Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitko jos puolisosi heittäisi puolet astioista roskiin koska

Vierailija
22.02.2018 |

Et tiskaa juuri lainkaan?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan heitin  roskiin kaikki ne lelut, jotka eivät olleet paikoillaan lelulaatikossa nukkumaan mentäessä.. Nelivuotiaasta lähtien piti illalla kerätä omat lelut paikoilleen. Parit barbit meni, sitten tehosi. En koskaan joutunut siivoamaan, itse hoitivat.

Voiko joku äiti olla noin julma? Tuossahan lapsikin kasvaa kieroon. Olisin voinut kyllä kerätä lelut ja piilottaa ne, jos mikään muu ei auttaisi. Mutta lapsi olisi saanut ne takaisin opetuksen saatuaan. 

No tuossahan oppii vain tärkeän läksyn tulevaisuutta varten.

Olin joskus ala-asteella siivoamassa, ja vakinaisten siivoojien määräys oli että kaikki mitä on jäänyt pulpeteille, lattioille, jne. heitetään roskiin. Niin kynät, kumit kuin jumppatossutkin... Itse nostelin niitä talteen vastoin määräyksiä.

Siinä kasvatetaan lapsia mielivaltaan, jossa virheitä ei voi korjata, ja toisaalta kertakäyttökulttuuriin. Ihan samalla vaivalla ne kamat voisi kerätä löytötavarakoriin.

No siellä tuntui olevan niin kiire ettei todellakaan samalla vaivalla keräillä, itsekin sain haukkuja jatkuvasti kun en siivonnut luokkaa riittävän nopeasti. Sitten kerran olin nopea, ja vakisiivooja kävi perästäni nuuskimassa. Sain haukut koska en ollut pyyhkinyt piirtoheittimen jalkoja. En tiedä edes olinko unohtanut, ja voiko sitä edes voi havaita kun ne kerran joka päivä pyyhitään...

Vierailija
22/25 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan heitin  roskiin kaikki ne lelut, jotka eivät olleet paikoillaan lelulaatikossa nukkumaan mentäessä.. Nelivuotiaasta lähtien piti illalla kerätä omat lelut paikoilleen. Parit barbit meni, sitten tehosi. En koskaan joutunut siivoamaan, itse hoitivat.

Voiko joku äiti olla noin julma? Tuossahan lapsikin kasvaa kieroon. Olisin voinut kyllä kerätä lelut ja piilottaa ne, jos mikään muu ei auttaisi. Mutta lapsi olisi saanut ne takaisin opetuksen saatuaan. 

No tuossahan oppii vain tärkeän läksyn tulevaisuutta varten.

Olin joskus ala-asteella siivoamassa, ja vakinaisten siivoojien määräys oli että kaikki mitä on jäänyt pulpeteille, lattioille, jne. heitetään roskiin. Niin kynät, kumit kuin jumppatossutkin... Itse nostelin niitä talteen vastoin määräyksiä.

Nyt voisi lävähtää korvausvelvollisuus jos jotkut lapsen unohtuneet jumppakamat menisi tuhoamaan...

Kuinka sen todistaa sitten mihin ne ovat jääneet ja kuka ne on vienyt/hävittänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin puolison ulos kämpästä ja lukot menisi vaihtoon.

Vierailija
24/25 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puoliso ostaa uudet astiat niin mikäs siinä.

No en anna ostaa. Tää on mun kämppä ja mies asuu täällä ja ollaan sovittu et mä imuroin ja siivoan muuten mutta mies käy kaupassa ja tiskaa. Nyt tiskikasa ollut tossa jo aikoja ja kun sanon että tiskaan sit ite mies sanoo eiku mä teen sen tänään eikä tee. Osti pahvilautasia ettei tarvii tiskata. Keräsin astiat pussiin suurimman osan ja olin heittämässä Molok astiaan niin mies ei halua ja lupaa taas tehdä sen tänään. Saa nähdä.

Ostakaa tiskikone.

Tulee pitkänpäälle halvemmaksikin.

Vierailija
25/25 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten ihmetellään miksi lapsista kasvaa sekopäistä porukkaa.

Aika first world prblem toi lelut "väärässä" paikassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä