Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki lyhyttukkaiset meikittömät muijat automaattisesti lesboja?

Vierailija
23.02.2018 |

Nykyinen teinimuoti suosii tooodella pitkää fledaa ja vahvaa meikkiä. Toisen ääripään edustajia näkee vähemmän, ja kaikki tuntuu olevan jotain ideologian kannattajia.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ovat. Toisaalta myös pitkätukkaiset ja puolipitkätukkaiset muijat voivat olla lesboja, joten lienee parasta, ettet yritä lähestyä heitäkään.

Vierailija
2/19 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministejä nyt ainakin ovat semmotteet ilmestykset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Toisaalta, ovatko tälläisten kysymysten esittäjät aina idiootteja? Onkomjossain olemassa laki hiusten sallitusta pituudestta? entä jos ei pidä pitkistä hiuuksista? joutuuko johonkin integrointileirille?

Vierailija
4/19 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon ihan vaan laiska, en jaksa arkena meikata. Ja lyhyt tukka nyt vaan sopii muuten paremmin.

Vierailija
5/19 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ku oli lyhyt tukka ja hillitty meikki ni sain usein kuulla olevani rekkalesbo...

Vierailija
6/19 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri ei ainakaan ole. Hän ei vain perusta ulkonäölleen.

Vierailija
7/19 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat juu. Minäkin olen, vaikka avokki ja lasteni isä on mies. Mutta siis pakko mun on edes salaa olla lesbo pelkän tän tukan takia.

Vierailija
8/19 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissäni vastaus on kyllä. Mutta maailmassa on varmaan muutakin, joten en yleistä.

Vierailija
9/19 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empiirisen tutkimustiedon perusteella vastaan kysymykseen myöntävästi: ovat.

Vierailija
10/19 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistäminen kannattaa aina. 

Vierailija
11/19 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mä en nyt muista että menikö se niin, että vain leboilla on oikeus kulkea kadulla ilman meikkiä ja pitää lyhyttä tukkaa, vai oliko se niin, että naisesta tulee  lesbo, jos astuu ovesta ilman meikkiä ja tukka lyhyenä.

No mutta kuitenkin. Lyhyt tukka, ei meikkiä = lesbo.

Ps. Muista myös, että on myös lesboja joilla on pitkät hiukset ja jotka meikkaa! Heidän tunnistamisensa ulkonäön perusteella voi olla mahdotonta. On kuitenkin eräs testi, joka antaa luotettavan varmuuden naisen seksuaalisesta suuntautumisesta. Oletan, että olet mies. Kysy keneltä tahansa naiselta jolla on pitkät hiukset tai meikkiä (tai molemmat), että lähtisikö hän luoksesi harrastamaan seksiä kanssasi. Jos nainen sanoo kyllä, hän on hetero. Jos taas vastaus on ei, nainen on lesbo. Näin helppoa!

Vierailija
12/19 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on. Ihan samalla tavalla kuin kaikki miehet, jotka huolehtivat ulkonäöstään ovat homoja.

Vierailija
13/19 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko minusta lesboideologian jäsen jos lähden nyt kauppaan ilman meikkiä ja pitkät hiukset pipon alla niin ettei kukaan niitä näe?

Vierailija
14/19 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen teinimuoti suosii tooodella pitkää fledaa ja vahvaa meikkiä. Toisen ääripään edustajia näkee vähemmän, ja kaikki tuntuu olevan jotain ideologian kannattajia.

Monet ovat. Sen näkee päältä. Jotkut ovat vain tyhjiä, kuten Saara Aalto, ja jotkut ovat rekkalesboja kuten siippansa. Joillain se lesbous näkyy muuten vain naamasta. Ihan erilaisia kuin tavalliset.

Vierailija
15/19 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just , ei sitä jaksa kun ihmetellä että mikä ihme yleistäminen ihmisillä on oikein tapana. 

Itselläni todellä lyhyt tukka (koska sopii helkutin hyvin) ja meikkaan arkisin hyvin harvoin (melkein en koskaan), enkä siltikään ole bi/lesbo. 

Ihminen pukeutuu/meikkaa/leikkaa tukan just niin lyhyeks kun hän itse tykkää ja haluu. 

Vierailija
16/19 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri ei ainakaan ole. Hän ei vain perusta ulkonäölleen.

Tai ehkäpä hän kokee olevansa riittävän kaunis ilman pakkelia ja hulmuavaa tukkaa?

Vierailija
17/19 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos ei lisäksi pukeudu ruutuiseen flanellipaitaan ja matalavyötäröisiin perseestä roikkuviin farkkuihin.Sitten ollaan jo aika lähellä sitä rimaa, että lespo.

Vierailija
18/19 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboja tai lestoja

Vierailija
19/19 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tukka ja vaatteet Ruohonjuuresta. Urtekram suosikkimerkki. Varma signaali että on vinoviettinen varsinkin jos kannattaa vihervasemmistoaatetta ja kuuntelee Avril Lavignea. Empiirinen tieto taustalla.