Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outlookissa estäminen?

Vierailija
22.02.2018 |

Kysymys otsikossa, eli miten Outlookissa voi estää jonkun tietyn sähköpostiosoitteen?
Olen alkanut saada paljon roskapostia tori.fi-sähköpostiosoitteen kautta ja en lyödä mistään mitään keinoa estää niiden tulo!! Roskapostisuodatin ei niitä tunnista koska olen aiemmin käyttänyt Toria ja tuo osoite on sitä kautta jotenkin sähköpostini yhteystiedoissa tms. Laitoin aspaan viestiä ja lupasivat välittää it-tuelle viestin mutta toistaiseksi ei ole mitään tapahtunut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysit ihan oikean sanan, eli roskapostiksi. Hae valikosta toiminto "merkitse roskapostiksi".

Vierailija
2/4 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysit ihan oikean sanan, eli roskapostiksi. Hae valikosta toiminto "merkitse roskapostiksi".

Valikossa kun viestiä klikkaa hiiren oikealla on vain "merkitse luetuksi" ja "siirrä roskapostikansioon" olen tänään noita ahkerasti siirrellyt sinne mutta edelleen tulevat saapuneisiin? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valikossa kun viestiä klikkaa hiiren oikealla on vain "merkitse luetuksi" ja "siirrä roskapostikansioon" olen tänään noita ahkerasti siirrellyt sinne mutta edelleen tulevat saapuneisiin? -ap

Älä avaa, siinä listassa hiiren oikealla valitset estä.

Vierailija
4/4 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä avaa, siinä listassa hiiren oikealla valitset estä.

Ei tule mitään sellaista vaihtoehtoa kun saapuneet-kansiossa klikkaa viestiä hiiren oikealla, vain nuo mitkä mainitsin ja jotain muita mitkä ei liity asiaan. Yhteystiedoista yritin etsiä sitä osoitetta mutta ei ole siellä. Viestissä kun klikkaa lähettäjän kuvaketta, lukee yhteyshenkilön sähköpostina "Henkilökohtainen: tori@tori.fi" -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi