Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin "menestyä", kaverit kaikkosivat

Vierailija
24.02.2018 |

Menestymisellä tarkoitan siis monille täysin tavallista elämää. Töitten myötä aloin saada palkkaa, jolla sitten ostin esim. suht uuden auton, ja olemme käyneet parilla kauemmas suuntautuvalla matkalla. En ole mitenkään leveillyt noilla asioilla, vaan lähinnä ovat itse huomanneet uuden auton ja kysyneet, minne matkustan, kun olen itse sanonut vain meneväni reissuun. Olisi tietenkin ollut kiva, jos olisi vielä niitä kavereitakin, kun muuten asiat on ok, mutta ei kai sitten. Muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpiiri ei ole kateellinen, mutta työkaverit kyllä. Töissä ei voi kertoa uuden auton ostamisesta tai lomamatkoista, koska työkaverit ovat niin kateellisia. Erehdyin kerran kertomaan töissä, että olemme lähdössä Meksikoon lomalle. Työkaveri sähisi, että "kuinka iso palkka sulla on, kun on vara matkustaa?" Palkka on sama kaikilla, joten kiitos kun ilmiannoit oman todellisen luonteesi, töissä juttelen jatkossa vain työhön liittyvistä asioista.

Vierailija
22/33 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä ei mun mielestä ole mitään outoa jos on yhdynnässä sukulaisen kanssa. Kannattaa avartaa hiukan katsantakantaansa. Ei ole ainakaan minulle myöskään kovin vierasta seksi eläimen kanssa. Niin se vaan menee..

-ap

Huh, onko jäänyt monelta päivältä lääkkeet väliin??

-Se alkuperäinen ap

Huh, tähän mennessä ketjussa jo kolme ap:tä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he kokevat, että et jaa asioita heidän kanssaan, etkä haluta reissuta heidän kanssaan.

Vierailija
24/33 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen sellainen kaikkoava kaveri/sukulainen. Ihmisuhteet ovat hiipuneet kun muut menee elämässä eteenpäin ja mulla lähinnä syrjäytymiskierre syvenee. Ei tee enää mieli jutella ihmisten kanssa, kun ei pysty samaistumaan heidän elämäänsä ja häpeää omaansa. Ja myönnän kyllä olevani kateellinen muiden menestyksestä ja matkoista. Olisin halunnut itsekin jotain sellaista. Mutta mä teen aina vääriä valintoja ja ne väärät valinnat vaikuttaa seuraaviin mahdollisuuksiin. 

Vierailija
25/33 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut ja olin 3 lapsen yh. Eroni jälkeen jopa omat sisarukseni odottivat kieli pitkällä, että minulla alkaisi mennä huonosti.

Ei mennyt. Putosinkin omille jaloilleni, olen saanut entistä parempipalkkaisen työn ja löysinpä vielä upean elämänkumppanin, jonka kanssa lapset tulevat hienosti toimeen. Tämän paremmin ei voisi mennä. Olen onnellinen ja iloinen.

Olen sitä mieltä, että kell onni on sen kätkeköön. Omalle perheelle olen kysymyksiin vastannut ja saanut sähinää kuinka olen rahan perään ja liioittelen, kun matkustamme kerta vuoteen ulkomaille ja pilaan lasten elämän, kun erosin ja ja..

Että enpä ihmettele, että kaverit katoaa jollain menestyksen myötä, kun omat läheiset sukulaisetkin voi katkeroitua..

Vierailija
26/33 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä ei mun mielestä ole mitään outoa jos on yhdynnässä sukulaisen kanssa. Kannattaa avartaa hiukan katsantakantaansa. Ei ole ainakaan minulle myöskään kovin vierasta seksi eläimen kanssa. Niin se vaan menee..

-ap

Huh, onko jäänyt monelta päivältä lääkkeet väliin??

-Se alkuperäinen ap

Täällä on jotkut avohoitopotilaiden kokoontumisajot menossa. Riippuu vissiin aloituksen liikkeelle laskun kellonajasta, millaisia vastauksia tulee.

Vierailija
27/33 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on sekä kateellinen että vahingoniloinen maa, jossa riidat rahasta ovat paljon tärkeämpiä kuin mikään muu.

Kannattaa tämä pitää aina mielessä, olipa suunta sitten mikä tahansa, köyhdyt tai rikastut, niin se tulotason MUUTOS vaikuttaa aina kaikkialla.

Turha luottaa ihmisiin liikaa, luota vain itseesi, on siellä joukossa sellaisiakin ihmisiä joilla ei rahasta ole vahingoniloa tai kateutta niin paljon. Ei kaikkien kanssa tarviikaan olla ystäviä, hyvän päivän tuttuja on muutenkin aina liikaa niitä ei tarvita.

Vierailija
28/33 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aina ihan varma kaikkosiko ystäväni suruni, omien vaikeuksiensa vai saamani perinnön vuoksi.

Vierailija
29/33 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne yhtäkään työllistynyttä yliopisto tyyppiä jolla olis vielä hyvä palkka.

En ketään.

Vierailija
30/33 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää mitä ystäviä sellaiset ovat, jotka kaikkoavat heti kun yhden kerran ihan läpällä vaan tikistää serpentiinit heidän nukkuessaan heidän poskelleen.

-Se alkuperäinen ap.

Vierailija
31/33 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää mitä ystäviä sellaiset ovat, jotka kaikkoavat heti kun yhden kerran ihan läpällä vaan tikistää serpentiinit heidän nukkuessaan heidän poskelleen.

-Se alkuperäinen ap.

Ja tämäkään ei siis ollut ap, vaan joku friikki.

Vierailija
32/33 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seura tekee kaltaisekseen. Eli tässä tapauksessa:

- sun ei kannata hengailla työttömien kanssa, tai joudut työttömäksi

- työttömät eivät uskalla hengailla sun kanssa, joutuvat vielä töihin!

Vierailija
33/33 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä sattuu. Kun sain vakituisen työpaikan monen vuoden rämpimisen jälkeen, kaksi parasta kaveriani ja yksi läheinen perheenjäsen olivat ainoat jotka eivät onnitelleet tai muutenkaan maininneet asiasta mitään vaikka tiesivät. Ohittivat koko asian. Olen sen jälkeen ottanut etäisyyttä näihin ihmisiin, nyt sitten itkevät muille kuinka minulla on noussut kusi päähän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi