Eronneen 30-40-vuotiaan sinkkumarkkinat?
Kommentit (25)
Ei ole. Olet ihmisjätettä. Mene uuniin.
Jos narkkarimiehet kiinnostaa, niin be my guest. Muuten, jää kotiin.
Jotain eronneita jämäpaloja löytyy. Sekundaa.
Minun kokemukseni oli tosi myönteinen. Kävin paljon treffeillä oikein mukavien ja komeiden miesten kanssa ja löysin lopulta elämäni rakkauden! Jo edellinen suhde oli todella hyvä monella tavalla; nykyinen ei ole ulkoisesti yhtä geneerisen komea kuin ex, mutta elämäni hänen kanssaan on onnellisempaa ja uskon meidän pysyvän yhdessä lopun elämäämme.
En tajua miten joillakuilla on niin negatiivinen käsitys tämänikäisten deittailusta.
N40
Kokeilin tinderiä, nettideittejä, sokkotreffejä kavereiden järjestämänä ym. you name it. Valitettavasti arvioilta 1/10 miehestä oli jollain tavalla mielenkiintoa herättävä. Kumpikaan ei kuitenkaan kolahtanut tosissaan. Kävin deiteillä siis noin 20 kertaa ja kahden kanssa useamman kerran. Huoh....
Vierailija kirjoitti:
Jos narkkarimiehet kiinnostaa, niin be my guest. Muuten, jää kotiin.
Tai sitten voi ottaa akateemisen kivan työssäkäyvän miehen kunhan vähän joustaa ulkonäkökriteereistä
Itse eronnut pari vuotta sitten, ei lapsia. Kysyntää ei kyllä itseni ikäisten naisten keskuudessa ole. Eli huonot ainakin miehellä.
M35
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni oli tosi myönteinen. Kävin paljon treffeillä oikein mukavien ja komeiden miesten kanssa ja löysin lopulta elämäni rakkauden! Jo edellinen suhde oli todella hyvä monella tavalla; nykyinen ei ole ulkoisesti yhtä geneerisen komea kuin ex, mutta elämäni hänen kanssaan on onnellisempaa ja uskon meidän pysyvän yhdessä lopun elämäämme.
En tajua miten joillakuilla on niin negatiivinen käsitys tämänikäisten deittailusta.
N40
Olet nainen, siksi et ymmärrä. Sinulla on ollut mistä valita.
Jättikö Mikko Leppilampi sinut? Et ole enää mitään!
kirpputorihan tuo on! eihän siinä oel enää tarjolla muuta kuin toisten käytettyjä ja poisheittämiä romuja.
Ääh...huonolta näyttää siis. Oon tuleva 36v sinkkumies. Kai se on sitten köyttä rautakaupasta...
Vierailija kirjoitti:
Ääh...huonolta näyttää siis. Oon tuleva 36v sinkkumies. Kai se on sitten köyttä rautakaupasta...
Luulen että moni oletti sinut naiseksi. Minä ainakin. Koska olet mies, niin sinulla on kohtalaiset mahdollisuudet. Itse kyllä pelasin ikäisenäsi kenttää (playing da field) koska synnytyskiimaisia naisia on helppo huijata puhumalla myönteisesti lapsista. Parin panon jälkeen sitten vain katoat (älä kerro oikeaa nimeäsi tai osoitettasi) ja tulet täältä lukemaan itkuvirsiä kuinka mies lähti sanomatta mitään :DDD
Nämä olen huomannut:
-Hyvät miehet on jo viety
-"Hyvät miehet" joissa on jotain vikaa, ovat eronneita
-Keskivertomiehiä on vielä vapaana, mutta heistä ei kelpaa kuka tahansa
-Hieman nuorempia on enemmän vapaana kuin samanikäisiä. Nuoremman iskeminen kuitenkin vaatii että on hoikka, mukava ja lapseton
Mun mielestä on ärsyttävä oletus, että kaikissa eronneissa miehissä on jotain vikaa. Mitä jos se mies vaikka itse halusi erota? Mitä jos sillä oli huono parisuhde, mutta mies yritti tehdä kaikkensa sen eteen, että se saataisi toimimaan. Puoliso ei kuitenkaan ollut valmis yrittämään vaan piti miestä itsestäänselvyytenä. Lopulta mies totesi, ettei hän yksin saa tätä toimimaan, joten halusi erota.
PS. Ei liity omaan elämääni tuo tarina ja olen vielä nainen kaiken lisäksi.
Kyllähän lapsettoman sinkkumiehen pitää olla jotenkin kajahtanut tai luuseri, jos yrittää yhteen lapsia omaavan naisen kanssa. Varsinkin pikkulapsi-iässä olevien lasten äidit ovat täysin mahdottomia tapauksia, jotta voisi perustaa tasavertaista parisuhdetta. Pahimpia ovat ne, jotka jo etukäteen ilmoittavat että sä muuten oot sitten kaikessa kakkonen. Yritä siinä sitten saada äänes kuuluviin niin että kyllä lapsellinen 30-40 v nainen on pilalla, valitan.
En tiedä vielä onko. Olen ollut taas sinkkuna niin vähän aikaa. Pieniä viitteitä on tähän mennessä siitä, että paljon on vapaana miehiä, jotka esittävät olevansa hyviä, mutta eivät sitä ole. Ehkä naisissa myös samaa.
Mies? Koulutettu ja asiat kunnossa? Hyvät. 25-45-v. naiset haluaa sut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän lapsettoman sinkkumiehen pitää olla jotenkin kajahtanut tai luuseri, jos yrittää yhteen lapsia omaavan naisen kanssa. Varsinkin pikkulapsi-iässä olevien lasten äidit ovat täysin mahdottomia tapauksia, jotta voisi perustaa tasavertaista parisuhdetta. Pahimpia ovat ne, jotka jo etukäteen ilmoittavat että sä muuten oot sitten kaikessa kakkonen. Yritä siinä sitten saada äänes kuuluviin niin että kyllä lapsellinen 30-40 v nainen on pilalla, valitan.
Totta, mutta jos alkaa miettimään järjen äänellä, niin totta hitossa se ukko on kakkonen ja lapset on ykkösiä. Ne on kuitenkin sen muijan lapsia. En tiedä mitä äiteys on, mutta mun oma äiti oli ainakin aikanaan semmonen, että me oltiin sille ne ykköset, vaikka faija avioliiton sisällä pani menemään ties miten monen kymmenen ukon kanssa, emmekä me lapset äitillä miehiä nähneet vasta kun olin itse teini.
Kyllähän lapsi tuntee aika pian onko 2. vai 1. Nää ongelmatapaukset on just niitä joiden mutsi on ottanut ukon ykköseksi. Ja onhan se ihan perseestä jos äiti pitää lapsia jotenkin huonoimpina kuin joitain muita. Lastensuojelu "kiittää" (pahimmassa tapauksessa), ku äiti ottaa uutta kaveria siihen ykköseksi.
Mulla puoliso on (ei ole lapsia, eikä tule emmekä halua), joten oon jäävi sanomaan, mutta ihminen joka ei ole sinut sen kanssa että lapset on ykkösiä niin on yksinkertainen. On se sitten mies tahi nainen.
Mutta ap:n kysymykseen. Varmasti on olemattomat, jossain määrin. Jos oot siis nainen, ap. Miehillä on jo tosiaan lapsi ja harva tosiaan haluaa olla kakkonen ja miehen lapsille äitipuoli. Kannattaa yrittää nuorempaa miestä tai oottaa että eroavat tai tyytyä elelee yksin.
Ei, mitäs menit eroamaan.