Muistatteko sinisen miehen Helsingistä?
Näin viimeksi ehkä kymmenen vuotta sitten. Hänen kasvonsa olivat aivan siniset. En tiedä, miten se oli mahdollista.
Kommentit (33)
Tuli jotenkin haikea mieli kun aloin muistella tuota sinistä miestä.
Ilmeisesti hopeavettä juomalla voi sinistyä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti hopeavettä juomalla voi sinistyä.
Niinhän siinä varmaan käy, ja haitallista se on muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuli jotenkin haikea mieli kun aloin muistella tuota sinistä miestä.
Minulle tuli haikea mieli pelkästään tämän ketjun lukemisesta.
Muistaaks kukaa Porkkalanlukion harmaata sil oli iha harmaa iho, käytti hissii, taksii
Entä se rumpali Onko se vielä töölönlahdella
Kummallista mitä ihmiset itselleen tekee. Jossain päin kaupunkia tuli välillä vastaan täysin tatuoitu kaveri, siis kaikki näkyvät osat ainakin päästä lähtien. Tuokin näytti kauempaa pikemminkin harmaalta kuin tatuoidulta.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista mitä ihmiset itselleen tekee. Jossain päin kaupunkia tuli välillä vastaan täysin tatuoitu kaveri, siis kaikki näkyvät osat ainakin päästä lähtien. Tuokin näytti kauempaa pikemminkin harmaalta kuin tatuoidulta.
Vaikka ei pitäis ni kyllä varmaan aiheuttaa haittaa työnhaussa tommonen. Ja jos olen ihan rehellinen ja sanon suoraan homma on suorastaan jollain vääristyneellä tavalla itsekästä: katsokaa minua mutta jos herättää huomiota, olkoonkin inhonsekaisella ja kyseenalaisella tavalla reaktio on jotain "mitä sä tölläät" sitten kuitenkin! Samaten tuomitsen kasvolävistykset: mikä mielipuoli sanoo että alun perin nätti (tai valmiiksi ruma) yhtään kaunistuu nenästä roikkuvalla mollukalla.
Hopeaa kun kertyy elimistöön, se värjää ihon sinertävän harmaaksi. Kyseessä on usein mielen häiriö jossa henkilö kuvittelee suojautuvansa hopeavettä juomalla ympäristön myrkyiltä, säteilyltä tms.
🇺🇦🇮🇱
En, mutta muisteta harmaan pitkän miehen. Nykyään hän on normaalin värinen, hyvä niin 😊
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Argyria