Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, olen lihonut syksystä niin, etten sovi enää housuihin ja näytän kauhealta

Vierailija
22.02.2018 |

Jos nyt menen jeesuspaastolle pääsiäiseen asti ja siitä sitten taas kituutan niin varmaan -20 kg onnistuu vielä kesäksi? Ja tiedoksi, että sillä tavalla olen ennenkin laihtunut, nopeasti koska en jaksa mitään hidasta enkä mitään monimutkaista laskemista tai systeemiä. Pitää vaan ensi kesän jälkeen jatkaa vaikka joka toisen päivän paastolla niin tällaista ei enää tapahdu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaali on nyt halpaa. Teet kaalisoppaa ja ryhdyt kaalisoppadieetille mutta lisäät ehdottomasti siihen soppaan pussillisen soijarouhetta ettet menetä lihaksiasi.

Vierailija
2/3 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 1! Niin teen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt menen jeesuspaastolle pääsiäiseen asti ja siitä sitten taas kituutan niin varmaan -20 kg onnistuu vielä kesäksi? Ja tiedoksi, että sillä tavalla olen ennenkin laihtunut, nopeasti koska en jaksa mitään hidasta enkä mitään monimutkaista laskemista tai systeemiä. Pitää vaan ensi kesän jälkeen jatkaa vaikka joka toisen päivän paastolla niin tällaista ei enää tapahdu.

Niin, aina ennenkin olet tuolla taktiikalla laihtunut - vain lihotaksesi takaisin ja kauhistellaksesi taas, miten housut ei mahdu ja näytät kamalata. Mutta toki kannattaa jatka samaa taktiikkaa, kun se noin toimivaksi on havaittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi