Mitä sinulle tulee mieleen karvalakista?
Kun kuulet sanan karvalakki, mikä on ensimmäinen mielleyhtymä, joka sinulle tulee?
Kommentit (133)
Kampin pubin karvalakkipuoli 80-luvulla.
Että sillä leveillään, onhan se hyvä varsinkin läpät korvilla.
Vierailija kirjoitti:
Listasta puuttui sieni :(
Mulla tuli kanssa sieni mieleen :)
Jostain syystä lautasellinen täysjyvänuudeleita, joiden päälle on raastettu kevytjuustoa joka ei ole siihen sulanut..
Järkevä ihminen, joka osaa suojautua kylmältä ilmalta ja joka tietää, että eniten lämpöä haihtuu kehosta juuri pään kautta.
Ensimmäinen koiranpentuni jonka sain 14-vuotiaana. Se tuli meille sattuneista syistä liian pienenä, vasta 6-viikkoisena, ja laitoimme sen isän vanhaan karvalakkiin. Siinä se nukkui ensimmäiset aikansa. Siitä kasvoi ihana maailman uskollisin koira.
Karpon lisäksi tuli mieleen karvalakkien kokeilijakaverukset Kekkonen ja Hrutshov 1960-luvulla sekä Kalevi Keihäsen karvareuhka 1970-luvulla. Neuvostojohtajilla oli muillakin aina nikita eli karvalakki päässään talvella ja monilla suomalaismiehilläkin aikoinaan. Meidän isälläkin oli karvalakki. Se oli YYA-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä lautasellinen täysjyvänuudeleita, joiden päälle on raastettu kevytjuustoa joka ei ole siihen sulanut..
Mitä? :D
Minulle tuli kuvauksestasi mieleen Justin Timberlaken fleda (90-luvulta): https://www.huffingtonpost.com/2014/05/05/ramen-noodle-hair_n_5254047.h…
Näin unta jossa veljelläni oli päässä karvalakki. Läpällä heitin että esittääkö mielensäpahoittajaa vai sarjahukuttajaa. 😁
Mulla tulee mieleen Lada, koska se on niin karvalakkimallinen auto
Venäläiset oli ensimmäinen asia, toisena tuli Karpo.
Sieni on karvalaukku, ei -lakki. Siis jos karvarouskua tarkoitatte.
Vierailija kirjoitti:
Voittaja on Hannu Karpo!
Karpolle patsas! Tutkivan ( no ehkä välillä myös hutkivan )journalismin edelläkävijä Suomessa.
Sanomattakin on selvää, että patsaalla on karvalakki. Kyse on enää siitä, mikrofonilla vai ilman?
Tilasin juuri ebaystä. Maksoi jotain 4,50 euroa.
Pullero av-mamma uimahallissa, muuten naku, mutta karvahattu alapäässä.