Ne kenen miehelle ero tuli täytenä yllätyksenä
Puhutaan aina siitä, että miehelle saattaa kumppanin puolelta alulle pistettu ero tulla täytenä yllätyksenä. Pitkäänkö olette "suunnitelleet" eroa siinä tapauksessa? Jos alkaa tuntumaan siltä, että tämä touhu alkaa olla taputeltu, eikä parempaa ole luvassa. Rakkauskin on kadonnut, eikä hienovaraiset vihjailut tai suoraan sanominenkaan muuta tilannetta. Oletteko vain odottaneet seuraavaa kriisiä jossa mitta on tullut lopullisesti täyteen?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
exälleni, ihmetteli miksi halusin erota, kun mies kertoi ettei rakasta
Sama suomeksi...?
Vierailija kirjoitti:
Oletko juovuksissa?
Kyllähän moni nainen (ja varmaan mieskin) sinnittelee suhteessa vähän niinkuin ihmettä odottaen. Tai sitten sitä viimeistä pisaraa, eli kun puolison kanssa tilanne seuraavan kerran kärjistyy, niin se oli sitten sen jutun loppu.
Aviomies kertoi ensin vaimolleen "En rakasta sinua enää."
Vaimo koki avioliiton jatkamisen turhana. Rakkaudeton avioliitto, tai yksipuolisen rakkauden liitto? Miksi avioliittoa tulisi jatkaa ilman rakkautta?
Vaimo halusi avioeron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko juovuksissa?
Oletko itse, vai onko luetun ymmärrys vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama suomeksi...?
”Exälleni tuli yllätyksenä, että halusin erota hänestä sen jölkeen kun, hän sanoi, ettei rakasta minua enää”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama suomeksi...?
”Exälleni tuli yllätyksenä, että halusin erota hänestä sen jölkeen kun, hän sanoi, ettei rakasta minua enää”.
Tämä on se outo juttu. Tuntuu, että useammin mies haluaa pysyä suhteessa, vaikkei edes rakasta naista, kun taas nainen herkemmin haluaa eron, jos ei rakasta miestä. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama suomeksi...?
Tämä on se outo juttu. Tuntuu, että useammin mies haluaa pysyä suhteessa, vaikkei edes rakasta naista, kun taas nainen herkemmin haluaa eron, jos ei rakasta miestä. Miksi?
Ei ole uutta, muuttovalmista suhdetta, johon vaihtaa lennosta, palvelu pelaa ja nyksä on ihan asiallinen kumppani. Näin luulisin.
Miten se saa tulla yllätyksenä kummallekaan? Ettekö te puhu keskenänne?
Sinnittelin useamman vuoden. Yritin puhua miehelle, että nyt tarvitaan tekoja hänen taholta. Erosta puhuttiin monet kerrat. Syynä miehen passiivisuus eli mies ei suostunut tekemään yhdessä mitään. Ei meillä ollut edes seksielämää. Ihastuin sitten toiseen mieheen ja ilmoitin erosta välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama suomeksi...?
Ei osaa olla yksin. Eksäni myönsi sen minulle suoraan ja eron tultua lensi heti seuraavan naisen luokse. Sanoi suoraan sen olevan laastari.
Ero ei kyllä johtunut rakkauden puutteesta vaan monista muista asioista.
Tämä pari on edelleenkin "iloisesti" yhdessä. Kihlat tulivat nopeasti ja yhteinen lapsi.
Onnea heille. Suhde voi perustua moneen asiaan.
Jälkeenpäin mietin olinko itsekin vain korvike ja laastari sen edellisestä suhteesta.
Oravanpyörä on valmis ja näin se vain pyörii vuodesta toiseen.