Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juontajaksi ei pitäisi laittaa r-vikaista. Nyt olympialaisissa curlingissa. Ärrrsyttää

Vierailija
24.02.2018 |

Ärsyttävää kuunneltavaa, kun curlingin selostajalla on r-vika.

Ja Tämä ei ole syrjivää mielipide, sillä kuka tahansa voi opetella oikean ärrän aikuisenakin. Tästä on hyvä esimerkki puolisoni. Opetteli oikean ärrän yli kolmekymppisenä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ärrävikainen ja täysin samaa mieltä ap:n kanssa.

Vierailija
22/26 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki mieli tehdä tästä aloitus jo aiemmin, mutta tunsin itseni ämmäksi, kun annan puhevian ärsyttää. Mut ei auta, pakko tunnustaa: hitto kun sieppaa. Toi on harvinaisen rassaavaa, menee hyvän matsin seuraus tuskan puolelle. Mulla on puhevikaisia kavereita parikin, oikein tosi rakkaita ystäviä, mutta niiden puhe ei häiritse, kun ei ne selostajiksi oo pyrkimässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuosta voisi opetella eroon. Se ei ole mikään pysyvä ominaisuus.

Vierailija
24/26 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Podin podin porkkana. Todin todin torttu. Siitä se alkaa.

Vierailija
25/26 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin sanoo hyvin. Johtuukohan siitä, kun R on sanan eka kirjain? No mutta, mua ei häiritse. Tykkään Tero Karhustakin ärrävikoineen.

Vierailija
26/26 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamalaa kuunneltavaa kun kaikki muu menee ohi,kuulen vain tuon ärsyttävän puhevian.Miksei nää opettele siitä pois ja miks ylipäätään otetaan juontajaks puhevikainen tyyppi?Onks niistä niin kova pula,et kuka vaan kelpaa?Eräs toinenkin missi tulee mieleen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme