Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kelpuuttaisitko seksiseuraksi ei-niin-hyvännäköisen naisen?

Vierailija
22.02.2018 |

Jos kyse olisi vaikka pidemmästä seksisuhteesta 40+ naisen kanssa. Kuinka tärkeää on timmi kroppa yms?

Itselleni ei miehessä olisi niin tärkeää ulkonäkö, kunhan muuten synkkaisi. Mutta miehet lienevät enemmän ulkoisten seikkojen perään?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys! Ei se mulle ainakaan ole mikään ongelma, jos on vähän pehmusteita naisessa. Eikä kasvojenkaan tarvi olla mitkään klassisen kauniit, koska useimpien kasvoissa on aina joku viehättävä piirre. Hymy tai joku muu vivahde. Oma kultsu on 41-vuotias, noin 165cm. korkea ja semmonen just sopivasti pehmee. Se hymy ja ne silmät... Nainen hyvässä iässä on hän.

Vierailija
2/29 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, kelpuutan. #1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiton alla pimeässä ei ole mitään väliä minkä näköinen on kunhan ei ole lahna.

Vierailija
4/29 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rippuu kuin osaa tavaraatarjoilla

Vierailija
5/29 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dekan kommentti on aika karkea, mutta sisältää totuuden siemenen. Ainakin mun kohdalla. Asenne on tärkeämpi kuin ulkonäkö. Voit olla pitkä tai pätkä, läski tai laiheliini, mutta jos häpeät itseäsi, niin hankalahan se o on olla seksikkään itsevarma.

Vierailija
6/29 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on puoleensavetävyys, joka riippuu ensisijaisesti muusta kuin uökonäöstä. Kemia, huumorintaju, ääni, elämänkokemus esimerkkeinä. Paremman arvion osaan sanoa vasta tavattuamme. Eli vastaus on kyllä.

Vierailija
7/29 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodokas hoikka vartalo niin kyllä kelpaa aina.

Vierailija
8/29 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet rakastuvat silmillään, naiset korvillaan. Ikävä kyllä voi olla hankalampaa kuin näteillä. Mutta sitten on niitä miehiä, jotka eivät näteiltä saa, katse siis heihin.

Vierailija
9/29 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet rakastuvat silmillään, naiset korvillaan. Ikävä kyllä voi olla hankalampaa kuin näteillä. Mutta sitten on niitä miehiä, jotka eivät näteiltä saa, katse siis heihin.

Pikkupoikien puhetta. Ainakin omasta mielestä naisen haluttavuus tulee muusta kuin ulkonäöstä. Lopulta "täydelliset" naiset ovat jopa hieman tylsiä katsella. Pieni persoonallisuus on hyväksi.

- mies joka saa halutessaan myös hyvännäköisiltä

Vierailija
10/29 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkupoikien puhetta. Ainakin omasta mielestä naisen haluttavuus tulee muusta kuin ulkonäöstä. Lopulta "täydelliset" naiset ovat jopa hieman tylsiä katsella. Pieni persoonallisuus on hyväksi.

- mies joka saa halutessaan myös hyvännäköisiltä

No sanotaan sitten että ihastuvat. Vanha ja hieman korni sanonta mutta pätee useammin kuin ei päde.

Vierailija
11/29 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama voi olla heikompi, mutta kroppa on oltava tikissä. Etenkin jos löytyy ikää jo.

Itse vietän salilla ja liikuntaharrastuksissa aika paljon aikaa, enkä halua naista joka suosii sohvaa ja sipsejä.

Niin, ja peiton alla pimeässä olen viimeksi rakastellut joskus 16-kesäisenä.

Vierailija
12/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamalla ei niin väliä... Kropan pitää olla kunnossa.

Vierailija
13/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot ei suuria merkitse, kunhan on kivat pienehköt rinnat, vähän vyötäröä, leveähkö lantio, hyvät pehmeät reidet.

Vierailija
14/29 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle niin monesti sanottu että miksi juuri minä. Eli Barbien keskeltä se hyvä tyyppi vetänyt puoleensa...eikä koskaan tiedä onko se pieni vai iso.. nuori tai vanha.

Vierailija
15/29 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpuutan (ja olen kelpuuttanut) seksi- ja muuksikin seuraksi, kunhan älliä on päässä. Viehätyn esimerkiksi yliopistonaisten älykkyydestä. Kauniskaan barbi ei sytytä, jos jutut on salkkaritasoa.

Vierailija
16/29 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkeasti jaoteltuna rumilta ne parhaimmat kyydit saa ja kaunis nainen on usein lahnottaja.

Kaverilla on muijana tasapaksu pötkylä jolla on lättäperse. Naamakaan ei kovin sievä ole mutta ne tissit! Wau. Täydelliset.

Vierailija
17/29 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on isot tissit ja antaa persettä myös niin naamalla ei mitään väliä. Ja ainahan voi paperipussin pistää päähän, jos alkaa naamavärkki pahasti etomaan.

Vierailija
18/29 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on isot tissit ja antaa persettä myös niin naamalla ei mitään väliä. Ja ainahan voi paperipussin pistää päähän, jos alkaa naamavärkki pahasti etomaan.

Siksi itse kuljet jätesäkki päässä.

Vierailija
19/29 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kelpaa rumempikin jos on halukas ja antaa nussia kunnolla joka reikään.

Vierailija
20/29 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne on eniten ulkoisten seikkojen perään. Tavismiehelle kelpaa tavisnainen, tai vähän rumempikin seksisuhteeseen, helposti. Mutta tavisnaiselle ei kelpaa kuin se Calvin Klein-mallin mitoissa oleva huippu-uros.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi