Mitä olet löytänyt kirppariostoksista?
Onko joskus tullut ostosten mukana jotain ylimääräistä? Itse olen löytänyt takin taskusta parinkympin setelin, kassista muutaman kolikon ja buranan sekä yhden kirjan välistä vanhan lottokupongin (oli pakko tarkistaa, sillä olisi muutama vuosi aiemmin saanut lunastettua reilu viidensadan euron verran rahaa).
Kommentit (46)
50€ setelin lehden välistä. (7päivää)
Valokuva-albumin, jossa oli kolmisenkymmentä perhekuvaa mukana.
Tamperelaisen seurakunnan kevätohjelmiston vuodelta 1987.
Löysin uudenveroisen Levi's-farkkutakin itselleni 10 €:lla, bonuksena oli leffalippu taskussa:) Ja viiden vuoden käytön jälkeen edelleen lähes uudenveroinen eli uskomattoman kestävä!
Tämä oli oikeastaan sattumusten summa, kun en käy kirppareilla kuin tässä tapauksessa ihan muista syistä - ja oli ainoa tavara myyntirekillä, ihan uteliaisuudesta kokeilin. Edelleenkin ainoa kirppariostos, en miehenä jotenkin sieltä mitään osaa etsiä, naiseni mukana kuitenkin olen perässä kävellyt:)
Toppatakin taskusta setelin, olikohan peräti kaksikymppinen. Takki maksoi ehkä 4 €.
Polttarikamppeeni oli hankittu kirpparilta, ja mauttoman puseron taskusta löytyi suppo :O Ihan Panadolia oli kuitenkin.
Laukusta närästyslääkettä. Housujentaskusta pari Buranaa. Mullahan on kohta lääkekaappi hankittuna :)
Ylimääräisen cd:n kotelosta. Harmi vaan ei ollut sitä musiikkia, mitä kuuntelen.
Hampaan. En voi käsittää ja hirvitti 😕
Pari viikkoa sitten olin kirpparilla kassalle nuori nainen tuli sanomaan, että takin taskusta löytyi kymmenen euron seteli. Hän siis aikoi ostaa takin ja oli rehellinen.
Käsilaukusta kondomin, elävän toukan takin taskusta. Eipä oo muuta ihmeellistä kohdalle sattunut.
Kultasormuksen laukun sivutaskusta, yritin jäljittää myyjän siinä kuitenkaan onnistumatta... Kerran löytyi rakkauskirje yhden takin vuoren sisältä.
Kolikoita (ehkä pari euroa), kultaiset korvikset.
Ostin tori-kirppikseltä vuosikymmen sitten laskettelutakin. Myyjänä oli teinityttö ja saman kauden takista pyyntihinta oli 5€. Tunsin jo muutenkin tekeväni ryöstön, kun ostin takin. Kotona taskusta löytyi vielä 2€-kolikko. Viimeksi viime viikolla käytin takkia. Eli ollut kyllä ihan paras 3 euron takkiostos.
Mää en oo löytänyt yhtään mitään! Koskaan, vaikka ahkerasti tullut kirppiksiltä ravattua.
En kirppisostoksesta, mutta Ellokselta tilaamani paidan sisällä oli toinen paita. Luultavasti paita oli käynyt jollakulla sovitettavana ja häneltä oli riisuessa vahingossa lähtenyt aluspaita palautettavan vaatteen mukaan. Ilmeisesti Elloksella ei kovin tarkasti katsota, missä kunnossa asiakaspalautukset ovat...
Käytetyt korvatulpat, avaimet, laivan hyttiavaimet ja rahaa takkien taskusta. Yhden laukun sisällä oli kerran jotain sydän lääkkeitä. Kirppisostot on syytä tarkistaa, ettei esim lapset saa mitään ylimääräistä käsiinsä.
Ehkä jonkun kuitin joskus, en mtn ihmeelistä.