Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toivot tulevasi haudatuksi?

Vierailija
22.02.2018 |

Tahdotko tomumajasi arkussa multiin, tuhkana uurnaan tai taivaan tuuliin, palsamoinnin, syväjäädytyksen vai jotain muuta (ihan riippumatta realiteeteista, joita lainsäädäntö ja/tai hinta ohjailee)?
Perustele, kiitos!

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin tuhkauksen ja sitten siitä tuhkasta puristettaisiin timantti. Viepähän vähemmän tilaa.

Vierailija
22/64 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkat sellaseen uurnaan mistä kasvaa puu. Ja sen vois sit istuttaa johonkin nättiin metsään.

Ensin tietenkin kaikki mahdolliset lahjoitettavat elimet niitä tarvitseville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkana Välimereen.

Vierailija
24/64 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen järkevä ihminen tietää..

SILLÄ EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ MITÄ RAADOLLE TAPAHTUU KUN SIELU ERKANEE RUUMIISTA

Jokainen järkevä ihminen tietää, että ei ole mitään sielua vaikka satuihin uskovat sekopäät niin valehtelevatkin.

Sielusta tai oikeammin tietoisuudesta ja sen erkanemisesta ruumiista toiseen rinnakkaismaailmaan puhuvat hyvin monet fyysikotkin, kaikkein arvostetuimmatkin heistä mm. Robert Lanza. Kyseessä ei ole mikään satuilu, vaan kvanttifysiikkaan perustuvat ilmiöt, joka kytkeytyy nimenomaan tietoisuuden olemassa oloon. 

Vierailija
25/64 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ruumiini lääketieteen käyttöön.

Loput voi laittaa kierrätykseen..kuka sitä 2 pennin kakka arkkua kaipaa?

Vierailija
26/64 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain Jenkeissä saa vainajan kuulemma palsamoituna ja täytettynä sohvannurkkaan sisustuselementiksi kökkimään (?) En tiijä, muttei ainakaan tätä, kiitos :D

Vierailija
27/64 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta saa kipata vaikka biojätteen sekaan kaatopaikalle. Ei mitään väliä tuollaisella asialla itselle.

M35

Vierailija
28/64 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen järkevä ihminen tietää..

SILLÄ EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ MITÄ RAADOLLE TAPAHTUU KUN SIELU ERKANEE RUUMIISTA

Jokainen järkevä ihminen tietää, että ei ole mitään sielua vaikka satuihin uskovat sekopäät niin valehtelevatkin.

Sielusta tai oikeammin tietoisuudesta ja sen erkanemisesta ruumiista toiseen rinnakkaismaailmaan puhuvat hyvin monet fyysikotkin, kaikkein arvostetuimmatkin heistä mm. Robert Lanza. Kyseessä ei ole mikään satuilu, vaan kvanttifysiikkaan perustuvat ilmiöt, joka kytkeytyy nimenomaan tietoisuuden olemassa oloon. 

Määrittele tietoisuus..onko mun rekulle sittenkin taivaspaikka:)

Vierailija
29/64 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle semmoinen hautakalliopaikka..nousen sitten pari päivää lepäiltyäni haudasta:)

Vierailija
30/64 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyyn.

Vierailija
31/64 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkaus ehdottomasti. Ajatus maan alle pimeään hautaamisesta on alkanut tuntua vastenmieliseltä.

Vierailija
32/64 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain Jenkeissä saa vainajan kuulemma palsamoituna ja täytettynä sohvannurkkaan sisustuselementiksi kökkimään (?) En tiijä, muttei ainakaan tätä, kiitos :D

Ei saa..koiran kyllä saa

Vierailija
33/64 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhkaus ehdottomasti. Ajatus maan alle pimeään hautaamisesta on alkanut tuntua vastenmieliseltä.

Madot siellä herkuttelevat aivoillasi..namskis

Vierailija
34/64 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun avomeren äärellä Helsingissä, joten toivon tuhkausta ja tuhkien sirottelua Itämereen. Ei muistolaattaa. Minulla ei ole lapsia, joten kukaan ei tarvitse paikkaa missä muistella. 

Vierailija
35/64 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkaus. Sitten tuhkani sekoitettaisiin kahvinpuruihin jossain kalliissa hienostokahvilassa.

Vierailija
36/64 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautasmaalle pystyyn..niin että pää jää maanpinnalle

Vierailija
37/64 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkaus. Krematoriopäästöjen ekologisuudesta en tiedä, mutta lopputulema rasittanee ympäristöä arkkuhautausta vähemmän. Oikaiskaa, jos olen väärässä.

Vierailija
38/64 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhkaus. Sitten tuhkani sekoitettaisiin kahvinpuruihin jossain kalliissa hienostokahvilassa.

Mikäs idea tässä oon...

Rikkaat paskovat jo nyt verbaalisti päällesi

Vierailija
39/64 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mut tuhkataan, niin merelle voisi vaikka sirotella. Jos lapset/jälkeläiset välttämättä haluavat haudata uurnan, tai minut arkussa tuhkaamatta, niin isän puolen sukuhautaan, siellä on menneita sukupolvia jo aika monta; saattaisin viihtyäkin. Äidin puolen sukuhautaan en halua, sinne jos päädyn tulen takaisin kummittelemaan.

Vierailija
40/64 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoltuani kaikki käytettävissä olevat elimet, kudokset siirtoon niitä tarvitseville. ( ymmärtääkseni elinsiirtotestamenttia ei enää tarvitse tehdä, se on automaattisesti voimassa, mikäli ei ehdotonta kieltoa? Tietääkö joku?) Loput, mitä jää, voi polttaa. En tarvitse niitä enää.

Hautajaisia voi halutessaan viettää ilman vainajan raatoakin. Olen ollut mukana muutamassa erittäin kauniissa muistotilaisuudessa, missä ei edes vainajan tuhkia näkynyt, koska ne oli jo siroteltu jonnekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi