Nyt on kaikki Saaran euroviisubiisit julki ja väkisin väännetty olo noista jää.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Oon kuullu ne kaikki, enkä kyllä päässäni osaa erotella niitä, tai siis ne oli mun korvaan lähes samanlaisia keskenään. Mitä nyt lyriikat on eri.
Paitsi että tiivistettynä ne kaikki kertoi saman tarina. Saara ja Meri julmia kiusaajia vaatustaen luo uuden uljaan maailman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että Mua risoo tää suomalaisten järkyttävä negatiivisuus. Kaikki on aina niin huonosti! Ei h*lvetti koittakaa joskus nähdä asioissa jotain hyvääkin ja keskittyä hyviin asioihin!
Miten tässä voi nähä jotain positiivista jos nää biisit kuulostaa mun korvaa ihan paskoilta. Vai siitäkö pitää antaa pisteet, että on lesbo?
Yksittäinen mielipide ei ole yhteinen ja voi olla tykkäämättä haukkumatta. En mäkää ois halunnu viimevuosien edustajista yhtäkään finaaliin lähettää eikä ne sinne kaikki ees päässyt. Mitä tulee lesbouteen ,se tässä taitaa loppupelis eniten monia närästää .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kuullu ne kaikki, enkä kyllä päässäni osaa erotella niitä, tai siis ne oli mun korvaan lähes samanlaisia keskenään. Mitä nyt lyriikat on eri.
Paitsi että tiivistettynä ne kaikki kertoi saman tarina. Saara ja Meri julmia kiusaajia vaatustaen luo uuden uljaan maailman.
Vaatustaen ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatustaen ???
Typo jonka jätin tahallani katsoakseni että tarttuuko palstan idiootti siihen. 😂
Nyt. Keskity. Mikä kirjain siinä aan vieressä on. Se on äs. Ässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että Mua risoo tää suomalaisten järkyttävä negatiivisuus. Kaikki on aina niin huonosti! Ei h*lvetti koittakaa joskus nähdä asioissa jotain hyvääkin ja keskittyä hyviin asioihin!
Miten tässä voi nähä jotain positiivista jos nää biisit kuulostaa mun korvaa ihan paskoilta. Vai siitäkö pitää antaa pisteet, että on lesbo?
Yksittäinen mielipide ei ole yhteinen ja voi olla tykkäämättä haukkumatta. En mäkää ois halunnu viimevuosien edustajista yhtäkään finaaliin lähettää eikä ne sinne kaikki ees päässyt. Mitä tulee lesbouteen ,se tässä taitaa loppupelis eniten monia närästää .
Saaran lesboudessa eniten minua ärsyttää sen jatkuva hokeminen ja Suomen leimaaminen niin takapajuiseksi että Saara ja Meri vuonna 2015 olivat muka ekat julkilesbot.
Mun mielestä Monsters on #MeToo biisi, ei lgbt-biisi vaikka ne upeat ihmiset siinä videolla pyöriikin. Mulle tulee siitä mörköjen vetämisestä sängyn alta valoon ja siitä miten huomattiin, että oma "armeija on vahva" mieleen naiset, miehet ja lapset, jotka ovat joukolla tuoneet ahdistelijansa valokeilaan ja ilmoittaneet että eivät enää pelkää noita hirviöitä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Monsters on #MeToo biisi, ei lgbt-biisi vaikka ne upeat ihmiset siinä videolla pyöriikin. Mulle tulee siitä mörköjen vetämisestä sängyn alta valoon ja siitä miten huomattiin, että oma "armeija on vahva" mieleen naiset, miehet ja lapset, jotka ovat joukolla tuoneet ahdistelijansa valokeilaan ja ilmoittaneet että eivät enää pelkää noita hirviöitä.
Ne on jokaisen omia päänsisäisiä mörköjä, ei siis ulkopuolisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on jokaisen omia päänsisäisiä mörköjä, ei siis ulkopuolisia ihmisiä.
Ihan miten sen tulkitsee. Voi myös tulkita vaikka, että hirviöt on niitä rampauttavia ahdistuksen ja häpeän ja pelon tunteita, traumoja, joita ahdistelu jättää. Tai vaikka koulukiusaaminen. Tai alkoholistiperheessä kasvaminen. Mikä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara sijoittuu finaalissa n. sijalle 18. Miten hän sen sitten ottaa?
Suomalaisten syy. Valitsivat väärän biisin.
Samaa mietin. Saara on hyvä laulamaan mutta asenne mättää ja pahasti... Mielestäni lähes kaikissa haastatteluissa ollut hyvin ylimielinen ja niiden perusteella olen saanut hänestä erittäin huonon kuvan. Ja menestymiseen ei pelkkä lauluääni riitä, tarvitaan myös nöyryyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatustaen ???
Typo jonka jätin tahallani katsoakseni että tarttuuko palstan idiootti siihen. 😂
Eipä jää epäselväksi minkälainen tyyppi on viestien takana. Kiitos vaan ,mieluummin idiootti kuin kettumaisuuden kruunaamaton kuningatar..
Vierailija kirjoitti:
Yle hoiteli Aallon oikotietä euroviisuihin väärällä taktiikalla. Miinuspisteet siitä. Kappaleet ovat puhdasta rainbowväen juhlahumppaa. Se siitä.
Tuleehan tämä tapa Ylelle hemmetin paljon halvemmaksi kuin viikkoja järjestetään tusinatuotteiden esiintymisiä. Tämä systeemi on ollut käytössä useassa maassa monena vuonna.
Biisit ovat vanhalta kuulostavia ja yllätyksettömiä. Väkisin yritetty kosiskella sateenkaariväkeä. Se kostautuu, valitaan noista mikä vaan, niin ei tule pärjäämään.
Harmi Saaralle. Hän pitää liikaa nyt omaa päätänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatustaen ???
Eipä jää epäselväksi minkälainen tyyppi on viestien takana. Kiitos vaan ,mieluummin idiootti kuin kettumaisuuden kruunaamaton kuningatar..
Kyllä kusipäiden kuningatar on se joka takertuu yhteen typoon sen sijaan että lukisi viestin sisällön. Se näet ei edelleenkään ole miksikään muuttunut. Vaikka kuinka venkoilisit ja vittuilisit.
Sivusiili. LBG- väen kosintaa kaikki tyynni. Joo, ovat päähän potkittuja ja nyt pitää nostaa, mutta ei muiden kustannuksella. Jos ei kosketa niin ei kosketa. Katsoa en jaksa yhtään.
Mieluummin kuuntelen ja katselen tällaista kuin niitä hirviöiksi maalattuja tyyppejä ja epäaitoa laulajaa:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin kuuntelen ja katselen tällaista kuin niitä hirviöiksi maalattuja tyyppejä ja epäaitoa laulajaa:
Minusta tuo on tosi masentava biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatustaen ???
Eipä jää epäselväksi minkälainen tyyppi on viestien takana. Kiitos vaan ,mieluummin idiootti kuin kettumaisuuden kruunaamaerton kuningatar..
Kyllä kusipäiden kuningatar on se joka takertuu yhteen typoon sen sijaan että lukisi viestin sisällön. Se näet ei edelleenkään ole miksikään muuttunut. Vaikka kuinka venkoilisit ja vittuilisit.
Oooooo...tunteisiin...herkkä on nahka...
Tuossa Monsters-biisissähän (kiitti Lordi) hän kävelee sillä tavalla pontevasti eteenpäin ja nämä miehet sipsuttelevat siellä perässä. Tarmokas, jämäkkä tepastelu on helppoa ja sopii Saaralle. Niin, se idea. Eminemillähän oli se yksi esitys jossa hänellä oli monta sataa kaksoisolentoa jotka marssitti lavalle. Miten olisi jos Saara-kopioiden sijaan lavalla marssisi Saaran perässä Meri ja hänen kaksoisolentojaan, puku + samanlainen tukka ja vaikka aurinkolasit. Lava täyteen ja sitten kävelyä tarmokkaasti edes takaisin. Olisi näyttävä ja rohkea, samalla hieman humoristinen esitys.
Viisuissa saa olla vain kuusi ihmistä lavalla. Meri takuulla ottaa oman spotlightinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatustaen ???
Sen verran vielä ,kumpikohan sen vittuilun aloitti ?? Lueppa ja mieti sitä. !! Ei mulla muuta .