Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä matalaenergisellä introvertillä tekee?

Vierailija
23.02.2018 |

Missä matalaenerginen introvertti on hyvä?

Itse olen sellainen ja tuntuu, että ei tässä maailmassa ole sellaista työtä mihin matalaenerginen introvertti sopisi.
Niissäkin hommissa mihin introvertti sopisi niin pitäisi olla ainakin ahkera. Ja jos on hidas niin pitäisi olla vähintäänkin tarkka. Entä jos on hidas ja huolimaton?

Missään ei ole työtä jossa vahvuus on siinä että pystyy olemaan yksin ja hiljaa ja tekemään hissukseen töitä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet niin matalaenerginen? Onko veriarvot ok? Syötkö hyvin? Ulkoiletko? Entä kilpirauhasarvot?

Vierailija
2/12 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko joku vakoilija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa.

Olen perusterve. Veriarvot hyvät, ei anemiaa. Olen vain luonteeltani tällainen. Ennen vanhaan olisi varmaan luokiteltu "laiskaksi".

Teen kyllä hommia mutta en pysty painamaan niskalimassa.

Vierailija
4/12 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko joku vakoilija

Huolimaton vakooja onkin varmaan aika kova juttu...tai sitten ei.

Vierailija
5/12 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon aika huolellinen. Jopa liiankin tarkka. Tarkastan hellankin monesti pariinkin kertaan kotoa lähtiessä. Sellaisesta on hyvä päästä eroon. Minusta se ei ole enää tarkkuutta vaan jotain pakkomielteistä. Nopeus petraantuu ajan kanssa. Uudet tilanteet aina vähän sellaisia ja uusi työ. On sellaisia töitä paljon introverteille.

Vierailija
6/12 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen samanlainen. (Ja työkaverit on just niitä niska limassa-painajia... Kärsin sisäisesti)

Vierailija
7/12 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi ap:n kaltainen vastausta odottava.

Vierailija
8/12 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vähän pitkästyttävää, onhan näitä nyt, vahdit lapsia tai esim joku koulunkäyntiavustaja.

Vierailija
9/12 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänikirjojen tai lehtien lukija.

Vierailija
10/12 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta varmasti joku ammatinvalintapsykologi keksisi ammatteja matalaenergiselle introvertille. Oletko luova ja mielikuvituksellinen? Se voisi olla yksi väylä hyödyntää kykyjä, koska luovat työt ovat yleensä yksin tehtäviä eivätkä edellytä suurta tarkkuutta eivätkä niska limassa painamista.

Olen itsekin matalaenerginen introvertti. Olen perusluonteeltani melko huolellinen, harkitseva ja tarkka, mutta minulla aivosairaus on heikentänyt keskittymiskykyä ja tarkkuutta. Tykkään luovista tehtävistä eniten.

Vierailija
11/12 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metronkuljettaja, junankuljettaja, bussikuski, pankkitoimihenkilö, puhelinmyyjä, laboratoriohoitaja.

Vierailija
12/12 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelassa ollessani törmäsin näihin hitaisiin introvertteihin. Mukava suojatyöpaikka, jos jaksat sen aikaa ahkeroida, kunnes saat vakipaikan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän