Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kelpuuttaisitko seksiseuraksi ei-niin-hyvännäköisen naisen?

Vierailija
22.02.2018 |

Jos kyse olisi vaikka pidemmästä seksisuhteesta 40+ naisen kanssa. Kuinka tärkeää on timmi kroppa yms?

Itselleni ei miehessä olisi niin tärkeää ulkonäkö, kunhan muuten synkkaisi. Mutta miehet lienevät enemmän ulkoisten seikkojen perään?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö katso televisiota. Jokaisella miehellä ja naisella on omat mieltymyksensä. Jos en olisi naimisissa, kriteerini olisi nämä, ei mummo, hillitty alkoholin käyttö, alta 200kg, ei tupakointia, televisiosta tuli ohjelma jossa miehet rakastivat lihavia naisia ja toisinpäin. Minulle riittäisi vaikka satakiloinen nainen, ei kaunis paitsi sisältä, heillä tuntuisi olevan korvien välissäkin jotain. Ei se kauneus ole vaan luonne, mutta olen tavannut muutaman naisen joilla on totisesti ylipainoa. He vittuilevat syyttömille, oisko niin että hyökkäys olisi paras puolustus.

Vierailija
22/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää olla tavalla tai toisella kemiaa. Miellyttävä omaan silmään ja syntyä yhteys. Asenteella, itsevarmuudella ja persoonalla on iso merkitys.

Kilo sinne tai tänne. So what jos muuten natsaa.

M39 (kaipaisi kivaa seuraa fwb meiningillä pk-seudulla)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on kuin suklaakonvehtirasian paketti. Ihan niinkuin kaupassa "hyvännäköinen" paketti kiinnittää huomion, niin sama on naisen ulkonäössä. 

Mutta  kaupassa luen mitä se paketti pitää sisällään, samoin ihmisuhteissa muut asiat on todella paljon tärkeämpiä. 

Eli ei se kaunis ulkonäkö paljon merkitse loppupeleissä, onpahan vaan kiva lisä. 

Vierailija
24/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpais!

Jotain hyvää täytyy olla.

Ja kun oikein asiaa ajattelee, niin oikeastaan tulee todella vähän mieleen sellaisia nasia missä ei olisi mitään hyvää ulkonäössä.

Ja kaikilla miehillä on vähän erilainen käsitys hyvännäköisestä naisesta, että varmasti löytyy mies joka ihailee ulkonäköäsi, etenkin jos et itse ole liian nirso.

Vierailija
25/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tavallisen näköinen 47-vuotias nainen, jolla kroppa ei ole enää ihan tikissä. Helposti olen saanut nuorempia, todella komeita ja urheilullisia miehiä seksisuhteeseen. Ja kun olen lopettanut suhteen, on perääni soiteltu pitemmänkin aikaa. Ei millään ole uskottu, etten enää halua tapailla seksin merkeissä. 

Oman kokemukseni mukaan mies kun mies lähtee matkaan. 

Vierailija
26/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyse olisi vaikka pidemmästä seksisuhteesta 40+ naisen kanssa. Kuinka tärkeää on timmi kroppa yms?

Itselleni ei miehessä olisi niin tärkeää ulkonäkö, kunhan muuten synkkaisi. Mutta miehet lienevät enemmän ulkoisten seikkojen perään?

No okei, en aio valehdella etteikö hyvän näköinen kroppa olisi kiihottava mutta sängyssä tärkeintä ovat naisen halut ja mielikuvitus, niiden ansiosta seksisuhde joko on kiihottava tai lässähtää.

Jostain syystä olin kyllä jo nuorenakin kiihottunut riippareista, myös pienistä sellaisista vaikka muuten timmi peppu

ja litteä masu herättivät kiinnostuksen

Sitä paitsi 40+ ikäluokan miehet ovat jo joutuneet tottumaan sellaiseen jokinorsuun sängyssä että sinä voit olla niiden rinnalla teinitytöltä näyttävä fitnesmalli :)

Vierailija
27/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika itsestäänselvä vastaus. Mitä enemmän ei-ulkonäkökeskeisiä asioita tehdään, sitä vähemmän ulkonäkö merkkaa. Aika harva mieskään lienee valmis hyppäämään sänkyyn hei näytät hyvältä mennäänks paneen -periaatteella. Jonkinlaista keskustelua ja tutustumista tarvitaan. Jos ei se onnistu, niin saa olla melkoinen seireeni, että seksi onnistuu. Mukavuus ja mukana olo vaikuttavat enemmän jopa yhden yön suhteessa. Jos jotain pitempiaikaista kyseessä niin yhä enemmän koska pakosta tulee myös muuta kuin vain naaman katselua.

Vierailija
28/29 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja hyvä perse niin naama saa olla mitä on. Ylipainoisesta en niin välitä, jotenkin ällöttää kun he hikoavatkin niin paljon.

Vierailija
29/29 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka ja hyvä perse niin naama saa olla mitä on. Ylipainoisesta en niin välitä, jotenkin ällöttää kun he hikoavatkin niin paljon.

Tuolle on ihan oma nimensä mutta vain englanniksi. Piti ihan urban dictionarista tarkistaa mitä " butterface" tarkoittaa kun moiseen termiin törmäsin ja se on juurikin nainen jolla on upean pantava vartalo mutta naama kuin Esa Pakarisella

Tuo naaman vaikutus on muuten sitä luokkaa että sen takia ei yksinkertaisesfi tajua arvioida enää mitään mikä on naaman alapuolella. Olen itse tuntenut tällaisen parin vuoden ajan ennen kuin totuus paljastui: ihan mukava, suorastaahn hauska mutta naamaltaan ruma ja vieläpä harmaisiin tätimäisiin vaatteisiin pukeutuva nuorehko nainen jota en koskaan pitänyt mitenkään kiihottavan näköisenä sai jotenkin minut jatkoille bileiden jälkeen.

En suunnitellut mitään sen kummempaa kuin hauskaa juttuseuraa viinilasin ääressä mutta kun tämä rupesi jossain vaiheessa riisumaan niitä säkkimäisiä vaatteitaan mää olin kun klavul päähän lyöty.

Pitkäsäärinen hoikka treenattu vartalo, litteä vatsa, kiinteä pikku peppu ja silti aivan pystyt C-kupin tissit valtavilla nänneillä. Naama? Mikä naama? Ketä kiinnostaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi