Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen elämän haluaisit?

Vierailija
22.02.2018 |

Minä täytän pian 40v, ainokainen lapsi jo 18v. Haluaisin hypätä pois nyt tästä suorittamisen oravanpyörästä, vakituinen työ on, mutten enää sitä niin tarvitse, kun lapsi jo täysi-ikäinen.

Haluaisin pois tästä kulutuksesta. Löytää miehen, joka olisi samanhenkinen. Mahdollisimman paljon omavaraisuutta. Miesten töitä en karta, mutta en usko, että voisin tappaa eläintä, se olisi miehen tehtävä. No, haavehan vain tämä. Lapsia en enää halua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palata ajassa taaksepäin edelliseen jouluaattoon ja siellä muistaisin tehdä jotain toisin.

Vierailija
2/7 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lapsia mutta ei tuu tapahtumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan valmistumista. Sen jälkeen rakennamme talon ja rantasaunan järven rannalle vähän sivummalle ja asustelemme siellä kissojemme kanssa. En malta odottaa!

Vierailija
4/7 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän aika lailla sellaista elämää kuin olen aina halunnutkin. Paljon vapautta ja omaa aikaa koska olen luovan alan freelancer, paljon matkustelua maailman joka kolkkaan, uskomattoman hyvä, rakastava, jännittävä, intohimoinen parisuhde, paljon ystäviä ja kavereita, ihana ihana koti, jne.

Vierailija
5/7 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin asua vaatimattomasti omakotitalossa luonnon rauhassa, mutta kohtuu lähellä (=30 min matkan päässä) isompaa (esim. Turku) kaupunkia. Osittain omavaraisesti, rahaa työstä jota voisin tehdeä kotoa käsin. Ei tulenäillä näkymin toteutumaan, mutta saahan sitä haaveilla.

Vierailija
6/7 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisen parisuhteen, terveyttä, ystäviä, mukavia harrastuksia, kivan kodin, mielenkiintoisen ja hyväpalkkaisen työn. 

Mutta hei, minullahan on jo tuo kaikki. Nyt pitäisi vielä saada lisää vapaa-aikaa, että ehtisi matkustella ympäri maailmaa. Tosin pitäähän sitä aina haaveita olla, ettei elämä liian valmiilta tuntuisi.

Vierailija
7/7 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo paljon siitä mitä haluan onnellinen, rakkauden ja intohimon täyteinen parisuhde, lapset, mielenkiintoinen ammatti ja työ, huippuja harratuksia, joista saan voimaa, nätti koti, matkustelua..

Vielä jos saisin vakituisen työpaikan ja tämä rivitalo vaihdettaisiin omakotitaloon.