Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vihkisormuksessa pakko olla timantti?

Vierailija
23.02.2018 |

Pidän kirkkaista kivistä, mutta minulle on aivan sama onko kivi sormuksessa timantti vai safiiri tai mikä vaan kristalli. Nauraako ne liikkeessä pihalle, jos menee noilla spekseillä vihkisormusta hankkimaan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, älä mene naimisiin jos olet niin lapsellinen, että pelkäät kultakaupan tätien nauramista. Sormus saa olla vaikka kumirengas, tai sitä ei tarvita ollenkaan, eikä se kenellekään kuulu.

Vierailija
2/15 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään pidä. Saat valita juuri sellaisen sormuksen kuin haluat.

Meillä ei ole kihla- ja vihkisormuksissa kummassakaan mitään kiviä, kaiverrukset vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko olla, laki määrää.

Vierailija
4/15 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä nauravatko, mutta jos nauravat niin ovat ihan typeriä.

Minulla ei ole timantin timanttia kummassakaan sormuksessa. Kihlasormuksessa on kirkkaita kristalleja ja yksi sininen safiiri keskellä. Vihkisormus on hopeaa ja pieniä kristalleja kulkee pitkin sivua.

En halunnut nimenomaan timantteja koska tuntui että päivittäisessä kodin puunauksessa ja töissä en haluaisi pitää timantteja sormessa. Tilattiin itse netistä halutuilla mitoilla,materiaaleilla ja kivillä. Kaunis on ja tykkään! :)

Vierailija
5/15 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tiedätkö, sormusta ei ole pakko olla ollenkaan! :0

Vierailija
6/15 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, älä mene naimisiin jos olet niin lapsellinen, että pelkäät kultakaupan tätien nauramista. Sormus saa olla vaikka kumirengas, tai sitä ei tarvita ollenkaan, eikä se kenellekään kuulu.

Ei kyseessä ole lapsellisuus. En itsekään olisi halunnut kultakaupasta ostaa sormuksiani, koska tottakai he yrittää myydä omia tuotteitaan, tietenkin timanteilla ja kullalla. Lisäksi valikoima on aina suppea.

Vierailija
7/15 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vihkisormuksessa ei ole kiveä. Ovat yleisempiä kihlasormuksissa

Vierailija
8/15 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nauravat, niin jätät ostamatta ja menet seuraavaan liikkeeseen.

Vierailija
9/15 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sileä sormus on kaunis ja ajaton.

Vierailija
10/15 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap 18 vai muuten vain todella epävarma? Mitä hiton väliä jollain tuntemattoman kaupan myyjän mielipiteellä on? Meillä on hopeiset sormukset, ja ostettiin vielä 40% alesta 😅

Vierailija
11/15 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin mennä hakemaan sormusliikkeestä halvinta ja yksinkertaisinta mitä löytyy. Kaiverruttaminenkin tuntuu vähän turhalta ja kalliilta, kun ei mulla ole mitkään sormukset luokkasormuksista rippilahjoihin pysyneet tallessa.  Koko sormus itseasissa tuntuu vähän turhalta ja vaivanloiselta, muttei toisaalta kiinnosta ne "Siellä se Irmeliina on taas baarissa bailannut ilman sormusta, varmaan on ero tulossa!" juoruilijat.

Vierailija
12/15 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan sama, minkälaisen vihkisormuksen itselleen haluaa. Se saa olla sileä, mitä tahansa materiaalia. Ja millä tahansa kivellä, tai useammalla kivellä. Pääasia, että itse saa sormeensa sellaisen sormuksen, mistä pitää.

Vierailija
13/15 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vihkisormuksessa ei ole kiveä. Ovat yleisempiä kihlasormuksissa

Mulla on kyllä toistepäin. Se kihlasormus on yleensä molemmilla puolisoilla ja vihkisormus vain vaimolla. Niillä, jotkta pitävät vain sitä yhtä sormusta, yleensä vihkisormus, niin silloin se on molemmilla samanlainen. 

Mun vihkisormuksessa on viisi pientä timanttia. Puoliso osti sen mun näkemättä. Mun ainut kriteeri oli, ettei mitään isotimanttista, mikä takertuu villapaitaan.  Kiva jakaunis tuo on ollut. 

Vierailija
14/15 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sormus voi olla vaikka pajunoksasta punottu.

Vierailija
15/15 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tatuointi sormuksena, ei ole tielä, eikä mene hukkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi