoita mitään bodattua tynnyripyllyä, vaan semmoset luonnolliset kivat piukat pakarat on hyvät. Eli yleensä ottaen se juttu ei ole pepun koko, vaan muoto :D Hoikilla miehillä on usein se paras peppu :)

Mut en mä kadulla kävellessä miesten takamuksia ensimmäisenä silmäile, kyllä se kokonaisuus ja kasvot menee edelle :)

Vierailija
11/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muija kerran katseli persettäni kaupassa. Se loppui kun päästin narisevan pierun. Muistui kai mieleen mitä varten se perse on olemassa.

Vierailija
12/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kausiluonteista itsellä. Joskus en ole katsellut pitkiin aikoihin mutta nyt luulen että kun kevät alkaa niin katselen paljonkin. siis tavallisten miesten peppuja.

Eri asia sitten jotkut urheilijamiehet, joita tietysti katselee aina ihan jo peritaatteessa. Täydellinen vartalo ja siinä täydellinen perse, no mitä sitä salaamaan, kyllä se himottaa ja panettaa, jos kantaja on muuten sopivanoloinen. Mutta nyt tuli salaisuuksia paljastettua ,ja siis on paljon naisia jotka eivät koko elämänsä aikana kiinnitä miehen pyllyyn mitään huomiota, uskoisin joten miehet ette voi tietää tuntematta naista onko hän pyllyjen perään vai ei!

Vierailija
13/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä takapuoli on aina hyvä takapuoli. Miehet tuntuvat piilottavan takapuolensa silleen että laskevat housujansa hieman alemmas niin kukaan ei näe missä takapuoli menee. Surullista.

Ja katselen vain mieheni takapuolta. Sillä on kiva takapuoli

Vierailija
14/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku muija kerran katseli persettäni kaupassa. Se loppui kun päästin narisevan pierun. Muistui kai mieleen mitä varten se perse on olemassa.

Kysymys oli naisille suunnattu. Taitaa sitä olla peppunaisia olemassa, peppumiehiä tiedän olevan.

Vierailija
15/15 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sen Beban puristeli. Ikävä kyllä vaimo ei oikein ymmärtänyt, että nautin siitä. Keskittyi toiselle puolelle?? No sinne jäi peppufantasiat. Itse kyllä sain piiskata oikein olan takaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme